بررسي مشخصات فني تيگو 5(Tiggo 5) محصول جديد مديران خودرو


صفحه اصلي   مجله ماشین

  بررسي مشخصات فني تيگو 5(Tiggo 5) محصول جديد مديران خودرو

چری تیکو 5

چری تیکو 5

تحريريه پرديس خودرو : شرکت مدیران خودرو سالهای زیادی را با کمپانی چینی چری همکاری داشته  و عمدتا محصولات این خودرو را در ایران تولید می کند. اما به تازگی شرکت مدیران خودرو سیاست خود را تغییر داده و می خواهد خودروی تیگو 5 (Tiggo 5)شاسی بلند چری را بصورت واردات و با همان برند چری وارد بازار ایران نماید.

   تیگو 5 را می توان به عنوان بزرگترین و لوکس شاسی بلند چری  نام برد که در سال 2014 رونمایی شد. چری سعی کرده برای طراحی این خودرو از مهندسین بین الملی خود که اکثرا طراحان بنام اروپایی می باشند استفاده کند.از همین رو تیگو 5 از نظر طراحی خارجی چهره ای به مراتب بروز تر و مدرن تری نسبت به محصولات قبلی خود دارد.

 

[بهتر است بخوانید:نسل جدید چری تیگو 5 نیو فیس 2017 در ایران رونمایی شد]

 

طراحی خارجی

ابعاد خارجی تیگو 5 (Tiggo 5) برابر با  4506 میلیمتر طول، 1841 میلیمتر عرض و 1740 میلیمتر می باشد .نمای جلو خودرو متشکل شده از چراغهایی که کمی بزرگ به نظرمی سد و جلو پنجره مشبکی که لوگوی چری را در میان خودرو با دو بال کرومی در اختیار دارد. پرژکتور های مدور کوچک در میان قاب کرومی رنگ در طرفین سپر قرار گرفته و جلوه ای خاص به مجموعه سپر خودرو داده است.

 

نمای عقب چری تیگو 5

نمای عقب چری تیگو 5

 

 طراحی نمای عقب خودرو قابل قبولتر از نمای جلو خودرو می باشد .چراغهای عقب خودر که مجهز به LED بوده  و پرژکتور های باریک که بر روی سپر جانمایی شده است به همراه سر اگزوز ها ، نمایی عقب خودرو را دلنشین تر کرده است.نکته مهم در طراحی خودرو تیگو 5 (Tiggo 5) این است که این خودرو بطور کلی و جزئی از هیچ خودرویی کپی برداری نشده است .

 

[بهتر است بخوانید:مقایسه تیگو 5 جدید فیس لیفت 2017 با تیگو 5 نسل فعلی]

 

 

نمای جانبی چری تیگو 5

نمای جانبی چری تیگو 5

 

 طراحی کابین

طراحی داخل کابین تیگو 5(Tiggo 5) در نوع خود و در بین دیگر محصولات چری منحصر به فرد و در حد استاندارد یک خودرو لوکس می باشد. تریم های بکار رفته داخل کابین بصورت دو رنگ می باشد. صفحه دیجیتال بین کیلومتر شمار و دور سنج زیبایی خاصی به پشت آمپر تیگو 5 داده است.

 

 

نمای داخلی چری تیگو 5

نمای داخلی چری تیگو 5

 

 اداوات مربوطبه تهیویه مطبوع بصورت اتوماتیک و از چینش مناسبی بر خوردار می باشد.چری برای تیگو یک صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته که دارای نویگشین هم نیز می باشد.قطعات کرومی رنگ که در اخل کابین و قسمتهای نظیر فرمان ،دورخروجی های هوا و روی درب ها کار شده نمایی لوکس به داخل این خودروی چینی داده است.

 

نمای داخلی چری تیگو 5

نمای داخلی چری تیگو 5

 

 

نمای داخلی چری تیگو 5

نمای داخلی چری تیگو 5

 

 

نمای داخلی چری تیگو 5

نمای داخلی چری تیگو 5

 

 پیشرانه

پیشرانه ای که چری برای تیگو 5 (Tiggo 5) در نظر گرفته است یک موتور 1971 لیتری با تنفس طبیعی بوده و  توان خروجی این موتور برابر با حداکثر 136 اسب‌بخار در 5750 دور در دقیقه و گشتاور آن 182 نیوتن‌متر در 4540 دور در دقیقه می باشد.این خودرو در دو نوع جعبه دنده دستی 5 سرعته  و اتوماتیک 7 سرعته عرضه می گردد.

نمای موتور چری تیگو 5

نمای موتور چری تیگو 5

مصرف سوخت تیگو 5 با جعبه دنده دستی 8.5 لیتر و با جعبه دنده  اتوماتیک 8.9 لیتر در سیکل شهری می باشد.طبق اعلام چری این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد.

  

[بهتر است بخوانید:معرفی و بررسی مشخصات فنی ام وی ام X22 :کراس اورجدید مدیران خودرو]

 

[بهتر است بخوانید:5دلیل برای اینکه ام وی ام X22 بخریم،مزایا ام وی ام X22 ]

 

تجهیزات ایمنی و رفاهی

تیگو 5 از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی در سه مدل تولید می شود که کاملترین آنها مجهز به رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های زنون، گرمکن صندلی، چراغ‌های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، روکش چرمی صندلی‌ها و غربالک فرمان، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو و با قابلیت پخش DVD، صفحه نمایش 7 اینچی، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS، EBD، ASR، HHC، EBA، سیستم نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها (TPMS)، سنسور دنده عقب و دوربین عقب و ایربگ برای کلیه سرنشین می باشد.

 

امکانات چری تیگو 5

امکانات چری تیگو 5

 

 

امکانات چری تیگو 5

امکانات چری تیگو 5

نتیجه گیری

خودروی تیگو 5 از نظر ظاهری دارای استاندارهای لازم بوده ولی مانند دیگر خودروی های برند چری ضعف های عمده ای دارد که محصولات این شرکت را در مقابل برندهای هموطن خود دچار مشکل می کند.باید توجه داشت شرکتهای دیگر چینی از قبیل جک و برلیانس با کمک شرکهای تجاری اروپایی و آمریکایی خود از نظر طراحی ظاهری بسیار خوب در حال پیشرفت هستند و نمونه بازر آن جک اس 5 می باشد که در بازار ایران هم با استقبال خوبی روبرو شده است.

 چری تیگو 5

چری تیگو 5

از نظر پیشرانه هم باید گفت حجم 2000 سی سی برای این خودرو مقداری کم می باشد ولی در بین خودروهای چینی حجم پایین داشتن نشانه بدی نیست و اکثر محصولات چینی در همین حدود می باشند.

گزینه که  باید شرکت مدیران خودرو باید به آن توجه داشته قیمت تیگو 5 (Tiggo 5) می باشد. در حال حاضر بازار ایران پر شده از خودرو های شاسی بلند چینی و غیر چینی که هر کدام برای پایین تر بودن قیمت با یکدیگر در جدال هستند . پس گزینه قیمت در موفقیت و یا عدم موفقیت این خودرو می تواند نقش بسزایی داشته باشد.در حال حاضر نزدیکترین رقیب به این خودرو در بازار داخلی که دارای همین مشخصات می باشد برلیانس و جیلی می باشند که قیمتی بالای 100 میلیون را دارند. پس قاعدتا تیگو 5 هم قیمتی در این حدود خواهد داشت.

شرکت مدیران خودرو به تازگی اعلام کرده قصد دارد در آینده نزدیک این خودرو را وارد بازار ایران نماید.

 

بروزرسانی 95/10/1:چری تیگو 5 جدید نیو فیس 2017 رونمایی شد.برای دریافت آخرین خبر در این خصوص اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

عضويت در تلگرام پرديس

تاریخ خبر : 1394/08/10-08:00 | منبع : بررسي مشخصات فني تيگو 5(Tiggo 5) محصول جديد مديران خودرو | بازدید : 263072 بار
برچسب :
مشخصات فني تيگو 5 قيمت تيگو 5 مديران خودرو چري Tiggo 5

نظرات كاربران - 234 نظر
وحید
1396/01/31    10:39:15
سلام ببخشید یه سوال داشتما ایا ماشین تیگو 5 جفت دیفرانسیل هم میشه؟ و اینکه دنده L کجاها ازش استفاده میشه؟ ممنون نیشم جوابمو بدین
تاييديه 0 2
پاسخ
متين
1396/01/31    15:37:48
در خودروي تيگو 5 تنها انتقال قدرت بر روي چرخ هاي جلو قرار دارد.حرف "L" در سيستم دنده اين خودرو بدين معني است كه وقتي شما دنده را در اين حالت قرار مي دهيد خودرو فقط در دنده هاي سنگين (1 و 2) حركت كند و در واقع قدرت موتور در حداكثر حالت خود قرار دارد كه مناسب جاده هاي با شيب زياد است. در واقع دكمه L همان كمك دنده است.
تاييديه 2 0
 
معین
1396/01/30    22:51:33
اسفند95 تیگو5 اکسلنت به شماره شاسی1014449 از نمایندگی با کد394 در اهواز خریداری و تحویل گرفتم از همان روزهای اول خودرو در حین رانندگی دچار لرزش و نهایتا ایست کامل میشد و5 بار مجبور به انتقال آن به تعمیرگاه شدم و این آخری تا امروز مورخ96/01/30 ، 10روزیست که خودرو کلا بدون حرکت در تعمیرگاه نمایندگی خوابیده و حتی قادر به تشخیص عیب هم نیستند جالبه چندین بار با بخش ارتباط با مشتری مدیران خودرو تماس گرفتم اظهار بی اطلاعی میکنند و میگویند کلا هیچکدام از پذیرش های شما در سیستم ثبت نشده نمیدانم این موضوع رو بزاریم به حساب ناهماهنگی مدیران خودرو با نمایندگی های خود یا بزاریم به حساب هماهنگی حساب شده ، در حال حاضر پیگیر موضوع از طریق دادگاه شده ام
تاييديه 2 3
پاسخ
مهدي غفور
1396/01/30    08:53:29
ارمين سلام. از لطف شما ممنونم.نكته خيلي خيلي مهم اينكه در تعويض سريع روغن گيربكس با كيفيت عالي10/40 مكث نكنيد.سلامت گيربكس به اين تعويض خوب بستگي داره.من تمام روغن گيربكس و موتور و و روغن هيدروليك رو در ابتدا عوض كردم. هيچ مشكلي هم تا بحال ندارم. با :روغن گيربكس بسيار عالي.با اين توصيه 6 ماه ديگه مارو دعا خواهي كرد.موفق باشيد و هميشه چرخش برات بگرده .
تاييديه 1 0
پاسخ
ارمين
1396/01/29    01:22:37
آقاي غفوربا سلام و احترام به هر حال متشكرم من هم يكيشو برداشتم اميدوارم انتخابم درست بوده باشه اقاي جاويدي هم گفتند با شما تماس بگيرم (البته قبلا) به هر حال ممنونم فقط انشاالله اين مراكز خدماتي مديران خودرو در سطح كشور مشترياشون را با ندادن سرويس مناسب كلافه نكنند ارزوي توفيق براي همه شما چه اونهايي كه تيگو دار و تيگودوست هستن و چه اون عزيز هاي كه با دادن نظرات نه چندان كارشناسانه افراد سر در گم در خريد خودرو (حالا چه تيگو و چه خودرو ديگه) را بيشتر سر درگم مي كنند. سال خوبي را با هر خودرويي داريد انشاالله پيش رو داشته باشيد
تاييديه 2 1
پاسخ
مهدي غفور
1396/01/28    08:13:08
اقاي ارمين سلام. من جواب شما رو دادم ولي اشتباهي اسم هادي رو به جاي اسم شما نوشتم. اون مطلب در مورد سوال شماست.موفق باشيد.
تاييديه 0 1
پاسخ
مهدي غفور
1396/01/26    13:22:48
سلام. مخاطب من الان شما هستيد كه با خوندن مطالب من به سليقه شخصي اونها رو يا سانسور ميكنيد ويا كاملا حذف ميشود . خواستم بگم يه بار ديگه تمام پستهايي رو كه من گذاشتم رو بخونيد. همه انها يا در تعريف تيگو است و يا در شرح نكات مثبت اون. دليلش هم استفاده من از تيگو در دوبي بود كه از ماشينهاي مورد علاقه ام بود كه ازش زياد استفاده ميكردم. هيچگونه منفعت مالي برام نداره .بنابراين ديگه در سايت مطلب نخواهم گذاشت.يقين داشته باش كه من خيلي خيلي بيشتر از تو اين ماشين رو ميشناسم. فقط موندم اگه شما با خودي اينجوري هستي اگه يه رقيب بخواهد نقطه ضعف ماشين رو بگه چيكار ميكني ؟باي
تاييديه 2 2
پاسخ
مهدي غفور
1396/01/21    12:32:02
اقا هادي سلام. تمام موارد فوق امكانپزير است.فقط خودت بايد با همان اقا ارتباط بگيري .عكسهاي ماشين من هم رو ايشون دارند به طور كامل فقط چون خود كمپاني هم ابشنهاي مورد نظر رو داره من نميتونم تو اين سايت اطلاعاتي بدم!!! بنابراين با ايشان تماس بگيريد.بگيد با من chat داشتيد. براي سالم موندن ماشين يه كارهايي بسيار ضروري است كه ايشان ميدانن. موفق باشيد.
تاييديه 0 1
پاسخ
ارمين
1396/01/20    00:43:28
اقاي غفور با سلام و احترام متشكرم از فيد بك شما راجع به كروز و جي پي اس تيگو 5 جديدايا اين به صورت عادي روي خودش هست يا اقاي جاويدي براي شما تعويض كرده اند؟ضمنا من با اقاي جاويدي تماس گرفتم ظاهرا شما خودرو را كاستمايز كرده و برخي قطعات اپ گريد شده ايا امكان اين هست ايتم هايي كه توصيه مي كنيد تعويض بشه را بفرماييد و چه هزينه اي را بايد پيش بيني كردضمنا ممنون ميشم اگه بتونم عكس يا عكس هايي از خودرو شما داشته باشمبا سپاس و احترام
تاييديه 3 1
پاسخ
مهدي غفور
1396/01/19    08:29:31
سلام به ارمين. من تيگو رو 5ماه پيش خريدم. عيد امسال به مسافرت رفتم. در مجموع 700 كيلومتر رفتم. فكر كنم فيدبك من به درد ت بخوره.جي پي اس به طور كامل تو تهران و تمام مسير جاده فعال بود .برام عالي بود. تمام اطلاعات درست دوربينها رو از 2 كيلومتر زودت ر الارم ميده .اسپيكر هم هشدار كاهش سرعت رو مرتبا اعلام ميكنه. جي پي اس و كروز برام عملكرد فوقالعاده داشت.جالب اينكه مثلا جي پي اس الارم ميدادو من سرعتو كم ميكردم ولي بنده خدا پرشيا و ...غيره با سرعت زياد بعد از سبقت از من رد ميشد و يه جيزي هم زير لب بارمون ميكرد. حالا بعدا با جريمه ها .........موفق باشيد.اصولا به افرادي مثل شما مودب من حتما پاسخ خواهم داد.
تاييديه 12 3
پاسخ
حميد زماني
1396/01/23    10:27:06
ماشين من از 95/12/29تاكنون خراب و به دليل عدم وجود گيربكس در تعميرگاه نمايندگي تشوير شيراز خوابيده است و هيچ خدماتي نمي دهند لطفا هر ماشيني كه مي خريد حتما به خدمات پس از فروش توجه فرماييد فقط 850كيلومتر ماشين من حركت كرده است و 20روز است كه ماشين ندارم 09177414228حالا تصميم گرفتم به دادگاه و صنعت و معدن تجارت شكايت نمايم
تاييديه 1 0
 
فرهاد
1396/01/17    19:53:58
سلام دوستان. در قسمت دسته دنده پايین D اون L به چه‌معناس و کاربردش چیه؟؟؟ و اینکه غیر حالت تیپ ترونیک حالت دیگه ای داره مثل اسپرت و...؟؟؟
تاييديه 2 0
پاسخ
ارمين
1396/01/16    21:18:24
با سلام و تبريك سال نومي خواستم نظر كلي دوستان را در مورد تيگو اكسلنت نيو فيس بدونم و ايا اينكه اصلا اين خودرو جي پي اس فعال داره و يا اينكه اصلا نويگيشن و جي پي اس روي اون قابل نصب كردن هستممنون ميشم اگه بدون اينكه گفته بشه "اشغال چيني و يا اينجور لفظيات" نظر شخصي كارشناسه از سوي عزيزاني كه توي چند ماه اخير اينو خريدند به من داده بشهسپاسگزارم
تاييديه 2 0
پاسخ
علی
1396/01/09    21:47:46
ماشین خوبیه فقط دوتا مشکل داره یکی موتورش قوی نیست و دومی کمک نداشتن ماشینه
تاييديه 7 7
پاسخ
رضا
1396/01/07    13:27:37
سلام من يكساله كه درمورد تيگو5دارم تحقيق ميكنم با قيمتي كه داره اگر منطقي فكر كنيم خودروي مناسبيه هر كي پول بيشتري ميتونه بده نبايد از اين ها بخره اين خودرو تو رنج قيمتي خودش خوبه ونبايد با اين قيمت باخودروهاي 200ميليوني مقايسه بشه افت قيمتش هم كاملا منطقيه چون اگه قراره كسي خودروي صفرو ازدست به قيمت نمايندگي بخره خب ميره ازنمايندگي ميخره كه سندش هم دست اول باشه در شرايطي خودرو در بيرون ارزش داره كه فروش درنمايندگي محدود باشه وقتي نمايندگيها شرايط فروش بهتري رو دارن از نمايندگي خريد انجام ميشه وخارج از نمايندگي خودرو ارزون ميشه . كدام خودرو سراغ داريد قيمت بازارش بيشتر از نمايندگي باشه شايد در تبليغات باشه ولي در معاملات عملا انجام نميشه درنتيجه خودرو از دست خريدن بايد ارزون تر باشه نسبت افت قيمت هم بايد ارزش از نمايندگي نخريدن هم داشته باشه كه در مقايسه قيمتي ميبيني همين طور هم هست ممنون از حوصله اي به خرج داديد عيدتون مبارک
تاييديه 2 7
پاسخ
حميد
1395/12/29    12:20:10
باسلام بنده يك هفته اي ميشه كه تيگو اكسلنت گرفتم و مرتب هم تستش كردم وخيلي ازش راضيم كليه ابشنهاش هم كار ميكنه تو نمايندگي هم وسايلش رو تحويلم دادندضمنا با پول اين ماشين فقط ميشد محصولات كيا يا هيوندا با مدل حداكثر 2010 خريد كه بنظر بنده ارزشش رو نداره و ماشين صفر بهتره و كلا برندايي كه گفتم 190 ميليون قيمت داره بنظر من 90 ميليون پس انداز ارزشمنده
تاييديه 5 6
پاسخ
علی
1395/12/24    16:22:34
به ظاهر میاد که ماشین خوبی باشد ولی خوب از ظاهرش میاد که اون قدر ماشین خوبی نباشد مثلاماشین هایی این jacS5ماشین قدری هستن باید ای دوتا یاهم دیگر از نظر ظاهری و باطنی مقایسه کنی به یک ماشین دیگه تا معلوم بشود
تاييديه 4 10
پاسخ
مسعود
1395/12/25    16:04:24
شک نکنید ک واقعا ماشین کارامدی نیست من ب شخصه دارم و اصلا هم راضی نیستم مصرف شهری در ترافیک ۱۵ لیتر مصرفشه کمک هم ک اصلا نداره موتور بسیار ضعیف
تاييديه 11 17
 
حميد ناصري
1395/12/23    16:41:31
سلام از دوستان سوالي داشتم كه اگر رهنماي كنيد ممنون ميشم ماشين من تيگو 5 است ولي داخل نميتوانم مصرف سوخت و از اينككه چقدر ديگه بايد بنزين بزنم نميتوانم پيدا كنم اگر دوستان اطلاع دارند راهنماي كنيد ممنون
تاييديه 5 2
پاسخ
مهدي غفور
1395/12/07    13:51:27
سلام بر دوستان.من قبلا هم نظرم رو راجع به مطالب بالا گفتم. اينكه اگر كسي با خريد ماشينهاي كيا و توسن و .... بعد از يكسال فكر ميكنه كه همچنان ماشين كره اي داره سخت در اشتباهيد. من تا حدي با اين نمايند گيها در ارتباطم. بنابر اين پس از تعويض قطعات جانبي گيربكس و ترمز و غيره در موارد كيا و هيوندا و ... همه ماشينهاي ما در يك رده هستند و اصولا با قطعات ايراني و شايد چيني تعويض ميشوند. من هم سوزوكي و توسن داشتم و خدا وكيلي الان كه سه ماه گذشته از اين خودروي 100 م ت راضي هستم. با تحليل منطقي فكر ميكنم كه با ذخيره 100 م ت پس از خريد تيگو كاملا تصميم منطقي با اين شرايط موجود رو گرفتم. اميدوارم منظورم رو تونسته باشم كه منتقل کنم. موفق باشيد.
تاييديه 35 8
پاسخ
بهنام
1395/12/07    09:37:06
سلام خدمت دوستان.ظاهرا" اجماع نظرات دال بر كيفيت و قيمت مناسب تيگو 5 هست. فقط يك سئوال دارم. آيا پس از گذشت يك تا دو سال فروش خودرو به راحتي انجام ميشود؟ با چه قيمتي؟
تاييديه 7 15
پاسخ
احسان
1395/12/06    17:01:11
سلام - این مطلب خیلی جالب بود من لذت بردم و اینکه سایتتون هم عالیه خدا قوت
تاييديه 5 6
پاسخ
رضا رضايي
1395/12/04    11:45:33
با سلام خدمت دوستان من قصد خريد تيگو 5 رو دارم ولي بسيار دودلم چون با هركي مشورت ميكن ميگن خودرو چيني نخر و تو دلم رو خالي ميكنن ولي يه اشنا داريم مكانيك هست و خيلي تعريف ايكس 33 و تيگو 5 ولي ميگن بعد از چندماه جعبه دنده صدا ميده .لطفا كسايي كه اين خودرو رو دارن راهنمايي كنن
تاييديه 9 8
پاسخ
معین
1395/12/07    01:42:19
سلام من بعد از چندین سال داشتن سمند ، پراید و پژو پارس و علارغم بلندگوهایی که راجع به خودروهای چینی شنیده بودم دل به دریا زدم و یک تیگو 5 اکسلنت خریدم نسبت به خودروهایی که قبلا داشتم خیلی بهتره ، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ رفاهی، البته خوب نمیشه این خودرو رو با خودروهایی مانند سانتافه، نوسان و یا کیااسپرتیج مقایسه کرد چون به هر حال برای خرید تیگو پولی کمتر از پول خرید خودروهای کیا یا هیوندای پرداخت میکنی ، نکته دبگه اینه که شرایط فروش تیگو برای یه شخص کارمندی مثل من به مراتب بهتره نسبت به شرایط فروش هیوندای یا کیا، اگه اهل سرعت و اینجور چیزا هستی تیگو هم کلید اسپرت داره که دور موتور رو بالا نگه می داره که البته بنده استفاده نمیکنم ، حالا خرید تیگو به نوع استفاده شما داره اگه مثل من آروم رانندگی میکنی همین تیگو جواب میده
تاييديه 16 3
 
محمد
1395/11/19    15:08:25
سايت ثبت نام تست درايو ماشينهاي MVM و CHERYحتما قبل از خريد ماشين رو تست كنينhttp://testdrive.mvmco.ir
تاييديه 10 4
پاسخ
ارسطو بهزادي
1395/11/18    19:54:03
سلام خودرو تگو ٥ سنسور هاي عقبيش صفحات عمودي را نمي بيند اگر صفحه اي عمود بر سپر باشد سنسور انرا نمي بيند مگر اينكه موازي با سپر عقب باشد من سپر عقبم را به درب حياط زدم وسپرآسيب ديده است . ارسطو بهزاديتلفن ٠٩١٧١٦١٣٤٤٤
تاييديه 4 11
پاسخ
علي
1395/11/18    09:10:14
سلام دوستانمن 50 روز كه تيگو 5 اكسلنت خريدم خيلي پشيمونم از انتخاب اين ماشين و الانم كه بخوام بفروشم كلي ضرر ميكنم خواهشن به نظرات دوستان توجه كنيد بعد ماشين انتخاب كنيد امكاناتي كه درسايت ويا شفاهي نمايندگي واسه تيگو5 تبليغ ميكنه واقعا باماشين هم خوني نداره واز خودرو حذف شده همچنين هديه اي كه نمايندگي اعلام ميكنه همراه خودرو تحويل ميده مكتوب بگيريدچون به آن عمل نميكنه ضمنا دفترچه گارانتي وراهنماي خودرو را هنگام تحويل ماشين و مدارك تحويل بگيريد چون شركت بعد ميگه نداريم.ضمنا يك هفته كه از صندوق عقب داخل ماشين به صدا افتاده كه حسابي رو اعصاب آدم ميره. دوستان تو رو خدا تو چاه نيفتيد ماشين چيني نخريد. ممنون
تاييديه 35 33
پاسخ
سوشیانت
1395/12/26    02:33:25
سلام ، اگه به پشت درب صندوق عقب بالا توجه کنید دو تا لاستیک ضربه گیر هست که مثل پیچ تنظیم میشند و میتونید با چرخاندن و تنظیم آنها صدای درب صندوق عقب رو بگیرید
تاييديه 4 2
 
مسعود
1395/12/16    15:59:14
بعله دقیقا حق با شما هستش منم خریدم و الان پس از دو ماه استفاده کاملا پشیمان هستم ماشین بسیار خشک هستش و زود ب سرو صدا افتاده و اصلا هم قدرت موتور خوبی نداره یعنی ی پراید راحت میتونه ازش بزنه جلو و اینکه وقتی میخواهید بفروشید کسی نمیخره و اگر هم بخرند باید ضرر سنگینی رو داد در کل من راضی نیستم کسی هم ک راضی هستن بی شک سوار پراید یا سمند یا پژو بودن ک میگند راضی هستیم .
تاييديه 6 4
 
مسعود آ
1396/01/26    02:14:00
من متاسفم از دوستانی که به دروغ تیگو 5 رو ماشین بدی معرفی میکنند. بنده خودم از مرداد ماه سال نود وپنج تیگو دارم و حدود بیست و یکهزار کیلومتر هم باهاش راه رفتم. اولا نسبت به اول خیلی روون تر شده و ثانیا هیچ صدایی هم نیفتاده و حتی یکبار هم خراب نشده. مصرفش هم متوسط جاده و شهر 9/8یعنی زیر 10 !! در دوران آب بندی مصرفش بالای 10 بود. بعدش میاد پایین. احتمالا کسایی که میگن سر صدا داره ، دسته کلیدی یا چیزی توی ماشین دارند که توی دست انداز صدا میکنه!! این ماشین نسبت به قیمتش بی نظیره!!
تاييديه 2 0
 
مهدي غفور
1395/11/16    09:09:59
سلام. پيشنهاد ميكنم رنگ سفيد رو بگيرين چون براي اضافه كردن پادري و موارد جانبي خيلي بهتر جواب ميده . حتما اكسلنت چون ابشن Sرو داره.
تاييديه 17 10
پاسخ
معین
1395/11/12    00:20:31
سلام تصمیم گرفتم نیکو 5 مشکی بخرم فقط موندم اکسلنت رو بخرم یا لاکچری، آیا تفاوت خاصی دارند؟ یا تفاوت صرفا در آپشن هاست
تاييديه 13 9
پاسخ
masoud
1395/12/12    20:31:55
excelent بخرesp دارهواسه ماشين شاسي بلند esp مهمهالبته ركاب و چيزاي ديگه هم بيشتر داره ولي esp مهمه
تاييديه 3 1
 
محمد
1395/10/30    11:29:11
سلام دوستان من 5 ماهه تیگو 5 خریدم اسی سی یو سوخته بردم نمایندگی میگن قطعه ندارن باید بخوابهر تا بیاد الان یک هفته شده هیچ کسم پاسخگو نیست
تاييديه 17 19
پاسخ
جواد
1395/10/20    23:21:13
سلام به همه عزیزانمن همین روزها میخوام یه تیگو اکسلنت بگیرم ولی هنوز دو دلم که اینقدر پول بدم ارزششو داره یا نه و اینو هم بگم که سالیانه 60هزار کیلومتر راه میرم بخاطر دوری محل کارم.درحتل حاضر 206 تیپ 5دارم و تقریبا راضیم اما دیگه به خرج افتاده .شماره من 09128889257 اگه گروه تلگرامی تخصصی مربوط به تیگو هست بنده رو هم وارد بفرمایید.ممنون
تاييديه 23 14
پاسخ
علي
1395/11/03    14:54:07
عزيز من جنس چيني آشغاله من داشتم دست خودمو دا؛ كردم ديگه چيني نخرم. 3 تومن بيشتر بده برو يه ميتسوبيشي لنسر اصيل ژا=پني بخر برات 30 سال كار كنه نه چيني كه 4 هفته نشده توش صدا افتيده.
تاييديه 12 12
 
هادي
1395/10/25    23:17:02
سلام دوست عزيز بنده يك هفته ميباشد يك نيوتيگو5 خريدم البته هنوز به خاطر عدم ايفاي به تعهدات مديران خودرو از ماشين استفاده نكرده ام . متاسفانه شركت به هيچ عنوان خدمات ندارد . ضمنا اگر خواستيد خودرو را بخريد حتما قرارداد از شركت درخواست كنيد و تمامي مشخصات خودرو به ريز قيد شود چون خيلي چيزهايي كه شفاهي ميگويند و يا در مشخصات خودرو وجود دارداز خودرو حذف شده است مثل آلايندگي يورو 5 كه وقتي سند ميايد يورو 4 قيد شده است . ويا در سايت چري امكانات نويگيشن نيز در سيستم بايد داشته باشد اما در خودرو تحويلي وجود ندارد .در همچنين از نمايندگي كه اظهار ميكنند كه همراه خودرو هديه آپشن دارد مكتوب بگيريد چون به آن عمل نميكنند. ضمنا دفترچه گارانتي و راهنماي خودرو را همراه خودرو و با اسناد ماشين تحويل بگيريد چون شركت بعدا ميگويد نداريم يا نيازي به دفترچه راهنما و گارانتي نميباشد . بنده فعلا نتوانستم اين تعهدات شركت را دريافت كنم . حالا از كيفيت خودرو سخني نميگويم چون خودم هنوز استفاده نكرده ام . من فكر ميكنم شركتي كه خدمات ندارد حتي اسمش هم را نبايد آورد. متاسفانه مديران شركت فقط بدنبال خالي كردن جيب مردم هستندو هيچ توجه به كيفيت خدمات و تعهدات نميباشند
تاييديه 19 4
 
سینا
1395/10/16    12:36:01
هرچه پول بدی آش می خوری شاسی بلند بدون کمک معلومه ارزون تره بحث در صحنه بودن نیست در فصل زمستان معنی این رو درک میکنید
تاييديه 10 20
پاسخ
پژمان
1395/10/14    08:22:55
سلام دوستان من چندروزه که یک لاکچری اسپورت تحویل گرفتم‌اول که روی کلیدش برای باز کردن درب صندوق دکمه داره ولی کار نمیکنه دوم هم چراغ درب صندوق عقب دایم روشن هست و توی صفحه کیلومتر داره چشمک میزنه و بعدم اگه درب صندوق اصلا باز باشه ماشین رو قفل بکنی دربها بدون هیچ اختاری قفل میشه نه آژیری نه اعلامی هیچ نمایندگی میگه همشون همینجور هستن میخوام ببینم راست میگه کسی لطفا اگه داره راهنمایی کنه
تاييديه 13 12
پاسخ
حسين
1395/10/19    11:31:16
سلام دوست عزيز درب صندوق عقب رو بايد محكمتر ببندي بعد ميبيني كه هم نشانگرتوي كيلومتر خاموش ميشه هم چراق صندوق موفق باشي مباركت باشه واقعا که من راضيم
تاييديه 10 10
 
مهدي غفور
1395/10/12    12:57:49
هادي جان سلام. براي ابشنهاي اضافه شده با هزينه خيلي كمتري ميتوني انجامش بدي. براي گارد جلو وعقب كه اين جديده هم نداره.جي پي اس رو ميتوني بگيري و غيره. .تي وي هم همينطور.اينه بغل با ريموت و دزد گير و غيره رو هم ميتونن با هزينه خيلي کم اضافه کنند. اصولا براي گرمكن و سرد كن اونا كه دارن در سال چقدر استفاده ميشه؟موفق باشيد.
تاييديه 6 12
پاسخ
4s
1395/10/13    15:38:52
سلام . لطفا آدرس و شماره تلفن نمايندگي مجازمديران خودرو ، براي اينكه آپشنهاي جديد نيو ليفت را روي مدل قبلي نصب كنيم به نحوي كه گارانتي باطل نشود را اعلام كنيد . ممنوناينه تاشو برقي - گرمكن اينه بغل - سنسور باران - سنسور فشار باد لاستيك ها - گرمكن صندليها - سنسور روشن شده اتومات چراغهاي جلو - مانيتور8 اينچ و ....
تاييديه 2 3
 
سيروس
1395/10/18    11:24:11
سلام ببخشيد جي پي اس رو بردم نصب كنم گفتن اصلا" بايد كل تشكيلات پخش خودرو عوض بشه حدود يك مليون دويست گفتن هزينه شه تلويزيون هم همينطور اگه شما كس رو ميشناسي كه رو همين نصب ميكنه آدرس بده بريم نصب كنيم ،چون اگه تشكيلات پخش رو عوض كنيم احتمالا گارانتي رو باطل ميكنن .
تاييديه 5 2
 
سعيد
1395/10/12    11:28:09
سلام من تيگو ٥ نيو ليفت گرفتم خواستم از دوستان بپرسم اگر رينگ ١٩ بندازم با لاستيك پهن ايا مشكلي در تعادل يا تعليق ماشين پيش نمياد . كسي از دوستان اين تجربه رو داشته يا نه؟
تاييديه 10 12
پاسخ
هادي
1395/10/11    10:47:26
سلاممن دو هفته ای است تیگو خریدم واقعا ماشین فوق العاده ای مخصوصا دیروز اولین سفرم رو باهاش رفتم و واقعا لذت بخش بود.لطفا من تو گروه تلگرامتون بیارید ۰۹۱۰۰۶۱۶۰۶۰امروز شنیدم که جدیدش وارد بازار شده با ۱۵ اپشن اضافی ولی با همون قیمت ماشین قدیمی اینطوری قیمته ماشین ما خیلی میاد پایین هنوز قسط اول نداده ۱۰ تومان ضرر میکنیم چون ۱۰ تا ۱۵ میلیون اپشن اضافه داره اونوقت کی جواب ضرر ما رو میده.من تو گروهتون عضو کنید صحبت کنیم باید یه فکری به حالش بکنیم هنوز سرویس اولیه نرفتم اگه اینطوری باشه من پاس نمیکنم چک هاشممنون
تاييديه 16 17
پاسخ
مهدي غفور
1395/10/07    08:11:19
سلام. خبر جالب :دوستان محترمي كه تيگو اكسلنت دارند در مورد ابشن {follow me home}حتما پيگيري فرماييد.ظاهرا فقط در محصولات بنز و ب ام و جديد اين مورد ديده ميشه.09122336893.
تاييديه 14 6
پاسخ
جواد
1395/10/21    23:18:39
عزيزم اين آپشن چراغ همراهي تا منزله که 206 هم داره!!!
تاييديه 7 1
 
مهدي
1395/10/06    15:58:37
سلام يك ماهي هست تييگو5 اكسلنت مشکي خريدم توصيه ميكنم اين ماشين روبخريدمن كه خيلي ازش راضي هستم خيلي نرم وراحت،نصبت به قيمتش واقعا عاليه من دراتوبان با كروز كه رانندگي ميكنم مصرف 6 است ودر شهرمصرفش9هستشتاب اوليه كمي ضعيفه ولي درحين رانندگي كافيه كه چند ثانيه پاراروگاز فشاربدهيد ميبينيد كه بعداز2 ثانيه انگارگازدوم داشته باشه وحالت جاكن پيدا ميكنه،اصلا شما متوجه تعويض دنده نميشويد حالا سانتافه كه سوارشويد ميتونيد دنده ها رابشماريد،سيتم صوتي خيل خوبي داره نمايشگر باكيفيتي هم داره و...موفق باشيد
تاييديه 40 10
پاسخ
مهدي غفور
1395/10/06    12:30:18
سلام. در جواب فردي كه از كلمه مزخرف استفاده کرده دوست عزيز اينجا سايت علميه و ما داريم تبادل نظر ميكنيم تا نتيجه بهتري در كيفيت ماشين خو دمون ايجاد كنيم. اگه اينو تا بحال نفهميدي برات متاسفم. مزخرف كلمه يه ادم بيسواده كه ظاهرا حرفي برا گفتن نداره.{ در ضمن من ال واير هم اضافه كردم يه خط قرمز ويا فسفري پشت فرمان و روي درها كه تو شب با چراغ دي لايت روشن ميشه. عاليه.}.
تاييديه 11 6
پاسخ
مهدي غفور
1395/10/05    14:48:35
با سلام به دوستان تيگويي.در خصوص اظلاعات قبلي كه براي شما براي تجهيز تيگو اكسلنت نوشتم بايد بگم لاستيكهاي فالكن اصل رو تهيه و روي ماشين گذاشتم. با دادن لاستيكهاي قبلي و 2م ت تفاوت الان نرمي ماشين در وضعيت ايده ال است.در ضمن در جواب دوستاني كه ميگن چيني فايده اي نداره بايد بگم بعد از نهايتا 6 ماه همه ماشينهاي كره اي و غيره در اين رده با تيويض اقلام مصرفي خود قطعا از قطعات چيني استفاده خواهند كرد و تصور غير از اين به نظر غير منطقي است .پس پولمون رد دور نريزيم وبا خريد ماشين با BASEخوب مثل تيگو و تجهيز اون يه كار منطقي و با برد 100 در صد انجام بديم.ضمنا رنگ سفيد اونو توصيه ميكنم چون سفيد روغني است و با پوليش حسابي جواب ميده. پيشنهاد ميكنم با اقاي جاويدي 09122336893بگيد كه عكسهاي ماشين منو براتون بفرسته تا حتما ببينيد و تصميم بگيريد . سپاس .
تاييديه 20 2
پاسخ
مهدي غفور
1395/10/05    13:32:16
اين موارد گارانتي رو لغو نميكنه چون همه اينها رو خود نمايندگي مركزي در كيلوتر 10 جاده كرج داره انجام ميده و ساپورت ميكنه ه البته اگه از اين به بعد تيكو گيرتون بياد . چون تمام سايت ها ديگه فروش ندارن و فرصت خريد قسطي هم ظاهرا تمام شده .
تاييديه 10 3
پاسخ
مهدي غفور
1395/10/04    14:39:45
سلام مجدد. براي دوستاني كه دغدغه حركت در سربالايي رو براي تيگو دارند لازمه بگم همين امروز يه كيت با هزينه 300 هزار روي گيربكس ونرم افزاري نصب كردم كه ميزان مصرف رو به شدت كاهش ميده. شديدا توصيه ميكنم. در ضمن شما كنار دسته دندن دكمه Sداريد كه در سربالايي با زدن اون شتاب 3 برابر ميشه.و در حين نصب كيت اين هم تقويت ميشه توصيه ميكنم به دوستان تيگويي حتما به اون بپردازند .ماشين الان براحتي داره اسپورتيج و تمام مدلهاي هيوندايي رو ميبره. اين رو صادقانه ميگم .چون ارزش خريدن داره با 100 ميليون كمتر .09122336893. اقاي جاويدي.
تاييديه 14 5
پاسخ
4s
1395/10/05    12:31:44
سلام . ايا اين موارد گارانتي تيگو را لغو نمي كند ؟
تاييديه 4 1
 
وحيد
1395/10/05    21:32:41
اقاي محترم با مزخرفاتت سعي نكن مردم رو گمرته كرده و بيچارگان را در چاه بندازي
تاييديه 9 13
 
مهدي غفور
1395/10/04    11:40:57
سلام.من حدود 2 ماه شده كه تيگو خريدم. بسيار عالي عالي . براي توجه دوستان موارد زير رو كه اضافه كردم رو بهتون ميگم.اول از همه با 100هزار تومان اينه بغل با ريموت جمع ميشه. همه شيشها با ريموت بالا ميره.جي پي اس هم با تعويض مانيتور اوكي شده. تي وي هم به راحتي ميگيره. دوربين عقب و بخصوي دوربين جلو هم بصب شده . فوق العاده شده.2 مانيتور پشت سري هم با كاربري مستقل و با جلو اوكي شده.و بسياري از اپشنهاي ديگه. اگه مورد نياز شما است ميتونين با موبايلي كه ميدم زنگ بزنيد و حتما رابطه بگيريد. با ايشان هم من شانسي اشنا شدم . 09122336893. اقاي جاويدي. موفق باشيد. اگه بخواهيد ايشان ميتونند عكس ماشين منو براي شما تلگرام کنند.
تاييديه 13 7
پاسخ
سعيد
1395/10/02    15:34:19
با سلام خدمت دوستان عزيز از دوستاني كه تيكو دارند خواهشمندم كه بكويند اين خودرو ارزش خريد دارد نرم هست فضاي داخلي اين خودرو خوب هست در شيب يا سربالايي كم نمي اورد صداي موتور داخل كابين نمي ايد مصرف سوخت زياد يا كمى دارد
تاييديه 11 5
پاسخ
bahram jam
1395/09/24    06:01:16
سلامدوستانمن TIGGO 5 اسبورت گرفتم قبل از اين كمري GLX 2007 -اسبورتج اطاق 3 داشتم در همين يكي دو هفته كه سوارشدم از لحاظ قدرت و سرعت راحتي سالن و امكانات ايمني بين اين همه شاسي كه تو بازار ريخته واقعا به ماشين جيني شياهتي نداره و تو جاده خيلي بيشتر از توسان و .اسبورتيج ...خودشو نشون ميده .. و شاخ تر ه از راهنمايي دوستان براي تعويض لاستيكها ممنونم سايز 245 17 عاليه و تنها كمبود جمع شدن اينينه ها و خاموش شدن اين نور مزحك تو سبر جلو رفع يشه و يه دفترچه راهنما بزارند تو ماشين انشالله سوار ميشيم و منتظر TIGGO 7 L هستيم
تاييديه 12 11
پاسخ
ينهور
1395/09/18    11:18:54
فقظ يكي به من بگه مهشكن جلو چجوري خاموش ميشه ممنون
تاييديه 3 1
پاسخ
Sajjad
1395/09/18    23:09:38
مهشكن ها چراغ روز و خاموش نميشه مگر چراغ بزرگا رو روشن كني
تاييديه 4 2
 
Sajjad
1395/09/18    01:27:51
باسلام خدمت دوستان عزيز٩ماهي هست من تيگو٥دارم ماشين خوبيه نميگم خيلي خوب درحد قيمتش خوبهفقط ضعف اين ماشين قدرت موتورش و لاستيكاش هست كه لاستيكاي ماشين خودمو ٢٤٥گذاشتم و ماشين هم رخ بهتري و نرمي فوق العاده اي پيدا كرده
تاييديه 10 3
پاسخ
عليرضا آقابزرگ
1395/09/17    23:15:12
سلام:در خريدخودرو بين تيگو 5و ليفان0820ماتده ام كه كداميك بهتر است؟براي من شاسي بلند يا سواري فرقي نميكنذ فقط كيفيت و دوام خودرو و راحتي رانندگي مهم است
تاييديه 6 1
پاسخ
مهدي
1395/10/24    13:29:19
دوست عزيز من ليفان 820 دارم شتابش خيلي خوبه خيلي خوب راه ميره خيليم جا داره بزرگ هست فقط خدمات نمايندگي كلاماشين چيني خيلي بده نمايندگي در صورت مشكل از هيچي سر در نميارن اذيت مي كنن تيگو 5 چون سوار نشدم نظري در موردش نميدم ولي شنيدم شتابش كم سر بالايي كم مياره ولي 820 خيلي خوب هست يك مقدارم 820 خشك هست با عوض كردن لاستيك نرم تر ميشه
تاييديه 4 2
 
علي
1395/09/06    10:18:58
چرا گرمكن صندلي نداره همه سايتها تو مشخصاتش نوشتن گرمكن صندلي ولي نداره
تاييديه 2 10
پاسخ
AmmA
1395/09/03    11:46:48
با سلام خدمت دوستان عزيزداشتم مطالب دوستان رو مي خوندم و سعي كردم كه نظري ندم اما هر چقدر بيشتر خوندم 1 خاطره برام بيشتر تداعي شد و 1 سوال .....خاطر اينكه : حدود 20 سال پيشكه وادات ماشين كره اي آزاد شد دقيقا مصادف شد با خريدن ماشين توسط پدر بنده كه حتي يكي از دوستانش صاحب امتياز نمايندگي دوو بود.بعد از تحقيق فراوون قرار بر خريدن هيوندايي يا دوو شد اما امان و امان و امان از حرف مردم ، موتورشون پرسيه ، بدنش آلومنيوميه و 1 تصادف كوچيك بكني تا وسط تا ميشه و خيلي از اين اراجيف كه اون موقع در مورد ماشينهاي كره اي گفته ميشد كه الان هموم حرفا درمورد ماشينهاي چيني زده ميشه و .... در نهايت ما سه ميليون و سيصد هزار تومن پول داديم به پيكاندر صورتي كه فكر مي كنم دوو سه ميليونو نيم بود و هيوندا سه ميليون و صد خودتون بقيه داستانو حدس بزنين ......اما سوال اينكه : چرا ما ايرانيا اينجوري هستيم واقعا چرا ؟؟؟خداوكيلي چند نفر از اين دوستاني كه نظر بد ميدن پشت اين ماشين نشستن نه اينكه داشته باشن فقط پشت اين ماشين نشسته باشن و بعد دوستان ديگه رو با نظراتشون به فيض برسوننموفق باشين
تاييديه 57 9
پاسخ
سينا
1395/09/30    10:40:42
سلام دوست عزيز حرف شما درسته ولي فقط از نظر زيبايي و امكاناتو آپشن هاي اين متشين هاايا شما تا حالا اكسل هاي به شدت ضعيف اين ماشين هارو ديدينايا افت قيمت هاي ده مليوني بعد از خريدشو در نظر نميگيرينايا فقط زيبايي مهمهشما ماشيناي كره اي رو با چين مقايسه ميكنياون سال كه شما ميگي دوو از هيونداي سرتر بود ولي چون ديگه دوو وارد نشدو كارخونش جمع شد هيوندا و كيا جايگزينش شدن كه شايسته ي اين جايگزيني بودن
تاييديه 4 5
 
علي
1395/09/01    14:52:47
سلام من ميخوام تيگو 5 بخرم.ميخاستم بدونم فرق excellent sport و excellentتو چيه.اگه كسي اطلاعات داره راهنمايي كنه لطفا.مرسي
تاييديه 8 3
پاسخ
محمد
1395/09/13    11:08:58
با سلام : من مدل اسپورتشو دارم فرقش با اون يكي فقط در سپر جلو و عقب و ركاب جانبي هست كه مدلهاي اسپورت دارند
تاييديه 3 1
 
جواد
1395/10/22    09:24:56
باسلم دوست عزيزفقط گاردجلو وعقب وركابهاي بغل كه دارد اسپورت ميشود.
تاييديه 0 0
 
ايوب
1395/09/01    14:40:43
سلام من يك ساله ام وي ام 550دارم خيلي هم راضي هستم وقصد خريد تيگو5دارم ولي بابت موتورش دودلم چون وزنش از550خيلي بيشتره ولي موتور550روداره فكر مي كنم توسربالايي قدرت كافي نداشته باشه نظرشما دراين خصوص چيه درمقايسه باجك س5
تاييديه 3 7
پاسخ
محمد
1395/09/13    11:05:43
سلام من دارم خيلي هم راضيم
تاييديه 4 5
 
عقیل
1395/08/30    19:23:55
سلام تیگو5 اکسلنت اسپرت یه هفته ای خریدم طبق مشخصات خود نمایندگی فروش و برشور باید آینه ها برقی جمع شو وتنظیم باشد ولی جمع شو برقی نداره . چرا?جالبتر فول آپشن هس ولی صندلیراننده و سرنشین گرمکن نداره بازهم چرا؟
تاييديه 8 5
پاسخ
شاهين
1395/09/08    14:28:00
سلام دوست عزيز علي جان اگه فرق اكسلنت بااسپرتشو فهميدي من هم مطلع كني ممنون ميشم٠٩١٢٢٥٧٦٢٢٧
تاييديه 1 1
 
کیارش
1395/08/21    23:01:31
سلام دوستان من یه ماهی میشه که ماشین تیگو 5 رو خریدم قبل اونم توسان 2014 داشتم درسته که تیگو شتاب توسان رو نداره ولی تفکر من رو نسبت به ماشین چینی عوض کرد خداییش از لحاظ نرمی ماشین و صندلی ها و هندلینگ یه سرو گردن از توسان بالاتره میتونم بگم برا خریدش اصلا شک نکنین تنها ایرادی که تونستم ازین ماشین بگیرم این بود که لاستیکاش به جای 225 باید 245 باشه که من چهار حلقه لاستیک 245 نکسن انداختم زیرش یک میلیون و صد تفاوت لاستیکاشو دادم الان هم رخ ماشین خیلی قشنگ شده هم سواریش لذت بخش تره هیچکدوم ازین کامنت هایی که راجع به بد بودن این ماشین حدوم به واقعیت نزدیک نبود یه مشت حرف چرت نا آگاهانس باور نکنید ماشین حرف نداره موفق باشید
تاييديه 40 15
پاسخ
محسن
1395/08/11    11:43:47
سلام دوستان كه تجربه رانندگي داشتن بين تيگو 5 با جك اس 5 كدوم بهتره؟با تشكر
تاييديه 12 4
پاسخ
علي
1395/08/20    16:04:32
من خودم تيگو 5 گرفتم عاليه فك نميكردم ماشين چيني به اين خوبي باشه
تاييديه 14 5
 
پرهام
1395/08/02    12:18:50
با سلام من نزديك به ۶ ماه است اين خودرو را دارم و با تحقيق زياد خريدم …چهره خودرو به روز است ديگران در خيابان از من راجع به خودرو سوال ميكنند و نشان از زيبايي ان دارد… فضاي سرنشينان عقب عالي است…شتاب معمولي است اما ضعيف هم نيست.. كيفيت ماشين در حد كره اي هاست من قبلا سانتافه داشتم به علت نياز مالي فروختم ... ماشین راحت نرم و خوش استایل است ..درانتها به جای اینكه در قید و بند برند باشیم بهتر است هر خودرو را بر حسب ظرفیت و امكانات بسنجیم و قضاوت كنیم...صرفا چون چینی است بد نمیشود...خیلی از دوستان حتی عكس این خودرو را هم ندیده اند اما قضاوت بیجا میکنند.
تاييديه 54 10
پاسخ
ميلاد
1395/08/01    16:01:20
سلام دوستان بين ليفان 820 و تيگو 5 كدومش بهتره اونايي كه تجربه داشتن راهنمايي كنند مرسي
تاييديه 12 3
پاسخ
محمد
1395/08/16    14:01:57
سلاممن 820دارم و 4000تا باهاش رفتمبرخلاف نظر دوستمون بايد بگم كه كيفيت متريال در حد خيلي خوبه و شتابش واقعا عاليه در حدي كه اگر كنترل نشده گاز بدين ماشين ميپره و ممکنه خطر ساز بشه.در مورد تيگو چيزي نمي دونم ولي با احتساب وزن برابر هر دو ماشين قاعدتا از نظر شتاب و قدرت موتور 157اسب بخاري ليفان از 139اسب بخاري تيگو عملكرد بهتري داره.
تاييديه 8 2
 
مقايسه
1395/08/01    21:04:34
ليفان 820 موتور قوي تر از تيگو 5 و در چند مورد آپشن بيشتري دارد. ولي همچنان مثل تمام ماشين هاي چيني در شتاب اوليه كند و تنبل است. انتظار نيست از يك موتور 2400 سي سي اين شتاب ضعيف گرفته شود. كيفيت متريال داخلي ليفان 820 خيلي پايينتر از تيگو 5 است. هر دو خودرو از بيرون خيلي زيبا هستند. صندوق عقب ليفان 820 خيلي بزرگ و جا دار است. هر چند فضاي داخلي سرنشين در ليفان 820 پهن و عريض است ولي سقف كوتاه دارد. درحاليكه هنگامي كه در تيگو 5 مي نشينيد، چه صندلي عقب و چه صندلي جلو، صندلي ها بزرگ ، عريض و با ارتفاع اتاق زياد و با روحيه روبرو مي شويد. متوسط مصرف سوخت ليفان 820 در عمل (و نه در كاتالوگ) خيلي بيشتر از تيگو 5 است.
تاييديه 10 4
 
حسين
1395/08/01    14:01:46
ام وی ام کلا یک موتور 2000 داره که دقیقا این موتور روی مدل های سواری 330 و 350 , x33 هست حال همون موتور و گیربکس رو اومده گذاشته روی این ماشین والا من مدل 330 شو دارم توی سربالایی همچین زوری نداره . به نظر من اگه کسی مدل 350 اوماتیکش رو بخره با این ماشین هیچ فرقی تو سواری نداره و نصف این ماشین پول می ده و به خاطر سبک بودن مدل سواری و شتاب و زور حتما بهتر از این ماشین خواهد بود و از لحاظ کیفیت داخلی تفاوتی ندارن
تاييديه 6 35
پاسخ
نسيم
1395/08/25    15:55:33
آقاي حسين خان اولا شما اول مدل ماشين رو برو دقيق تحقيق كن بعد بيا نظر بدهMVM مدل 350 يا 330 نداره,مدل 530 و 550 داره كه تماما فناوري مدل فرق کرده
تاييديه 13 0
 
رادين
1395/07/26    00:03:37
سلام دوستان من مي خواهم تيگو٥ بخرم مي خواستم بدونم تكون زياد دارد يا نه شتابش خوب هست؟
تاييديه 14 4
پاسخ
ارشان
1395/07/25    13:30:10
سلام.من تيگو 5 دارم وسرويس ده هزار انجام دادم.بسيار راضي هستم.از جاده كوير رفتم مشهد و برگشتم سواري عالي.جاده هراز رو تا حالا سه دفعه رفتم و برگشتم عالي با گيربكس اتوماتيك.سرعت 180 كيلومتر رو تو جاده كوير با هاش رفتم.كولر عالي.ترمز خوب.سواري لذت بخش.سيستم صوتي خوب.ايراداش يكي كه ايينه هاي بغل برقي نيست.جي پي اس نداره.شروع حركت كنده.باك بنزين هم ظرفيتش كمه.واقعا راضي هستم.و اما سوال دارم از دوستان.من وقتي به راديو گوش ميدم و بلوتوث روشنه وقتي كسي زنگ ميزنه تلفن وصل ميشه اما صداي طرف نميياد ولي صداي من ميره.ولي موقع پخش اهنگ از موبايل اين مشكل نيست.؟
تاييديه 18 8
پاسخ
بابک
1395/09/22    10:13:02
صذاي سيستم صوتي ماشين را بيشتر كنيد در زمان تماس
تاييديه 3 0
 
نیما
1395/11/19    23:39:56
سلام دوستا ن اتفاقا منم همین مشکل رو دارم و وقتی موبایلم زنگ میخوره با سیستم بلوتوث ماشین نمیتونم جواب بدم یعنی زنگ میخوره ولی وقتی میخام جواب بدم انگار بلوتوث ماشین قطع میشه باید با موبایل جواب بدم اگه کسی میدنه اشکال کجاس لطفا راهنمایی کنه ممنون میشم شماره من 09123852133 فرد هستم
تاييديه 0 0
 
بهرام
1395/07/17    04:11:24
من تيگو 5 رو چند روزي هست گرفتم و يك مسافرت از جاده هراز هم با چهار سرنشين رفتم. واقعا اين اتومبيل بيش از حد انتظار ما خوب هست. گيربكس اتوماتيك 7 سرعته، واقعا عالي عمل مي كنه و خيلي نرم رانندگي را تو شرايط مختلف امكان پذير مي كنه. تيگد 5 به هيچ عنوان آف رود يا سرعتي نيست، يك اتومبيل شاسي بلند اقتصادي لوكس براي مصارف خانوادگي است كه اگر تو اين كلاس ازش انتظار داشته باشيد، قطعا بسيار عالي خواهد بود. امكانات اتاق خوب، نورپردازي مدرن و شيك، كنترل ديمر، كنترل برقي نور هاي اصلي، بسته شدن و فيت بودن درب ها، عملكرد عالي كيلس، هندلينگ خوب، سيستم مولي مدياي خوب، صندلي هاي مرغوب، سيستم عالي تيپترونيك از مزاياي تيگو 5 هستند. من قبلا مهاوي، سانتافه، جيپ 3400، رونيز، پرادو تو شاسي بلندها داشتم. كمبود هاي اين اتومبيل : آينه جمع كن، GPS، سرد كن گرم كن صندلي، ديد شب خودكار براي آينه وسط و سان رووف آن هم خيلي كوچك است. تنظيم ارتفاع فرمان هم دستي هست. كيفيت سوييچ ها و لوازم برقي همه عالي و از بوش گرفته شده. در كل خريدآن را بسيار توصيه مي كنم.
تاييديه 36 10
پاسخ
مهرداد
1395/06/28    12:21:30
با سلام خدمت دوستان عزیز من به عنوان شغل دوم خریدو فروش خودرو میکنم و تقریبا تمام خودرو ها چه ژاپنی چه المانی چه کرهای رو سوار شدماز دوسنان یک سوال دارم تا به حال سپر جلو سانتافه را باز کرده اید و همچنین سپر x33 یا بقیه چینی ها دو هفته پیش با سانتافه 2015 به پشت یک تیبای ایرانی زدم تیبا فقط سپرش فرو رفت اما سانتافه شکستن پایه مهشکن شکستن چراغ شور بریده شدن یکی از شلنگ های شیشه شور بعد از باز کردن سپر متوجه خالی بودن دو طرف سپر جلوی سانتافه شدم که اصلا قابل توجیح برای خودرویی در حد 200 ملیون نبود تنها یک دیاق اهنی که البته محکم هست در قسمت وسط سپر وجود دادرد اگر به تست تصادف خودرو هم توجه کنید در تصادف از بغل خودرو تا قسمت ستون به راحتی جمع میشود کیفیت سواری خودرو هم چیزی بیشتر از چینی ها ندارد البته لازم به ذکر است که نه تنها چینی ها حتی کرهای ها وژاپنی ها هم کیعیت سواری المانی ها رو ندارند تا به حال با یک ویتارای مدل 88 یا 89 100000 تا کارکرد به بالا تو یک جاده خاکی رانندگی کردید سمفونی صداهای مختلف مخصوصا از قسمت پشتی خودرو به نظر شخصی این حقیر چینی ها نسبت به تابم شروع به کار خودرو سازیشان بسیار سریع رشد کردند و چه بسا در اینده ای نزدیک کیفیت یک لکسوس را با قیمت یک هیوندای ارائه دهند باز هم عرض میکنم همه چیز مانده به توجه صاحب خودرو لکسوسی 4 سال کارکرد را دیده ام که چیزی برای ارائه نداشت و ام وی ام با همان مدل و کارکرد که هیچ تفاوتی با روز اول نداشت و همچنین بر عکسش یا علی
تاييديه 30 19
پاسخ
محمد
1395/08/17    00:09:05
داداش من با تويوتا كورولا زدم عقب 405 تقريبا تا زسر شيشه جمع شد ولي ماشين من يك خط فقط روي سپرش افتاد و چند تا خار كنار سپر تعويض شد نوعتصادف خيلي بستگي داره و دليل به خب و بد بودن ماشين نيستش
تاييديه 6 2
 
مهدی
1395/06/17    17:09:14
با سلام این ماشین چند تا نقطه قوت وچند تا نقطه منفی داره به گفته پسرعمو خودم برتری هاش طراحی و زیبایی عالی و شیک جنس بدنه و مواد استفاده شده خیلی خوب هست ترمز هاشم قوی عمل میکنن نرم و بی صدا فظای کابینشم جادار و خوب هستنقاط منفی خودرو مربوطه به افت قیمت زیاد .کم بودن قطعات یدکی موتور کشش پایین با شتاب متوسط تو جاده شمالم من و پسر عمو که شرط بندی کرده بودیم یه کورس دادیم در حالی که ماشینامون در یک کلاس نبودن سواری و شاسی بلند چون میگفت تندر نمیتونه تیگو رو رد کنه اما با توجه به گزینه وزن و سواری بودن و صفر تا 100 به راحتی تو دنده 2 رد کردمش دیگه فاصلمون زیاد شد بعد از اون بازم کورس دادیم اما نتونست بگیره اما در کل اگه دنبال کورس و گاز دادن نیستید ماشین خوبی هست من که خیلی خوشم اومد ازش فقط شتابش زیاد خوب نیست
تاييديه 37 9
پاسخ
سانگ يانگ
1395/06/07    16:21:19
ماشين تيگو٥وتيووليه حرفيه بهترين ماشين برأي ايرانيان
تاييديه 25 26
پاسخ
هادي
1395/06/01    11:20:27
سلام دوستانتيگو 5 رو ديروز براي سرويس 10000 بردم، ازش راضيم ماشينه خوبيه فقط به نظرم يكم مصرفش بالاست. در ضمن وقتي مي خواي حركت كني و در سرعت پايين وقتي گاز ميدي يه صدايي مياد كه اذيتم مي كنه، نمي دونم شايدم طبيعيه، اگر دوستان اطلاعاتي در اين زمينه بدند ممنون ميشم.
تاييديه 20 17
پاسخ
King m4m
1395/06/03    18:26:21
سلام داداش . ن مشكلي نيس وقتي ميزني دنده اولش گاز نده يكمي كه راه افتاد يكي دو متر رفت جلو بعد گاز بده . اينجوري گيربكستم بيشتر عمر ميكنه . واس من يه بار گيربكس اورد پايين گارانتي برد درست كرد اورد بدون ريالي هزينه
تاييديه 13 3
 
محمد
1395/05/24    07:16:51
سلام ساعی جان لطف کردی راهنمای کردی ولی ماشینم اوایل این تور بود اما الان تو کیلومتر 4000 از 10.11 پایین نمیاد مصرفش
تاييديه 7 8
پاسخ
ساعي
1395/05/24    14:01:35
اميدوارم با اين چند پيشنهاد مشكل شما حل شود:1. احتمال دارد در سرويس ادواري، تنظيم مصرف را تغيير داده باشند. آيا سرويس ادواري را در يك نمايندگي درجه 1 انجام داده ايد؟2. تنظيم باد لاستيكها گاهي بسيار موثر مي شود.3. تجربه من نشان مي دهد گاهي بنزين زدن از برخي پمپ بنزينها ، بشدت بر روي شيوه مصرف تاثيرگذار است. لذا توصيه مي شود اگر هميشه از پمپ بنزين هميشگي بنزين مي زنيد آنرا عوض كنيد.4. در ترافيك هاي شديد و توقف، بيش از 4 ثانيه دنده را روي D قرار ندهيد. در توقف بيش از اين مدت دنده را روي N قرار دهيد.5. در هرحال ، در تابستان و كولر روشن، مصرف سوخت بيشتر اجتناب ناپذير است.
تاييديه 14 8
 
محمد
1395/05/22    06:38:07
سلام ماشین من تو صفحه مصرف 11.5 میزنه شما چطور
تاييديه 7 4
پاسخ
ساعي
1395/05/22    22:01:08
شما براي يافتن مصرف واقعي در هر دوره رانندگي بايد علامت پمپ بنزين 1 يا 2 را بعد از هر بار بنزين زدن در صفحه نمايش صفر كنيد.هر موقع بنزين زديد علامت معيار پمپ 1 را صفر كنيد و در سطح شهر رانندگي كنيد. مصرف متوسط را پس از مدت مثلا نصف روز ملاحظه فرماييد.همين كار را در زماني كه قصد مسافرت در خارج شهر داريد تكرار بفرماييد.ماشين من در رانندگي داخل شهر با كولر روشن در يك ترافيك متوسط بين 10-11 ليتر مصرف مي كند. اگر ترافيك خيلي شديد با توقف هاي طولاني و كولر روشن باشد بين 11-12 ليتر مصرف دارد.در مسافرت خارج شهر با سرعت متوسط 110 كيلومتر و كولر خاموش، 7/7 و با كولر روشن حدود 8/8 مصرف دارد.جهت اطلاع من ماشينم را اول اسفند تحويل گرفتم و تاكنون بيش از 15000 كيلومتر با آن راه رفته ام. معيار پمپ بنزين 2 را هيچگاه صفر نكرده ام. با ماشينم هم داخل شهر و هم خارج شهر (بين تهرانو كرج) زياد تردد دارم. گاهي نيز از كليد اسپرت آن در اتوبان ها استفاده مي كنم كه خيلي بنزين مصرف مي كند. هم اكنون معيار پمپ 2 كه از اول تا حالا آنرا صفر نكرده ام و عمدتا كولر ماشين در اين فصل روشن بوده الآن 9/2 را نشان مي دهد. يعني متوسط مصرف تركيبي اين ماشين در اين فصل 9/2 ليتر است.
تاييديه 5 2
 
سهند
1395/05/20    15:26:51
با سلام چرا بعضی ها نمیخوان حقیقت و قبول کنن ماشین های چینی برای ما ایرانی ها و کشور های جهان سوم ساخته میشه و میشه گفت طراحی و زیبایی خوبی به ما انتقال میدهد تا جلب ظاهرشون شویم تو چین کم تر کسی از این ماشین ها دارن تو امریکا و فرانسه و المانم که این ماشین ها رو راه نمیدن کمتر کس فنی رو دیدم که سوار ماشین چینی بشه من به بار اشتباه کردم و خریدم به خاطر ظاهرشون اما بعد پشیمون شدم ودیگه این اشتباهو نمیکنم
تاييديه 39 61
پاسخ
مسعود
1395/05/22    01:05:17
اتفاقا این خودرو بسیار خوب هست. من مدتیه که ازش استفاده میکنم. هنگام رانندگی حس خوبی به شما دست میده. من مدتی با تویوتا کمری هم رانندگی کردم. فقط باید با گیربکس اتوماتش با حوصله کار کنی. فرقش مانند اختلاف بین سیستم عامل آی او اس با اندرویده . همه چیز در حد عالی. تاچ مونیتور کاملا قابل قبول ، سرمای کولر بسیار عالی ، شتاب اولیه نسبت به حجم موتور 2000 بسیار قابل قبول. راحتی صندلی ها قابل توجه و جنس وسایل کابین بسیار از کیفیت خوبی برخوردار هست. بعضی ها قیمت تیگو نسبت به جک اس 5 رو بالا فرض میکنند. ولی باید توجه داشت که کیفیت آلیاژ و مواد بکار رفته در حد ممتاز و نسبت به پولی که پرداخت میشود ، خدمات خوبی دریافت میشود. اگر قرار باشد حجم موتور و آپشن فقط ملاک قیمت گذاری باشد ، پس ماشین های ژاپنی بسیار قیمتشان بالاست ، پس این گزینه ها ملاک قیمت گذاری نیست ، بلکه کیفیت قطعات و طراحی درست و راحتی و بازده کاری خودرو ملاک قیمت گذاریست. خودرویی که توربو شارژ داشته باشد ولی در کوتاه مدت راهی تعمیرگاه شود نمیتواند گزینه خوبی باشد. در آخر باید گفته شود همه خودرو های ژاپنی و کره ای هم در ابتدا طرفداران چندانی نداشتند و به تدریج توانستند جای خود را در بازار باز کنند!
تاييديه 19 13
 
حسين
1395/07/27    15:13:34
با سلامبرخي از هموطنان بيش از اينكه سوار ماشين بشن ، متاسفانه سوار نام و برند اتومبيل ميشن ، در خريد اتومبيل بايد توجه داشت مبلغي كه پرداخت ميكني و مشخصات فني و آپشن هايي كه دريافت ميكني با هم تا چه حدي تطبيق دارند ، بعنوان مثال شما براي يك هيونداي سانتافه حدود 200 ميليون ميپردازيد ولي وقتي با آن رانندگي ميكنيد بجز قدرت موتور 2400 سي سي ، هيچ چيزي براي 100 ميليون اضافه پرداختتان دريافت نمي كنيد، من خودم با جك اس5 ، تيگو5 و تويوتا لندكروزV6 در مسير تهران تا شيراز رانندگي كردم ، نمي خواهم از هيچيك تعريف كنم ولي هنگام رانندگي با تويوتا چيزي كه باندازه بيش از 200 ميليون تومان اختلاف بيارزد متوجه نشدم . فقط قدرت موتور بالاتر و دوديفرانسيل بودن كه آنهم در هيچ جاي مسافرتهاي كاري و خانوادگي بكارم نيامد. بنابراين وقتي امكاناتي كه شايد سالها بدردم نخورد روي يك اتومبيل است چرا بايد بيش از 200 ميليون پول بيشتر بدهم . مثل اينست كه شما يك موتور هوندا4 سيلندر مدل 1600 سي سي را بخريد ولي چون اجازه ، نياز و امكان استفاده از آن را نداريد ، در گوشه پاركينگ نگاه داريد!!! از تمام دوستاني كه نظر ميدهند تقاضا ميكنم هراتومبيلي را به نسبت امكانات قابل استفاده ، ضرورتهاي استفاده و مهمتر از همه به نسبت قيمت پرداختي قياس كرده و نظر دهند ، والا كلمات چيني و آلماني و ژاپني اسامي بيش نيستند .
تاييديه 19 4
 
ساسان
1395/05/18    23:48:25
سلام دوستان تيگو ٥ بلوتوث داره؟!!!
تاييديه 15 4
پاسخ
بلوتوث
1395/05/19    21:18:24
بله بلوتوث دارد. براحتي مي توانيد از آن استفاده كنيد
تاييديه 13 0
 
امین
1395/05/03    22:20:45
خواهش دارم دوستانی که تیگو ۵ را دارن در باره کولر گرفتن و سربالایی یه توضیحی بدن که آیا ماشین کم میاره یا فشاری روی موتور احساس میشه یانه.با تشکر
تاييديه 9 8
پاسخ
نصيري
1395/06/07    17:28:18
خيلي ماشين خوبيه هم خوشگله هم جاداره واقعا ماشين خوبيه كسايم كه از اين ماشين بد ميگن حتي پول خريد پرايدم ندارن دارن نظر ميدن..
تاييديه 17 7
 
ارشان
1395/07/26    07:40:30
كل جاده هراز رو با كولر رفتم و هيچ مشكلي نداشت
تاييديه 4 3
 
تيگو 5
1395/05/06    23:57:45
در شرايط عادي مي توانيد از كولر تيگو 5 و چهار نفر سرنشين و صندوق بار عقب پر استفاده كنيد. به هيچ عنوان كم نمي آورد و شدت سرمايش آن كاهش نخواهد داشت. ولي در هر حال مثل هر ماشيني ، كولر از شتاب خودرو حدود 20 درصد كم مي كند.اگر نياز به شتاب لحظه اي بيشتري نياز داريد مي توانيد دكمه (S) كنار دسته دنده اتوماتيك را فشرده و براي لحظاتي از حداكثر توان موتور و گشتاور پيش بيني شده استفاده كنيد. مطمئن باشيد در اين شرايط براحتي از ماشين هاي متعارف جاده ها، به راحتي سبقت مي گيريد. استفاده از دكمه (S) در طولاني مدت توصيه نمي شود.
تاييديه 18 2
 
Javad
1395/05/01    22:19:44
به نظر من تیگو خیلی از جک بهتره چون که از نظر ایمنی جک امسال از سازمان جهانی یک ستاره گرفت اما تیگو 5 ستاره کاملو گرفت دوم تیگو 150 هزار کیلومتر یا 5سال گارانتی داره درحالی که جک فقط 1 سال سوم اینکه مصرف سوخت جک اتومات حدود10 تاست در حالی که تیگو فقط 7/5 تا مصرف میکنه بعد اینم بگم اگه کسی دنبال شتاب باشه بره دنبال جک ولی کسی دنبال راحتی و ایمنی باشه تیگو بهترین گزینه هسش
تاييديه 42 16
پاسخ
امیررضا
1395/04/19    12:57:15
تیگو بهتر از جک اس 5 است چون جک بدرد نمیخوره
تاييديه 51 26
پاسخ
مهدي
1395/05/18    12:23:18
سلام منم يكيشودارم خيلي خوبه چون خودرو وارداتي هست ولي جك در ايران مونتاژ ميشه
تاييديه 12 1
 
مهدي
1395/05/18    12:23:18
سلام منم يكيشودارم خيلي خوبه چون خودرو وارداتي هست ولي جك در ايران مونتاژ ميشه
تاييديه 9 3
 
مهدي
1395/08/28    23:52:34
سلام دوست من فرموديد كه تيگو از جك بهتره چون جك به درد نميخوره! آيا نميخواستيد كه اندكي از دلايل خودتان در خصوص اين اظهارنظر را بيان كنيد؟ حداقل مي بايست كمي در خصوص مزاياي تيگو و اندكي هم در مورد معايب جك صحبت كرده و بعداً نتيجه گيري مي كرديد.
تاييديه 2 3
 
Mohammad
1395/04/13    17:13:26
سلام من ميخوام اين ماشينو بخرم تيگو به نزرتون لاكچري بگيرم يا اكسلنت؟!؟ دندهاي بهتره يا اتوماتممنون ميشم راهنمايي كنيد
تاييديه 14 3
پاسخ
farhad
1395/05/10    19:27:01
اين ماشين تو هر دو مدل اوتوماته/فرقش تو دو ايربگ بيشتر و سيستم پايداري هستش كه اكسلنت داره/ ماشين با كيفيت و ايمني هست/فقط بايد روي خدمات پس از فروشش بيشتر كار بشه كه با توجه به مونتاژ داخل بودنش بايد بهتر باشه
تاييديه 9 0
 
ارشان
1395/07/26    07:48:58
من اكسلنت دارم.شما هم اينو بخر.كامل تره.اتوماتيك حتما بخر
تاييديه 5 1
 
Reza
1395/04/09    14:51:11
با سلام میشه قیمت دقیق این خودرو رو بگید
تاييديه 10 5
پاسخ
ارشان
1395/07/26    07:51:05
قيمت نمايندگي 97400000 تومان
تاييديه 4 1
 
ساعي
1395/04/07    14:12:54
ارتفاع تیگو 5 نسبت به سایر رقبا بیشتر است. لذا هنگامی که از پشت سر به آن نگاه می کنید کم عرض به نظر می رسد. عرض تیگو 5 معادل 1841 میلی متر عرض Jac S5 معادل 1840 میلی متر عرض هایما S7 معادل 1830 میلی متر وفقط جهت اطلاع بدانید که: عرض توسان IX35 معادل 1820 میلی متر وعرض سانتافه 1880 میلی متر است. لذا بدلیل ارتفاع نسبی زیادتر ، عرض آن کم بنظر می رسد. البته این ارتفاع زیادتر کمک می کند که سرنشین، بخصوص در صندلی عقب احساس کند فضای داخلی ماشین بیشتر است.
تاييديه 37 7
پاسخ
جليل
1395/04/01    21:28:48
با سلام من s5جك داشتم 25000 كيلومتر باهاش رفتم سوختش برخلاف ادعاي نمايندگي بالاست واشر مانيفولش هم خراب شد كه نمايندگي ماني فولش راتراشكاري بردودرست كرد ولي شتابش عاليه تا190 تاهم راحت باهاش رفتم هندلينگ ماشين هم عالي بود براي خودروي زير صد ميليون بد نيست
تاييديه 20 21
پاسخ
سورنا
1395/03/26    13:32:31
دوستان سلام...من تیگو 5 دارم لاکچری ...بسیار ماشین خوب جادار با کیفیت و نرمی است ...دید عالی ...کیفیت بدنه و داخل در سطح خودروهای کره ای اسن...اینم بگم بدونید کلا زیاد ماشین داشتم از لیفان ایکس 60 تا سراتو نیو ... و قبل از اینم سوناتا وای اف داشتم و دوستم سانتافه 2015 داره سوار شدم چند بار .. تجربه ی کافی دارم برای قضاوت یک خودرو...دوستانی که میخواین تیگو 5 بخرین تردید نکنید واقعا از نظر استاندارد روز هیچی کمتر از کره ایها نداره...اینم یدونید بد نیستت تمام کسانی که از خودروهای چینی ایراد میگیرن حتی یکبار هم سوارش نشدند و فقط اظهار نظر بدون هیچ تجربه میکنند و به تمسخر دیگران میپردازند.
تاييديه 106 19
پاسخ
parsa
1395/03/19    01:21:13
متاسفانه بدليل لابي قوي سايپاوايران خوردوتعرفه سنگين كه روي خودروهاي ايمن وباكيفيت كره اي والماني و...هستش مامجبوريم براي اين اشغالهاي فول كپي چيني بشينيم باهم نظرردوبدل كنيم دراخركسي كه خريده باتعصب ازانتخابش دفاع ميكنه.!!ولي دراخرچينيه ميدوني 1مدت كاركرداخرش خودشونشون ميده
تاييديه 38 62
پاسخ
بهرام
1395/03/13    09:39:01
دوست عزيز مگه خودروسازهاي كره اي چندسال سابقه ساخت خودرو دارند100 سال؟
تاييديه 61 12
پاسخ
رضا
1395/03/06    13:18:33
از قدیم گفتن جایی ک دسته زدن نیست گریختن ننگ نیست..در کشوری که ماشین ۶۰تومنی باید ۱۰۰تومن گمرکی بدی واست ۱۶۰تموم بشه.فرار کردن از ارزویه ماشین کره ای و المانی داشتن هم ننگ نیست..ولی خدایی چین این تیگو۵رو خوب وحساب شده تولید کرده
تاييديه 65 8
پاسخ
رضا
1395/03/05    00:51:49
سلام..من موندم اونایی ک میگن ماشینایه چینی افت قیمتش زیاده فکر میکنن ماشین کره ای افت قیمت نداره..خودتون رو نمیخاد زیاد زحمت بدین متوجه میشید افت قیمت ماشین کره ای یعنی چه..مثلا اسپورتج ۲۰۱۵ کم کار تا ۱۴۵هم میدن که فقط یک سال از مدلش گزشته یعنی تو یک سال ۱۵میلیون..پس چرا همش میگین ماشینایه چینی افت قیمتش زیاده...من ماشین چینی ندارم سانتافه۲۰۱۴ دارم..ولی تیگو دوستم خریده سوارش شدم خداییش ماشین خوبی بود..هم از لحاظ شتاب هم ظاهرش هم اپشن..خیلی هم نرمه..این ماشین رو خداییش خوب درسش کردن
تاييديه 61 10
پاسخ
سيدشريفي
1395/02/28    19:31:46
با سلاممن قبل عيد بعد از تحقيقات زياد تگو 5 خريدم چون قرار بود امسال با ماشين به آنتاليا سفر كنيم تا بحال هم كه تقريبا 2 ماهه اين ماشينو سوار ميشم ازش راضيمتقريبا هم 8500 كيلومتر روندمش از نظر ظاهري كه هر كي ميبينه تعريف ميكنه و جلو خودروهاي هيونداي و غيره كم نداره هم از نظر هيكل و هم طراحي خارجي و داخلي خودرواز نظر امكانات هم خوبه و بيشتر آپشن ها رو دارهدر جاده تركيه باهاش تا 180 كيلومتر بر ساعت روندمش و در سربالايي هاي آن كه مثل جاده هاي حيران بود ولي عريضتر و بهتر باهاش ميشد 140 تا در سربالايي روندفقط براي اين ماشين يك ايراد ميتونم بگم اون هم اينكه شتاب اوليه خيلي خوب نيست ولي براي جبران اين حالت كنار دنده يك كليد موجود است به نام اسپورت كه هر وقت لازم شد ميتونيد توسط اين كليد شتاب خودرو رو افزايش دهيداز نظر جاداري و نرمي چرم صندلي ها همچنين سيستم تهويه مطبوع و سيستم صوتي 7.5 ميليون توماني خيلي خوب ميباشد همچنين مانيتور 7 اينچي با كيفيت خوب و داراي حساسيت لمسي خوب از امتيازهاي خوب اين خودرو ميباشد
تاييديه 61 15
پاسخ
نادر
1395/02/24    13:58:17
دوستان دو گروه هستند كه در تمام مراحل زندگي سعي در قانع كردن سايرين براي خريدي كه كرده اند،دارند: 1-كساني كه گوشي موبايل هوآوي ميخرند(معتقدند از آيفون و...بهتره) 2-كساني كه شاسي بلند چيني مي خرند(معتقدند از سانتافه و وراكروز و پرادو و...بهتره).در مورد خودرو، يك خودرو ساز بايد سابقه و اعتبار داشته باشه وگرنه همه دوستان بدونند كه بعدا" دچار مشكلات زيادي خواهند شد.
تاييديه 37 101
پاسخ
مسعود
1395/05/22    01:23:35
اولا دوست عزیز مگه کره چند سال سابقه خودرو سازی داره که اینقدر سنگش رو به سینه میزنید. ثانیا بنده خودم سابق سامسونگ نوت 3 داشتم و خریده بودم 1900 ، الان همین مطالب رو دارم با Y635 هو آوی مینویسم که خریدم 400 تومن. تازه اون 4Gنمیشد و این میشه. فقط دوربینش کمی ضعیف تره. از هر نظر نسبت به پولش از سامسونگ سرتره. داستان خودرو های چینی هم همینطوره. ولی بنده خودم تیگو 5 دارم و خیلی هم ازش راضی هستم. فکر نمیکنم هر انسان منصفی این ماشین رو بخره ازش ناراضی باشه. تازه 5 سال و 150000 کیلومتر هم گارانتیداره که کمتر خودرویی تو این قیمت چنین امتیازی داره.
تاييديه 10 3
 
حسين
1395/07/27    22:56:07
حق با شما دوست عزيز است ولي آيا مي دانيد كارخانه جك از سال 1960 توليد كننده اتومبيل ، كاميون و كاميونت بوده و سابقه اش حدود كيا و هيوندا است و تقريبا هم سابقه تويوتا است . منتها سيستم بسته كمونيستي و سياستهاي موجود فرصت گرفتن بازار را ازاين كارخانه ها گرفته است.كه خدا وكيلي تو اين مدت كم 10تا 15 سال واقعا ره 20 تا 25 ساله را بخوبي طي کردن.
تاييديه 1 0
 
موسي
1395/01/28    17:29:01
سلام.من دوماهه كه تيگو خريدم و راضي هستم. دوست دارم به گروه تيگو در تلگرام بپيوندم كسي آدرس بلده؟
تاييديه 38 12
پاسخ
اسماعيل
1395/02/27    17:38:23
سلام لطفا به شماره 09123240409 تلگرام بزنين
تاييديه 7 7
 
سا
1395/01/21    23:41:40
من تیگو 5 اکسلنت دارم. قبل از عید تحویل گرفتم و عید نوروز با آن 2500 کیلومتر رفتم.--گرمکن و سرد کن صندلی را از روی مدل های تحویلی برداشته اند و ندارد.--آیینه ها با دست تاشونده هستند.--کلیه شیشه ها و سانروف با ریموت ، در زمان قفل کردن درها بسته می شوند. پاور ویندوز دارد.--نشانگر باد لاستیک ها TPMS را نیز از روی مدل های تحویلی برداشته اند. ولی همه اینها قابلیت نصب دارد.در ضمن این ماشین چند خصوصیت دارد که تعجب می کنم چرا سازنده اعلام نمی کند»--- علاوه بر ایموبلایزر ، دزدگیر هم دارد.--- موقع ترمز ناگهانی، فلاشرها فعال می شوند.--- زیر صندلی های جلو، دریچه تهویه مطبوع سرنشین عقب وجود دارد.--- چراغ های جلو حالت مشایعت دارد. یعنی بنابر تنظیم تا 30 ثانیه شما را تا باز کردن درب منزل از حالت تاریکی خارج می کند- چهار مرتبه (یعنی دوبار رفت و برگشت) فاصله اصفهان تا تهران را طی کردم. مصرف آن با سرعت متوسط 110 کیلومتر 7/7 در اتوبان بود. در شهر و زمان پر ترافیک بطور متوسط و بسته به نوع ترافیک بین 10 تا 12 لیتر است.-- شتاب خودرو طبق همان کلیپی که روی سایت آپارات گذاشته ام می باشد. خوب و قابل قبول است. هماهنگی بسیار خوبی بین موتور (که همه فکر می کنند ضعیف است ولی عملا اینطور نیست) و گیربکس CVT آن وجود دارد. بخوبی کفاف یک رانندگی نرم و راحت و البته با قابلیت مانور خوب را در جاده می دهد. در مانور جاده ای و در شرایط متعارف، از ماشین های معمول جاده ها مثل پژو و سمند ، عقب نمی ماند. هرچند نباید از آن شتاب مثل ماشین های بالاتر از 150 میلیونی داشته باشید.
تاييديه 74 16
پاسخ
مجيد
1395/01/15    14:12:36
سلام،عزيزاني كه قصد خريد اين خودرو راداريد قياس كردن اين خودرو با خودرو هاي كره اي وژاپني اشتباهه من قبلا سوزوكي واسپورتيج داشتم در حال حاضر به توصيه دوستان اين خودرو را خريدم با توجه به ابشن هايي كه خود شركت عنوان نموده كاملا كذب من نوع اكسلنت خريداري كردم متاسفانه گرم كن صندلي نداره GPSنداره اينه هاي بغل برقي نيست اگه اين خودرو را با S5 مقايسه كنيد مسلم پشبما ن ميشويد از خريد تيگو ،قيمتش هم بالاست صادقانه بگمبا توجه به هزينايكه ميكنيد پشيمان خواهيد شد شركت مديران خودرو متاسفانه نسبت به گذاشتن اين ابشنها كوتاهي كرده،
تاييديه 41 24
پاسخ
حميد
1394/12/21    01:09:45
سلام دوستان درسته كه ماشين چيني اسمش كمي بد در رفته ولي دقت داشته باشيد الان ماشينهاي كره اي و حتي بنز هم در كشور چين منتاژ ميشه و ضمنا اين ماشين ها تحت ليسانس شركتهاي اروپايي هستند ضمنا فقط مي تونم بگم متاسفانه از ماشين هاي داخلي ايران خودرو و سايپا هزاران برابر بهتره الان يك ٢٠٦ اس دي معلوم نيست رآنا يا سمند يا ٤٠٥ از همه قطعات اين محصولات درش استفاده شده .لازم بذكر است دوستاني كه اعتقادي به ماشين چيني ندارند درست ولي خوب هر كس نسبت به بوده خودش تصميم ميگيره و تو بد و بدتر معلوم كه بد رو انتخاب مي كنه اميدوارم پيروز و سلامت باشيد .
تاييديه 61 9
پاسخ
ميلاد
1394/12/20    16:14:28
باسلام خدمت دوستانمن حدود دوماه كه تيگو٥ خريدم قبلا هم توسان وسانتافه داشتمدركل به نظرم نسبت به پولي كه هزينه ميكني ماشين مناسبيه من تواين مدت كه حدود هشت هزارتا باهاش راه رفتم هيچ مشكل خاصي نديدم فقط به خاطر نوع گيربكيس كه داره شتابش زياد نيس كه به همين خاطرممكنه جوون پسندنباشه ولي واسه كسايي كه دنبال شتاب زياد وگاز دادن اضافي نيستن انتخواب بسيا�
تاييديه 36 6
پاسخ
حامد
1394/12/20    12:02:23
سلام به دوستان تیگو سوارلطفا به تلگرام تیگو سواران بپیوندید09123240409
تاييديه 28 5
پاسخ
رضا
1395/05/09    00:34:46
سلام . لطفا منم تو گروه ادد كنيد .09369666844ممنون
تاييديه 1 0
 
خشایار
1394/12/05    02:24:13
سلام. من نظر خیلی از دوستان رو خوندم. اول اینو بگم که من انواع پژو هرچی که بگیدو داشتم و خیلی ماشینای دیگه مثل ال نودو... در اینکه قیمت این ماشین بالاست شکی نیس اما نسبت به ماشینای تولید داخل سگشون شرف داره خصوصا به ماشینای ایران خودرو که خدمات پس از فروششون یک هفته وقت میگیره و آخرشم درست نمیشه اما با توجه به اینکه من با این پول چیز دیگه اینمیتونم بخرم بنظرم انتخاب منطقیی میاد ضمنا خودم لیفان هم دارم و باز با تمام عیوبش بخاطر خدمات پس از فروشش واقعا راضی بودم و مرتب باهاش رفتم ترکیه و خوشبختانه مشکلیم نداشته!
تاييديه 22 10
پاسخ
سيد علي شهيدي
1394/12/04    19:47:55
باسلام و عرض ادب خدمت تمامي دوستان. بايد بگم كه ما از اين خودرو خريديم و دوروز ديگه تحويل ميگيريم . از نظر من كه چند ماه مطالعه داشتم روي ماشين ها ك كدوم رو بخرم چري تيگو5 بهترين گزينه برايم بود. با تمامي آپشن هاي اضافه ك خودمون بهش اضافه كرديم،جمعا حدود 100 تومن در اومد قيمتش شايدم كمتر. اما اين خودرو از هر لحاظي خيلي خوبه . امكانات رفاهيش عاليه،امنيتش خيلي خوبه،تازه اگر مانيتور براي صندلي هاي عقب بخرين 2 تا دسته بازي براي هر مانيتور رايگان ميده،همينطور هر مانيتور فلش و رم يو اس بي و سي ديش جداست، رنگ بنديشم مناسبه و تقريبا يكي از لوكس ترين خودروهاست. و توي ايران اگع جا بيوفته همه ميخرن و طرفدارش ميشن. و دركل ماشين جادار و فوق العاده اي هس. شايد يه كم اسب بخارش كم باشه ك خوبه ولي از نظر من هركي خريد از اين ماشين ضرر نكرده و پشيمون نميشه. باور كنيدخودروي خوبيه.
تاييديه 29 9
پاسخ
محمد
1394/12/17    21:51:17
سلام همگي ، من يه هفتس تحويل گرفتم و 92 تومن تموم شد برام . ماشين خوبيه سواريشم خوبه . راضي ام ازش ، سفيد گرفتم من امكاناتشم حرف نداره ضمنن از جك خيلي بهتره
تاييديه 18 8
 
ali
1395/01/26    20:00:08
چي ميگي واسه خودت؟ مانيتور عقب كه بخري كه معلوم سي دي جدا و يو اس بي و دسته دارن واسه بازي كه بازي هاي اتاري و ميكرو كه قيمتش چهارصد نهايت بهترين 650 اينها چه ربطي به ماشين و امتياز داره...خيلي بچه گانه راجع به ماشين نوشتيد
تاييديه 12 7
 
نادر
1394/11/30    05:55:50
سلام بى قصد و غرض بگم، ما مردى هستيم كه بدون مطالعه و يا حتى استفاده از تجربيات ديگران زود به قاضى ميريم و ايكاش قاضى مثبتى بوديم. از همون ابتدا سعى به تخريب داريم. حتما" دوستان به خاطر دارن روزى كه پژو ٤٠٥ وارد كشور شد، حتى اين خودرو را توى خيابان هم نديده بوديم ولى اظهار ميكرديم كه سگ پيكان به ٤٠٥ شرف داره، يا اونائى كه تو سن و سال من هستن برخورد منفى مردم را با محصولات ژاپنى اونروز كه جايگاهى شبيه به چين امروز نزد ملت داشت را يادشون مياد. اونموقع براى ماشينهاى ژاپنى ميگفتن خَر سوار بشى بهتر از تويوتا هست. نميخوام بگم خودرو چينى معادل فلان و بمان است ولى اگه درست نگاه كنيم، قيمتش را ببينيم، امتيازهاش را هم در كنار ضعف هاش بزاريم، فكر ميكنم اونوقت پسند كنيم كه با اين پول بد آشى هم نخورديم.
تاييديه 64 9
پاسخ
هوشنگ
1394/11/25    09:32:05
دوستان سلام : من دنبال يك ماشين شاسي بلند در حد 80 ميليون هستم . به من پيشنهاد s5 را دادن ايا ميتونم به اين ماشين از لحاظ فني و كيفيت مصرف سوخت و تامين قطعات اعتماد كنم لطفا راهنمايي ام كنيد
تاييديه 21 16
پاسخ
محمد
1394/11/30    00:18:56
سلام . مصرفش كمه ترمزهاش عالي شيش دنده دستي و يه دنده عقب مجموعا هفت دنده قدرتش عالي ولي نميدونم خدمات پس از فروشش چجوريه ولي خوده ماشين عالي . من اين تيگو 5 گرفتم اينم عالي خدمات پس از فروشش هم خوبه تا 150 هزار تا هم گارانتي داره
تاييديه 17 2
 
مهدی
1394/11/24    21:41:14
با سلام . دوستان من دو ساله که ماشین جک j5 دارم . خیلی ازش راضیم . اینایی که برند برند میکنن بیشتر برمیگرده به تعصبشون . من واقعا پولشو دارم ولی به j5 اکتفا کردم.
تاييديه 27 4
پاسخ
مهندس محمد جواد
1394/11/22    13:43:40
كو ككاي جوني كربونتو برم ماشين چيني مسونيت..مه ويبو آلو وهوش وابيده بيدت.شازداسين يه دون آدم وتو نيخرش...يه مدتي كه وش رنديت سر صداش راس ويبو و بوره ي زنه كه روحت ايره.بره يه چي ده بسون لااقل كمتر ضرر كو.والا اينگلي شاسي چيني اسينه انگاري سر دكل كوي رنج نشسنه..اما يه ميخي تا ريشه م کنشونه
تاييديه 20 51
پاسخ
س ق
1394/11/23    14:27:20
مهندس جان هر وقت تونستی درست صحبت کنی پاسخ دیگران رو بده
تاييديه 39 6
 
مصطفي
1395/02/27    14:43:03
كو تو ايگي چهه؟مردمه كلو كردي نيترن بخونن چه نوشتيي
تاييديه 4 4
 
اكبر66
1395/03/04    00:28:04
چي نوشتي .هنديه مردم اسگول كردي
تاييديه 7 1
 
متين
1394/11/22    00:08:50
doostan nazare hame qabele ehterame,vali darmorede harchizi ghezavat mikonid laa aqal yebar azash estefade karde bashid, man savare tiggo 5 nashodam vali kheili konjkavam ke savar sham ehsasi ke daram nesbat behesh mosbate
تاييديه 12 4
پاسخ
مهندس محمد جواد
1394/11/17    17:15:20
سلام دوستانيكي از كاربران نوشته بود ماشين چيني كساني سوار مي شوند كه اطلاعات كمي دارند.كه اين جمله درست نيست چون دليل ديگه اي داره ضمن اينكه كاربر ديگري نيز گفته بود ماشين چيني را فقط كساني كه ندارند راضي نيستند كه اين جمله هم تعصب گرايانه و كذب هست.بنده خودم سورنتو 2009 دارم و واقعا ازش لذت مي برم اما مردم ما چه گناهي كردن كه بايد در اما و اگر باشند و با دو دلي و شك و ترديد پول خود را براي ماشين هزينه كنند.چه داني و پرسي سوالات خطاست1...خود كاركنان ايران خودرو و سايپا در ماهيت دروني خود مي دانند كه هم اكنون محصولات ايران خودرو و سايپا فاقد كيفيت لازم هستند بنابراين مردم عزيز ما ناچارا" با كمي هزينه بيشتر سراغ شركت هاي كم اعتبار ديگر مي روند به اين اميد كه چه بسا محصولي با سطح كيفي بالاتر و صفر كيلومتر سوار شوند و چند سالي از آن استفاده كنند.دوستان تجربه من بهم ميگه محصولات كشور چين كم اعتماد هستند از كيفيت بگير تا برند و افت قيمت, شايد در آينده بهتر شوند اما ما هم اكنون در حال زندگي مي كنيم و بايد واقع گرا باشيم.واقعا چاره چيست؟؟براي يك محصول صفر كيلومتر كره جنوبي و ژاپن و اروپا مبلالغ بالا بايد هزينه كرد ولي فكر مي كنم ارزشش را داشته باشد تا اينكه بخواهي كيفيت را ارزان بخري.اگر اشتباه نكنم يكي از مهمترين فاكتورها براي خريد خودرو " برند" هست كه هويت خودروي شما را نشان مي دهد پس بايد مواظب سرمايه خود باشيم.من به دوستان خودم و كساني كه برايشان ارزش قايل هستم ماشين هاي چيني را پيشنهاد نمي دهم.
تاييديه 26 52
پاسخ
رضا
1394/11/18    22:38:17
سلام دوستان ميشه بجاي تعصب بي دليل درمورد مشخصات فني و يا نقص هاي خود روها بدورازتعصب حرف بزنيد با اين روش اگر يكي بخواد راهنمايي بگيره بيشتر گمراه ميشه و ازخريد خودرو هم منصرف ميشه .من ميخوام يك تيگو 5 اكسلنت با قيمت 92.700.000 بخرم كسي اين ماشينو داشته اگر درمورد ايراد فني و يا موارد ديگه اطلاعي داريد لطفا بنويسيد (خواهشا چيني و كره اي و ايتاليايي حرف نزنيد فقط درمورد خودرو نظر بديد .
تاييديه 11 3
 
اميد
1395/01/08    00:59:41
سلام دوستان من يه ماشين چري تيگو5 اكسلنت حدود سه ماهه خريدم خيلي راضي هستم هم از نظر تحويل بموقع شركت و هم از خدمات.ضمناً جهت تست قدرت خودرو نيز اكثر سربالايي هاي شمال (گيلان)و گردنه حيران رفتم قدرتش با توجه به دارا بودن ESP و تعادل مناسب فوق العاده بوده و امكانتش هم بسيار مورد قبول مي باشد البته قبلاً ماشين هاي كره اي هم داشتم كه در مقايسه (از نظر قيمت و امكانات) در سطح قابل قبولي هستش .
تاييديه 11 3
 
امیر
1394/11/17    16:34:46
سلامدوستان اول سوارشید بعد نظر بدید.این ماشین به دستم رسیده.خیلی نرم و راحته.اگه مدل اکسلنتش رو بخرید یک دکمه ای به نام اسپرت داره که اگه اونو بزنی شتاب بیشتر می شه و به اصطلاح پر گازتر می ره.توی اتوبان چالوس به مرزن اباد باهاش 160 تا رفتم که تو پیچ ها هم اصلا نیاز به کم کردن سرعت نداشت.توی جاده چالوس هم باهاش رفتم و خیلی نرم با سرعت ۷۰_۸۰ پیچ هارو دور می زد و سرنشنین به اینطرف و اونطرف پرت نمیشد.کمک فنراش عالی عمل می کنه و چاله چوله هارو به سختی حس می کنید.داخل کابین صدای خاصی نمیاد.دنده بدون وقفه و تقه خوردن عوض می شه و....قرار نیست چون ماشین چینی هس به درد نخور باشه.لطفا ندیده و ازمایش نکرده نظر ندید.ممنون
تاييديه 64 14
پاسخ
علي
1394/11/22    13:43:24
ماشين شاسي بلند با اين وزن تك ديفرانسل با حجم موتوري كمتر از 2000 بدرد نميخوره و نه تنها اين ماشينو ، كليه شاسي بلند تك ديفرانسل زير 2.4 ليتري
تاييديه 6 20
 
محمد
1394/11/15    21:16:30
تو اين شرايط ايران افراد مصرف گرا سراغ ماشين چيني ميرن و حاضر ميشن ضرر و زيان ماشين چيني رو پرداخت كنن چرا ميگم ضرر و زيان چون اگه بخواي 5 سال سوارش بشي يا بيشتر بايد مخارج قطعات يدكي رو بدي كه مثلا الان قيمتاي خيلي زياد و گران رو دارند و به همين دليل يه قطعه فروش نمياد قطعات به اين گروني رو بفروشه پس با كمبود قطعات مواجه ميشين ديگه چه برسه به 5 سال ديگه اگه تحقيق كنيد مثلا يه ماشين چيني 50 ميليوني قيمت يدكي اون به پاي ماشين 100 ميليوني كره اي ميرسه پس الان كه گير نمياد و گرونه چه برسه به 5 سال ديگه اگه هم بخواي بعد 2 سال بفروشي كه باز هم به همين دليل مردم زير بار نميرن و ميبينيم زير بار ماشين چيني نميرن و نميخرن و افت قيمت زياده پس در هر حال تا وقتي قيمت يدكي اين ماشين هاي چيني زياد و نامتعارف باشه بازار ماشيناي چيني تو ايران رونق نميگيره وگرنه ماشيناي چيني اگه بهتر از ايران خودرو و سايپا نباشه بدتر هم نيست اما همه ميدونيم ماشين نگهداري ميخواد و بالاخره مخارج نگهداري و يدكي ميخواد و اينجاست كه ميگن جوجه ها رو اخر پاييز ميشمارن سوار تو يوتا هم نيستيم كه 10 15 سال حال كنيم بعد هم به قيمت خوب و بالا بفروشيم !!
تاييديه 25 32
پاسخ
كيومرث
1395/03/10    15:58:38
با سلام و احترامبرخلاف فرمايش شما هم خدمات پس از فروش شركت مديران خودرو و هم فراواني لوازم يدكي خودروهاي چري در ايران آنچنان است كه اگر حتي مختصر ايراد كيفي هم در اين خودرو باشد(كه با توجه به قيمت كاملا منطقي است) باز هم ارزش خريدن و استفاده را دارد. مدت يكسال است كه X33 دارم و هرگز باعث هزينه اضافي نشده است و كاملا قابل اعتماد مي باشد.
تاييديه 4 2
 
رضا
1395/04/14    01:24:06
سلام. من 5 سال پيش x33 خريدم هنوز هم دارمش. تو اين مدت 100 هزار كيلومتر باهاش رفتم. يكبار لنت عوض كردم و كمكهاي جلو و البته تسمه تايم. طبق فرمايش شما بايد الان مشكل قطعات يدكي داشته باشم ولي مي بينيد كه اكثر قطعاتش هم موجوده. واقعا هم تو اين مدت برام خودروي خوبي بوده و كم خرج. جايي هم منو نذاشته
تاييديه 4 1
 
فرشاد
1394/11/06    21:23:21
برخلاف حرفايي كه مردم ميزنن من ماشيناي چيني رو خيلي بيشتر از ماشيناي ايراني قبول دارم
تاييديه 136 10
پاسخ
محسن
1394/10/15    21:52:29
دوستان هرچي باشند بهتر از گاري هاي سايپا وايرانخودرو هستند
تاييديه 163 9
پاسخ
تايماز
1394/10/14    18:17:29
دوستان عزيزهرچقدر پول بدي همانقدر آش ميخوري
تاييديه 97 7
پاسخ
فرهاد
1394/10/12    23:04:01
دوستان عزیز لطفا بدون تعصب و پیشداوری در مورد خودرو ها نظر بدینخودرو های چینی یا کره ای به نسبت قیمتی که میپردازی به شما کیفیت ؛ سواری و آبشن میدنمن جدیدا یک خودروی جکs5خریدم قبلا هم ماشینهایی مثل سوناتا و زانتیا و ماکسیما داشتم نمیخوام هیچ خودرویی رو با هم مقایسه کنم اما به نسبت پولی که دادم از این خودرو راضی هستم و واقعا عالیه و نکته بعدی اینکه هر کسی با توجه به بودجه و جیبش و سلیقه ای که داره خودرو میخره در رنج قیمتی زیر 100 میلیون جکs5یک شاهکار قابل انکار هستش زمانی بود که مردم از خودرو های کره ای فراری بودند و فکر میکردند که پولشون را دارن هدر میدن اما حالا کره رو در جایگاه قابل قبولی میبینیم. چین هم به زودی چنین وضعیتی را پیدا خواهد کرد
تاييديه 82 8
پاسخ
راننده رالي پيشكسوت
1394/10/12    16:53:24
سلام. بين 85 و 100ميليون عاقلانه ترين خودرو همون هايلوكس 2008 و 2010 هست. اگه يك هايلوكس كم كار سالم پيداكنيد مطمئن باشيد حداقل 5سال سوارمي شويد و خوب استفاده مي كنيد و هميشه رضايت داريد و پس ازآن هم باقيمت مناسب دربازارمي فروشيد و انشاا... يك هايلوكس ديگه مي خريد. آدم عاقل بايد به كيفيت و ايمني و كم استهلاكي و قدرت و مصرف پايين و راحتي بينديشد. با هايلوكس باخيال راحت درهرشرايطي در جاده و ييلاق و كوه و بيابان و برف و باران و سنگلاخ مسافرت كنيدو اصلا نگراني نداشته باشيد.با هايلوكس حداقل هزينه را مي كنيد و بهترين استفاده را مي بريد.
تاييديه 14 63
پاسخ
امير
1394/10/12    13:31:06
من دو ساله 530 دارم. خيلي خيلي راضيم. درسته افت قيمت داره مثل همه ماشيناي ديگه. يه نقطه ضعفايي هم داره ولي نسبت به 40 مليوني كه دادم اصلا قابل مقايسه با داخليا نيست. اينايي كه هي چيني چيني ميكنن اصلن سوار ماشين چيني هم نشدن. همه اونايي كه دارن راضين از اونا بپرسيد نه از پرايد و پرشيا سوار.
تاييديه 56 11
پاسخ
جواد
1394/10/11    23:28:56
دوستان سلام. من الان چندين ماهه دارم در مورد يه شاسي بلند قيمت مناسب تحقيق ميكنم و اين اواخر به s5 رسيده بودم. وقتي ميبينيم 75 تومن داريم پول ميديم كه دنده اتوماتيك نيست، GPS و كروز كنترل نداره فقط توي همين سه قلم 11 ميليون بايد هزينه كنيم كه مثلا دنده اتومات بشه و GPS , كروز كنترل دار بشه. S5 موتورش قويه به خاطر سيستم توربو شارژ يا پرخوران كه در سرعت هاي بالا مصرف سوخت را به نحو غير قابل باوري زياد ميكند كه به نظر من تو جاده هاي ايران با توجه به اينكه محدوديت سرعت همه جا هست اصلا كارايي نداره. من ناگهان به طور اتفاقي متوجه تيگو 5 مديران خودرو شدم كه كلي آپشن داره و موتور كم مصرفي هم داره و همچنين طرح فروش قسطي نسبتا مناسبي دارد.
تاييديه 72 26
پاسخ
امير
1394/11/29    19:02:16
سلام.اطلاعات نداري نگو 11 ميليون.الان مدل جديد اس 5 اتوماته 4 ايربگ 88 ميليون تومنه.خوب حالا دنده دستي رو ميگي 11 ميليون خرج كني؟اولا ماشين دستي رو اتومات كني به درد نميخوره.دوما هزينه gps صدهزارتومنه.سوما الان اپتيما و سوناتا اصلا ال سي دي 7 ندارن كه gps داشته باشن.البته دارنا 3 اينچي
تاييديه 4 8
 
جواد
1394/12/10    11:20:47
حالا شما كه اطلاع داري بگو پس چرا برا s5 كروز كنترل نميذارن؟ بقيش پيشکش
تاييديه 5 3
 
كاظم
1395/07/27    22:16:27
سلام شما براي خريد خودرو خيلي عجله نكن چون ممكنه يهو ناگهاني متوجه يه خودروي ديگه بشي مثل بي واي دي-جيلي ايكس7- چانگان و......
تاييديه 0 0
 
sepehr
1394/10/07    16:31:43
الان سايت امارات رو ميخوندم كساني كه خريده بودند چري تيگو 5 نوشته بودند افتضاحه از سان روف آب ميده نمايندگي نتونسته درست كنه موتور گاهي خلاص ميكنه ووووو....براشون عجيب بود همچين ماشيني وارد امارات شده و ميگفتند كلاهبرداريه....
تاييديه 23 62
پاسخ
علي
1394/11/05    13:19:57
آدرس سايت رو بده لطفا....
تاييديه 13 1
 
ارش
1395/03/18    10:25:40
چرا دروغ میگی. تو امارات اصلا بارون هست که اب بیاد. الان رفتم سایت رو زیرورو کردم. چنین چیزی نبود. تیهو اونجا نمایند گی نداره
تاييديه 5 0
 
مجتبی
1394/10/05    23:32:25
سلام . دوستان بحث چه میکنید شماخود مردم چین دارن خودروآمریکای میخرن خودروهای خودشون قبول ندارن حتی دولت چین نسب به این موضوع نگران بود اون وقت ما داریم ازخوبی برند چینی حرف میزنیم جنس چینی یکبار مصرف هست حال هرچه میخوادباشه خودرو یا وسایل دیگهاین شرکت های چینی هیچ مسولیتی نسبت به تامین قطعات ندارن
تاييديه 31 67
پاسخ
amir
1394/10/09    15:34:29
ببخشيد از فردا ميگم دوستان ماشين امريكايي وارد كنن که ديگه روح شما آزرده نشه هه
تاييديه 62 17
 
رحال
1394/10/19    14:41:54
شما نداری اظهار نظرم نکن یه ۳۱۵ هاچبک دارم دوساله از ۲۰۶ تکراری حال هم زن خیلی خیلی خیلی بهتره
تاييديه 27 4
 
شاهد
1394/11/26    12:53:00
شما يه اماري از فروش ماشين هاي چيني در امريكا بگيري بد نيست بدردت ميخوره
تاييديه 15 1
 
اكبر66
1395/03/04    00:38:08
اونا پولدارهاي چين هستند .كه ماشين اروپا يي وامريكايي سوار ميشن مثل پولدارهاي ما .
تاييديه 5 0
 
مصطفي
1394/08/10    08:00
با اين پول ميشه هيوندا و كيا خريد يا ام جي كه اعتبار برندش بيشتره سراتو و النترا و...
تاييديه 54 26
پاسخ
رامتين
1394/08/10    08:00
سراتو و الانترا چه ربطي به شاسي بلند دارند! هيوندا شاسي بلند قيمت 100 تومن پيدا نميشه كه! با قيمت زير 100 تومن، شك نكنيد فروش بسيار خوبي خواهد كرد تيگو. بنظرم قيمت 90 مناسبشه.
تاييديه 31 30
پاسخ
امير
1394/11/29    19:07:06
قيمت مناسب اين 70 تومنه.چون واقعا خيلي از اس 5 ضعيف تره
تاييديه 3 12
 
احسان
1394/08/10    08:00
بهترين برندهاي چيني در اروپا جيلي، ام جي ، وولكس و يك نوع ديگه هست كه تو ايران نيست ( كه از نظر من تمامش بدردنخور هست ) چه برسه به mvm كه يكي از بدترين برندهاي داخل ايران چه برسه به اروپا . آدم بايد يك ماشين بخره كه برندشم معتبر باشه...
تاييديه 24 40
پاسخ
بي نام
1394/08/10    08:00
من از ماشين چيني بدم مياد ولي انصافا طراحي توش و پشتش خيلي خوب شده و مواد بكاررفته نسبت به ساير محصولات mvmبالاتره و قشنگتره.و اينكه تا 70-75 ميليون ميتونه منصفانه باشه واسش.
تاييديه 37 14
پاسخ
علي اميني
1394/08/10    08:00
ماشيني كه بعد از يكسال كسي ازتون نعره يا حد اكثر فقط دو سوم پولشو بهت بدن،چه ارزشي داره.تازه همه ميگن عقده شاسي بلند داشت ،نميتوانست خبره ،رفته چيني شو خريده،ماشين چيني بي اعتباره،من پشيمانم كه خريدم.الانم هيچ چاره اي ندارم.گول نخوريد.
تاييديه 29 36
پاسخ
علی
1394/11/26    15:32:24
اگه برای سرمایه گذاری ماشین میخری کار اشتباهیه در نظر بگیر یه موقع با ماشین تصادف کنی انموقع بنزم سوار شی پولت از بین رفته ماشینی که میگه ۵سال گارانتی یعنی ۵سال سوار شو عمرش تمومه دیگه کارخونه پول سازی نیست یه سودم بهت بدن
تاييديه 6 2
 
امير
1394/11/29    19:08:52
دوست عزيز الان ديگه پرايد فرقون از سال 80 داره كار ميكنه مطمين باش خيلي برات كار ميكنه ماشين.راحت 10 سال برات كار ميكنه.واسه ماشين هم نبايد سرمايه گذاري كرد يعني انگار اون پولو نداشتي.
تاييديه 8 1
 
هادي
1394/08/10    08:00
من x33 نيو دنده دستي گرفتم 8ماهه ازش خيلي راضي هستم. برام برند و حرف مردم هم هيچ ارزشي ندارن بزار مردم بگن نداشته رفته اينو خريده. راستش اگه داشتم هم بيشتر از اينو نمي خريدم چون هم امكانات خوبي داره هم خدماتش خوبه و هم قيمتش خوبه در كل ماشين اقتصادي و كم هزينه اي هستش.قربونتون
تاييديه 45 18
پاسخ
dawood`
1394/08/10    08:00
salam aghayon hanoz donbale berand hastid aya az berand Peugeot va digar berand haye k dakhel iran dare tolid mishan raziyan k dar morede bereand mvm sohbat mikonan?mvm berandi hast k sherkate modiran khodro roye in mashin gozashte mesl tondar 90esme asli in mashin cheri hast baraye etela migam cheri berand englisi hast k chin dar hale tolide an hastkasi k migan felan berand felan mashin cheshon faghat mashin haye koreio mibine k na arzeshe madi daran na b andaze poleshon kefiyat an ra daranbaraye etela migam Hyundai to kole donya marof b berand arzon hast k shoma ba baghiye mashin ha moghaise mikonid shoma ba pole in noe mashin haye kori mitonid behtarin berand itly savar shid aghayon az nazare man mashin haye k chini k alan bazaro to dasteshonn gereftan behtarin gozinan chon az n
تاييديه 8 14
پاسخ
حميد
1394/08/10    08:00
سلام ؛من ميخوام شاسي بلند بگيرم ؛قيمتش تا هشتاد ميليون باشه ؛ كدوم برند خوبه؟
تاييديه 5 2
پاسخ
امير
1394/11/29    19:09:53
سلام.سانتافه 2006 تا 2009 يا جک اس5
تاييديه 1 6
 
امير
1394/11/29    19:09:50
سلام.سانتافه 2006 تا 2009 يا جک اس5
تاييديه 2 4
 
اكبر66
1395/03/04    00:47:31
هيوندا توسان 2010يا اپورتيچ 2010 يا هايما ايرانخودرو...پرايد زپرتي از82تا حالا تاگسي داره كار ميكنه ..اين ماشين 20سال ماشينه...
تاييديه 1 0
 
صادق
1394/08/10    08:00
با علي اميمي موافقم . شاسي بلند بدرد بخور بگير وگرنه ميگن عقده شاسي بلند داشته ...احسان جان ، من ام جي دارم . از نظر قيمت ، وقتي تي سايتش بري ميبيني كه قيمتهاش به پوند انگليسه و ماشين من قيمتش دقيقا 97 ميليون ميشه ( قيمت خارجي ) كه توي ايران با قيمت 123 داره عرضه ميشه در حاليكه قيمت خارجي مثلا الانترا ( به پول ايران ) 80 ميليونه و قيمت داخلي 118 ميليوني داره .اين نشون ميده كه وارد كننده ام جي داره سود كمتري ميگيره ... يعني مديا موتورز 26 م با گمركي و سودش ميگيره اما هيوندا داره 38 م ميگيره ... اين يعني اينكه برند ام جي و هيوندا رو اصلا نبايد با خودروهاي چيني مزخرف بازار ايران مقايسه كرد . حرف قا مصطفي مورد تاييده
تاييديه 3 42
پاسخ
رامين ج پ
1394/08/10    08:00
اين خودرو در مقايسه با خودروهاي وطني كه هيچي براي گفتن ندارند خيلي سرتره اصلا" قابل مقايسه نيست . چرا اينقدر به كلمه چين كه اقتصاد كل دنيا دستشه حساس شدين . پيشرفت آنها در چند سال اخير خيلي بيشتر از مابوده خودروهاي خوبشون 5 ستاره ايمني دارند چندين كيسه هوا و كلي امكانات و زيبايي دارند . اگر به قيمت مناسب عرضه بشه مايلم بخرمش .
تاييديه 32 7
پاسخ
احمد
1394/08/10    08:00
سلام من جك s5 گرفتم نسبت به هزينه اي كه ميكني حدود 70 ميليون و مقايسه با هم رده هاي خودش واقعا عاليه پيشنهاد ميكنم هر كس ماشين شاسي بلند ميخواد كه زياد هزينه نكنه اينو بگيره عاليه
تاييديه 24 16
پاسخ
ناشناس
1394/08/10    08:00
جك اس 5 از همه لحاظ از اين بهتره ... قدرت موتور جك اس 5 ، 172 اسب بخاره .... كيفيت ، ظاهر و ... جك اس 5 خيلي از اين بهتره ...جك اس 5 ، كپي هيوندا توسانه ... از همين عكس ها كيفيت جنس لوازمي كه به كار بردن مشخصه چي هستش ... فثط اينو با جك اس5 مقايسه كنيد از همه لحاظ ...فقط جك اس 5 ، من كه ندارم ولي ميخوام بگيرم ...
تاييديه 14 33
پاسخ
اميرr
1394/11/29    19:11:20
كسايي كه منفي دادن اونايين كه سرشون كلاه رفته و رفتن تيگو5 خريدن
تاييديه 1 16
 
مهدي
1395/02/10    00:20:49
اتومات نيست آخه!
تاييديه 3 0
 
اروين
1394/08/10    08:00
اتفاقا شركت چري يكي از برندهاي معتبر چينه وبزرگترين صادركننده خودرو در چين هست يكم مطالعه كنيد
تاييديه 26 10
پاسخ
فرشاد
1394/08/10    08:00
خوب كپي برداري از برندهاي ديگه ميكننبنظرتون به كدوم ماشين شركت هيوندا شبيه هستاين چيني هايه مدت ديگه از آدما هم كپي ميگيرن
تاييديه 6 8
پاسخ
بهزاد مظفري
1394/08/10    08:00
آقاي عزيز كه ميگي جك اس 5 بهتره، جك اس دنده اي هستش ولي اين ماشين اتوماتيك است
تاييديه 25 6
پاسخ
امير
1394/11/29    19:12:44
چه ربطي داره مگه هر ماشيني اتومات باشه بهتره؟اس5 اتومات هم اومده با 4 ايربگ.دور از تعصب حرف بزن.اصلا اين ماشين از هيچ لحاظي حرفي بره گفتن در برابر اس5 نداره
تاييديه 1 9
 
رضا
1394/08/10    08:00
شركت چري يكي از بزرگترين شركت هاي چيني است كه تمايل به پيشرفت دارد ، ماشين جديد كمي طول مي كشد تا خود را نشان دهد پس نمي توان سريع قضاوت كرد اما قيمت بسيار مهمه ، آنطوري كه من خبر دار شدم اتوماتيك اين مدل را مي خواهند حدود 85 ميليون تومان بفروشند كه براي يك ماشين جديد گران است ، اصولا در دنيا وقتي ماشين جديد وارد بازار مي شود ، مدل هاي قبل ارزان مي شود اما در ايران ما برعكس است و ماشين جديد گران تر مي شود و قيمت قبلي تكان نمي خورد و اگر تيگو 8 بيايد قيمتس با كيا اسپورتيج حتما يكي مي شود ، پس كي چري مي خرد ، بهتر است مسئولين كمي چشم خود را باز كرده و درست قيمت گذاري كنند كه قيمت مانند كيفيت يكي از ابزار بسيار مهم در امر فروش است
تاييديه 6 5
پاسخ
فقط فقط S5بي نظيره با قيمت و لوازمي كه داره خيلي خوبه وار
1394/08/10    08:00
فقط فقط S5بي نظيره با قيمت و لوازمي كه داره خيلي خوبه
تاييديه 21 13
پاسخ
يوسف
1394/08/10    08:00
سلام امروز رفتم ديدم ماشينو از نزديك...ظاهرش خوبه..قد و قوارش هم خوبه..ابهتش بهتره نسبت به x33 بيروح...به نظرم رنگ سفيدش جالب نيست و بهش نيومده...فضاي بارش كوچيكه...سقفش يه شيبي داره كه من دوست نداشتم.فضاي كابين و داشبورتش حسي به ادم الغا نميكه و بكم شلوغه...در كل اگه بخواد 85 ميليون قيمت بخوره...موفق نيست چون الان تيوولي ساينگ يانگ ارجحين داره...فكر ميكنم اگه مديران خوردو بتونه رو 75 ميليون قيمت گذاري كنه موفق ميشه كه در اين صورت تو سر ام وي ام x33ميخوره...من پيشنهادم تيووليه
تاييديه 24 8
پاسخ
حميد
1394/08/10    08:00
سلام بر همهدوستان من به نظر من در حال حاضر خودرو هاي چيني امكانات را با قيمت مناسب ارائه مي دهندمن 4ساله دارم از محصولات جك استفاده مي كنمم راضي بودمدر مورد اين خودرو واقعا نمي تونم نظري بدمولي اونايي كه s5 جك را دارند خيلي تعريف مي كنند و حتي با سانتافه و توسان قياسش مي كننداوني كه اسم براش مهم تر از امكانات و كيفيت است اصلا به ماشين هاي چيني فكر نكنهچون خودش را خسته مي كنهاما در اين چند سال خودرو هاي چيني پيشرفت خيلي خوبي داشته اند من پول داشته باشم ميرم سراغ s5اگر اتوماتش بياد كه خيلي عالي ميشه
تاييديه 17 4
پاسخ
رهسا
1394/08/10    08:00
با همه دوستاني كه به موضوع قيمت اشاره كردند موافقم . اين خودرو براي مسافرت در ايران مناسب نيست ، موتورش تو سربالايي كم مياره . مخصوصا چون اتوماته مصرف سوختش هم بالا ميره . در كل با همه معايب و محاسنش در اين بحران صنعت خودرو در ايران ، من قيمت 50/000/000 تومان رو پيشنهاد ميدم . هر چه قيمت مناسب باشه فروش بالا ميره و سود بيشتر . بايد امكان خريد براي طيف وسيعي از مردم رو ببينند تا موفق بشن . امروز چيني بخري فردا بايد 10 تومن زير قيمت بفروشي و اين خيلي پيام داره .
تاييديه 10 13
پاسخ
حامد
1394/08/10    08:00
آقا ما ايرانيها بايد بربم همون glx و پارس و پرايد بخريم كه هيچ آپشن و خلاقيتي توش بكار نرفته وهرروز كيفيتش مياد پايين تر و به خاطرش بايد 30 و40 ميليون پول بديم.حالا ميايم ميگيم اين ماشينا بدرد نميخوره و چيني خوب نيست.كدوم از محصولات ما اين آپشنارو داره؟؟؟
تاييديه 39 5
پاسخ
سلام
1394/08/10    08:00
خوبه ولي چينيه ديگه هر كاري هم كنن اسمشون بد دررفته
تاييديه 9 15
پاسخ
عليرضا
1394/08/10    08:00
باين پول ميشه يك توسان خريد
تاييديه 11 17
پاسخ
MVM
1394/08/10    08:00
الكي حرف نزنيد ما چند سال ام وي ام ۵۳۰ داريم خيلي هم راضي هستيم چرت و پرت نگيد ما سوناتا و optima هم داشتيم ولي هيچ كدومشون به پايه اين نمي رسيدند
تاييديه 13 47
پاسخ
امير
1394/11/29    19:14:44
ديگه چرت نگو
تاييديه 6 4
 
حميد
1394/08/10    08:00
اصلا قابل قياس با خودرو ايراني نيستن والا ماشينهاي خيلي خوبي هستن 315 دارم از زماني كه خريدم راحتي رو حس ميكنم و ميكانيكي رو فراموش كردم . به لطف همين خودروهاي چيني
تاييديه 23 2
پاسخ
مهدي حسين نژاد
1394/08/10    08:00
پنج شنبه شب قيمت تيگو رو نودودو ميليون وهفتصد هزار تومان اعلام كردن
تاييديه 7 6
پاسخ
اسفنديار
1394/08/10    08:00
دو نفر هيچوقت نميشه قانع كرد اوني كه زن گرفته واوني كه ماشين چيني خريده.
تاييديه 13 24
پاسخ
مجيد محمدي
1394/08/10    08:00
سلام خدمت همه دوستانمن ماشين چيني ندارم و اصراري هم ندارم كه بگم ماشين هاي چيني خوب يا بد هستند. ولي با مطالعه نظرات كاربران اين سايت متوجه يه موضوعي شدم و اون هم اينه كه تمام كساني كه به صورت كاملاً گرد و قلمبه و بدون هيچ دليل منطقي ماشين هاي چيني رو زير سوال مي برند نه تنها ماشين چيني ندارند بلكه تا حالا از نزديك هم اونو بررسي نكردند و صرفاً بر حسب تعصب غلط و جاهلانه مخالف ماشين چيني هستند. به نظر من اين دليل خوبي براي مخالفت نيست.من شخصاً خوشحال ميشدم اگر يكي از دوستان مخالف به صورت كاملاً مستدل و عقلي دلايلي رو براي رد كيفيت و يا قابليت ماشين هاي چيني مي آوردو جالب اينجاست تمام كساني كه از اين قبيل ماشين ها خريدند فوق العاده راضي هستند.به نظر مي رسه يك نوع از مجادله كوركورانه داره صورت مي گيره اون هم از سوي افرادي كه نه اهل فن هستند و نه ماشين بازمن الان چند ماهه قصد خريد ماشن دار
تاييديه 42 5
پاسخ
جك s5 بدرد نمي خوره
1394/08/10    08:00
ما يك جك سال نود چهار خريديم بعد دوماه وقتي ميفته دو دست انداز از پشتش صدا ميومد برديم كرمان موتور دو ساعت باهاش ور رفتن درست نشد الان موتورش ها صداش زياد شده افت قيمتشم زياده پولتونو بهش ندين
تاييديه 14 15
پاسخ
امير
1394/08/10    08:00
من چند ماهي هستش كه 315 نيو هاچ بك خريدم و الان صداي داشبوردش دراومده فقط ماشينهاي چيني ظاهر خوبي دارن و كيفيت بسيار پايين فقط نسبت به ماشينهاي توليد ايران خودرو و سايپا بهتر هستن چون توليد داخل ، چيني دستكاري شده اند ولي خودروهاي چيني ، فابريك چيني هستن.
تاييديه 13 4
پاسخ
sh/sh
1394/08/10    08:00
علت افت قيمت شديد خودروهاى چينى كاركرده چيه?كارخانه گران ميفروشد كه وقتى ميخاى بفروشى افت قيمت شديد داره ودر واقع نمى ارزد?ممنونم اگه راهنمايي كنيد
تاييديه 11 3
پاسخ
سيامك
1394/08/10    08:00
سلام به دوستان من ام وي ام 530 دارم حدود 2 سال خوب هم داره كار ميكنهيكي دوتا ايراد داره كه قابل تحملهاولا كمكفنر بندي جلوش صدا ميده با كمك فابريك بهترين گزينه از نظر من ژايين آوردن سرعت توي دست اندازها و سرعت گير هاهستش و البته اگه خيلي حساسيت داريد كمك ماكسيمايي درستش ميكنهدوما تامين قطعه از طرف نمايندگي سخته بايد كلي وقت بزاريد براي تهيه قطعاتولي دركل از نظر امكانات مصرف بنزين و راحتي خداييش محصولات ايران خودرو و سايپا (بجز مگان كه نداشتم )بايد برن بوق بزنناين نظر شخصي منه كه هم پرشيا داشتم (معمولي و ELX) سمند LX و همينطور تيبا و ريو اين هارو كه كنار هم ميزارم 530 خيلي سرتره فقط كافيه يكم باهاش درست رانندگي كنيد
تاييديه 8 1
پاسخ
پرايدو
1394/08/10    08:00
بر جد و آباد كساني كه اين خودروهاي بي كيفيت چيني را باب كردن لعنت. مخصوصا مديران خودرو و مرتب خودرو ....
تاييديه 8 21
پاسخ
حسين
1394/08/10    08:00
قدرت موتورش كمه وقطعا تو سربالايها كم مياره اگر اتومات جك اس5بياد خيلي بهتره
تاييديه 11 11
پاسخ
بهروز
1394/08/10    08:00
آقا بايد يه ماشيني خريد كه اگر تو اين خراب شده خواستي بفروشيش ضرر هنگفت نكني دوست من يه 315 صفر گرفت حدود 40 تومن بدون اينكه سوار شه بعد چند ماه 23 فروختش اينا رو اگر از دم قسط بدون سود بدن خوبه با اين پول يه سراتو يا اسپورتيج مدل پايينتر ميشه گرفت باز جك يه چيزي ام وي ام مث اسباب بازيه ولي كلا ماشين چيني هيچ وقت تو ايران طرفدار پيدا نميكنه
تاييديه 10 9
پاسخ
ميلاد
1394/08/10    08:00
من خودم x33مدل 91 داشتم يكسال سوار شدم خيلي عالي بود 80 هزارتا باهاش رفتم فكر ميكنم تيكو5خوب باشه اگه مشخصاتي كه نوشتن درست باشه
تاييديه 7 5
پاسخ
اميد
1394/08/10    08:00
با سلام دوستاني كه قصد خريد s5 را دارند توجه كنند كه موتور اين ماشين توربو است كه بايد در ان از بنزين با كيفيت استفا ده .كن ن چون اين ماشين هنوز تازه وارد شده با توجه به كيفيت پايين بنزين هنوز زوده در مورد اين ماشين بخصوص كيفيت موتور ودوام اون قضاوت كرد
تاييديه 9 2
پاسخ
محمد
1394/08/10    08:00
سلام دوستان من خودم يه ام وي ام 530 دارم كه سال نود ويك خريدم و ازش راضيم 75 هزار تا باهاش را رفتم و مشكل خاصي باهاش نداشتم فقط اوايل كه گرفته بودم يه جفت كمك ماكسيمايي براش انداختم با يه باطريه كره اي ديگه هيچ خرجي برام نداشته به جز خرجاي مصرفي در كل ماشين بدي نيست نسبت به قيمتش , ولي ايراد بزرگش افت قيمتشه كه زياده چون خيليا نسبت به ماشيناي چيني ديد مثبتي ندارن
تاييديه 12 2
پاسخ
اريا
1394/08/10    08:00
سلام دوستان بنده سال 91 يك x33صفر از نمايندگي گرفتم.انصافا ماشين خيلي خوب و راحتيه تا الان هم هيچ سرو صدا و خرابي هم نداشته تازه رونتر هم شدهاين ماشين شرف داره به خودروهاي ايران خودرو سايپا.من دوتا ماشين صفر ايراني 206 و پرايد هم داشتم كاملا بي كيفت و داغونبودنمرگ بر چين هم نگيم بهتره
تاييديه 6 7
پاسخ
محمدرضا
1394/08/10    08:00
كاش ما ايراني ها متوجه ميشديم كه كي بخريم و كي نخريم ! چي بخريمو چي نخريم ! كي نظر بديمو كي نظر نديم ! تا اين همه سر در گمي نميداشتيم ! فقط اينو بدونيد كه خود ما باعث اين وضعيت خراب بازار هستيم .. چون هر محصولي اومد با هزار بد بختي ملت ريختنو خريدن ..
تاييديه 8 5
پاسخ
موسوي
1394/08/10    08:00
هه.قيمتش از جكs5 بالاتره قدرت موتورش پايين تر با اين قيمت ماشين هيونداي بگيري بهتره دمگرم كرمان موتور
تاييديه 7 14
پاسخ
حميد عبدالملكي
1394/08/10    08:00
مگه مي شه مگه داريم 92 ميليون . خوب با اين پول مي شه يه آزرا تر تميز خريد حالشو ببره . گيرم خريديد 2 سال كه سوار شيد حداقل 15 ميليون افت قيمت داره
تاييديه 9 10
پاسخ
عبدالله مرادي
1394/08/10    08:00
عزيزاني كه برند برند راه انداختن ساب ويگن جي شد؟ ولوو مال كيه الان؟ مزدا رو به كي فروختن؟دنيا و بازارش يه طور ديگه داره مديريت ميشه ما ايرانيها هنوز تعصب برندهاي معروف دنيا رو ميكشيم حتي بعضا هم به همديگه نوهين ميكنيم اين غلطه!چين با بسته هايي كه داره وتنوع زياد محصولاتش خيز برداشته كه در هر جاي دنيا بازار رو بگيره حتي اگه يه سهم كوچك هم شده گر چه كه فراتر ميبينهديگه وقتش رسيده مردم عزيز ما و مديرامون تنگ نظر نباشن و واقعيات رو0مانطور كه هست قبول كننما داريم برنداي اروپايي رو ميپوشيم يا سوار ميشيم ولي توي اسيا و افريقا توليد شدن بعدشم پزشو به هموطنامون ميديم خوب اين هم از دير باز صاحبان همون برندها باب كردن كه فقط محصولاتشونو بخرن ما غافل بوديمشكي در قيمت خوب براي كيفيت خوب ندارم ولي اينكه مثلا توي ايران يه مرسدس بعد از كاركرد 250000ك.م.هنوز ستايش ميشه يه هيستريه كه عيانه، حالا يكي هست
تاييديه 10 3
پاسخ
رضا
1394/08/10    08:00
به نظر من كسايي كه ميان حرف از ماشين هاي كره اي مي زنن عقده داشتن اين ماشينا رو دارن و كسايي كه مي گن ماشين چيني آشغاله يا ذينفع اين حرف ها هستن يا پولشون به خريد همين ماشينا نمي رسه . من خودم ايران خودرويي هستم ماشين هاي ما همه 30 سال پيش از رده خارج شدن و در بدو توليد از رده خارجه و كيفيت در حد صفر بله ماشين هاي كره اي نسبت به چيني خيلي خوبه پس اختلاف قيمت يعني چي ماشين هاي چيني فقط يك ايراد بزرگ دارن و بس اونم موتورهاي ضعيفه اين هم كيفيت نيست يك طراحي خاص چينيه ماشين هاي چيني وارداتي حداقل دريك شركت و با يك برند توليد شدن اما ماشين هاي ما هر تيكش در يك زير پله تو چين بدون هيچ نام و نشاني توليد شده. بله مردم ما بايد بهترين برند ها رو سوار بشن پس لطفا انقدر عقده بازي در نيارين .
تاييديه 21 3
پاسخ
احمد وهاب
1394/08/10    08:00
چرا چرت ميگين من يه آزرا دارم خيلي بهتر از اين
تاييديه 6 10
پاسخ
امير
1394/08/10    08:00
بابا طور خدا به رتبه بهسوزي اين ماشينهاي آشغال چيني نگاه كنيد در بالاترين رتبه آلودگي هستند با خريد اين ماشينها به خود وخانواده و جامعه و آيندگان خيانت كرديد اين كشور كم آلودگي هوا نداره
تاييديه 5 21
پاسخ
احمد
1394/08/10    08:00
سلام من يكسال MVMNEWX33آتومآت دارم ماشين از هر لحاظ عالي سواري شتاب خدمات روان. لطفا كساني كه كه اطلاعات فني ندارن وسواري ماشين تست نكردن نظ ندهند.
تاييديه 14 4
پاسخ
بابايي
1394/08/10    08:00
سلام اين دوستان كه مدام از ماشين هاي چيني تعريف و تمجيد مي كنند خدايي شما ماشين هاي ديگر خارجي سوارشدين؟ اغلب كساني كه ماشين چيني ميخرند اونايي هستند كه محصولات ايران خودرو و سايپا سوار شدن بعد مقايسه ميكنند با اونا، بله از نظر شما خودرو چيني بهتره، شما ي ماشين خارجي خوب مثل كيا هيوندا وتويوتا سوار بشين بعد بگين كدوم خوبه، ماشين چيني افت قيمت زياد داره ولي خدايي 100تومان بدي تيگو5سوار بشي همون پول رو بده اپيروس سوار شو اونوقت ميفهمي كدوم ماشين خوبه كمري بگير تا بفهمي لذت رانندگي رو.
تاييديه 9 11
پاسخ
مهيار حسيني
1394/08/10    08:00
باعرض سلام و تسليت ايام سوگواري اقا اباعدالله.خواستم نظرم رو درمورد خودرو چيني بدم.بنده مگان داشتم تندر داشتم. كمري داشتم سوناتا جديد هم داشنم.از چيني ها هم ام وي ام پونصد وسي و ايكس سي و سه جديد اتومات داشتم الانك دارمش اين اخري رو.وقتي متقاعد شدم چيني بخرم كه تو معاوضه ازمجبوري سوناتا رو با پونصدو سي عوض كردم و بقيشو نقدي گرفتم حقيقتا وقتي سوارش شدم باورم نميشد اين ماشين چينيه.واقعا محشر بود.سه ماه دستم بود كه فزوختمش و يك ايكس سي و سه نيو خريدم واز نرمي قدرت موتور مصرف پايين زيبايي قيمت پايين امكانات بالا هرچي بگم كم گفتم.اگه پونصدو سي منو به چيني جذب نكرده بود هرگز اين شاسي بلند چيني رو نميخريدم.ولي بعد مصرف فهميدم كه اين جمله صحت داره.(ازماشين هايه چيني فقط كسايي كه ندارن ناراضي هستن)ياعلي
تاييديه 26 4
پاسخ
معين
1394/08/10    08:00
سلام به همه دوستان. من يكي x33 مدل نود دارم كه دو سال خريدم الان 100000كاركرده خدايي ماشين خوبيه. قابل توجه دوستاني كه ميگن تو سر بالايي كم مياره بگم كه اشتباه ميكنيد من با اين ماشين خيلي جاها رفتم اكثرا كوهستاني وداراي شيب زياد. چه خاكي. چه آسفالت اصلا كم نمياره فقط بايد بلد باشي چه طوري گاز بدي چون گاز اين ماشينا برقيه مثل پژو. پرايد. پارس. زانتيا و...سيمي نيست يعني وقتي پاتو ميزاري رو گاز يه خورده دير عمل ميكنه كه بايد يه مدت سوارشي تا عادت كني. از نظر شتاب و سرعتم كه حرف نداره اصلا ماشيناي ايراني هيچ كدومشون بهش نميرسن اينو تست كردم كه ميگم. خلاصه من خيلي راضيم خواهش ميكنم كساني كه اين ماشينو سوار نشدن الكي نظر ندن چون منم خودم اول مخالف بودم از اينا بخرم ولي وقتي سوارشدم نظرم برگشت. ممنون كه نظرم رو خونديد.
تاييديه 16 5
پاسخ
رينگو
1394/08/10    08:00
فقط يه تعداد با خودروهاي چيني بد هستن واونا كسايي هستن كه ماشينهاي يا كره اي دارن يا اروپايي و از بي كيفيتي اين خوردروها نيست كه بد كويي ميكنن طرف ميبينه يه ماشين با نصف قيمت ماشين خودش از كنارش رد ميشه وصد البته موقع فروش ماشينش هم مشتري براش نيست حالا تو بودي خوب ميگفتي در ضمن من ماشين چيني ندارم ولي سوار شدم انصافان بد هم نيستن////
تاييديه 12 1
پاسخ
م
1394/08/10    08:00
من امروز تو نمايندگي يه نقره شيو ديدم. انصافا طراحيش يه سر و گردن رو شاسي بلنداي كره اي داشت. بسيار زيبا و با وقار
تاييديه 14 0
پاسخ
رضا
1394/08/10    08:00
يكي از عيبهاي بزرگ ملت شريف ايران هميشه در صحنه بودنشونه كه هر محصول كه سرمايه دارها با به جيب زدن سودهاي كلان ميارن ملت ميرن تو صف و ميخرن قبل از نظر دادن تشريف ببريد تست فني و قيمت واقعي خودروهاي بي اصل و نصب و كپي شده چيني رو بخونيد از قيافه زشتشون كه ديگه نگو من حاضرم با پرايد سر كنم ولي يه خودروي چيني با اون اسم هاي مسخره و قيافه هاي بي ريخت نداشته باشم ضمنا ماشين چيني معمولا دوستاني سوار ميشن كه اطلاعات فني كمي دارن
تاييديه 2 23
پاسخ
ايمان
1394/08/10    08:00
سلام دوستان. و همچنين ادمين..... من ميخام چري بخرم خواهش ميكنم درست راهنمايي ام كنيد ميخوام پشيمون نشم بعد يه مدتيخيلي هستن تعريف چري ام وي ام ميدن و مدلهاي ديگر ام وي ام. ولي بعضي هم بدش رو ميگن. الان ال90 دارم اتوماتيك خيلي هم راضي ام ولي ميخام شاسي بلند بگيرم اس 5 ديدم فقط ظاهر خوبي داره ولي اين ماشين هم ظاهرش خوبه هم امكاناتش . ميخام بدونم از لحاظ موتوري چطوره؟ يكم راهنمايي ام كنيد
تاييديه 7 0
پاسخ
راز
1394/08/10    08:00
اون دوست عزيز كه ميكه با اين پول ميشه يه دست دوم مثلا كره اي خريد بايد خدمتشون عرض كه دست دوم هر ماشيني چه كره اي چه الماني ...... يعني سرطان يعني اواره شدن توي اين تعميرگاها پس چيني كه نه اگر مال اوكاندا هم بود فقط صفر
تاييديه 14 7
پاسخ
علي
1394/08/10    08:00
ماشين چيني بخري صاحب اول وآخرش خودتي.من قبلا ليفان620داشتم وبه يه فلاكت وبدبختي به يكي ازفاميلا ازدم قسط وبدون سود فروختمش وخيالم راحت شد وشب تونستم راحت بخوابم.ماشين چيني بزك شده ازجنس عروسك مي باشد.ولي چون طراحي جالبي ولي فوق العاده بدون كيفيتي دارد انسان راگول ميزند وواي به روزي كه ماشين را بخواي بفروشي اولا بايد زيرقيمت واونم ازدم قسط بدون سود به يكي ازفاميلا غالب كني وبراي اينكه پشيمان نشود هرروز به اوچلوكباب ونوشابه بدهيد.حالا هنوزم برو ماشين چيني بخر.......
تاييديه 10 24
پاسخ
محمد
1395/01/13    05:11:35
الان چون نتونستی بفروشی ماشینتو اون ماشین شد ماشین بد؟ نه شد ماشین بد؟جواب منو بده شد ماشین بد؟نکته ظریف که باس بگم ببخشیدا شما اگه از ماشین بدت میاد چرا به فامیل غالب کردی؟هان؟
تاييديه 4 1
 
محسن مهديزاده
1394/08/10    08:00
سلام دوستان من حدود14ماه ليفان 620داشتم اولش باتوجه به مشخصات فني و جاداربودن و ظاهرخوبش خريدمش اما توي اين مدت اشكالات زيادي داشت مثلا دورموتورش از5/5بالاتر نميرفت يا كولرش تو تابستان جوابگو نبود واز همون اول صفحه تاچ ماشين قاطي داشت كه البته نمايندگي برام عوض كرد كنترل ضبط كار نمي كردوسيستم ناوبريشم دكوربود دكمه فلاشر ماشين عمل نميكرد كه اينم عوض شد تازه اگزوز ماشين هم صدا ميداد كه اونم كامل برام عوضش كردن به تمام اينا روشن شدن چراغ چكم اضافه كنين البته شكسته شدن يه پيچ زير موتور ماشين هم باعث صدا دار شدن موتور ماشين شده بود ناگفته نمونه كه تمام اين عيوب به طور رايگان انجام ميشد اما بعضياش دايم تكرار ميشد كه كلي وقت منم ميگرفت .من نظرم اينه كه كلا به مقدار پولي كه بابت ماشيناي چيني ميديم نميارزن تازه وقتي هم كه فروختمش كلي ضررهم كردم ماشين يكسال بيمه ثالث و بدنه هم داشت
تاييديه 18 10
پاسخ
ثبت ديدگاه
نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *

عضويت در خبرنامه