icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سراتو با نسخه GT Line به ایران می آید

سراتو با نسخه GT Line به ایران می آید

شرکت کوشاخودرو تصمیم دارد تا نسخه GT-Line از سدان محبوب سراتو را با پیشرانه ۲ لیتری به بازار عرضه کند و این موضوع، بدون شک آن را به یکی از جذابترین و خاص ترین گزینه های وارداتی تبدیل خواهد کرد. کوشاخودرو به همین بهانه، این خودرو جدید را در اتواکسپو ۱۴۰۲ به نمایش گذاشت.

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"نسخه  های فول آپشن این خودرو امکانات بسیار خوب و مناسبی دارد اما متاسفانه به دلیل محدودیت های ارزی، نسخه ای که وارد ایران می شود امکانات بسیار کمتری نسبت به نسخه های فول آپشن کیا سراتو دارد. از جمله امکانات نسخه وارداتی نسل جدید کیا سراتو می توان به؛ 2 کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سانروف، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، حالت های رانندگی، کروز کنترل، اندروید اتو و اپل کارپلی، دوربین دنده عقب، استارت دکمه ای و… اشاره کرد.

کیا سراتو GT لاین در بخش فنی از یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که این پیشرانه می تواند مجموعا 150 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو انتقال دهد. این خودرو در بخش سیستم تعلیق نیز عملکرد مناسبی دارد و در محور جلو از سیستم مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک بهره می برد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب