icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین اولین تجربه رانندگی با مرسدس بنز GLE کوپه مدل 2016

اولین تجربه رانندگی با مرسدس بنز GLE کوپه مدل 2016

comments 0 1394/4/15

تحریریه پردیس خودرو به احتمال زیاد مرسدس بنز GLE مدل 2016 کوپه با خطوط کشیده و طراحی بیرونی خود که شبیه یک حیوان درنده و وحشی است مورد علاقه­ ی همه قرار خواهد گرفت. این خودروی "کوپه" با برجستگی و فست بک بلند و روکش فلزی ناهموار خود که نشانه­ ی این مدل است؛ به نظر می­رسد.

اصطلاح کوپه به یک نقطه­ ی ابهام برای این خودرو تبدیل شده است. بیش­تر تصورات غلط ما از این واژه به استفاده خودروسازان از این واژه برای توصیف نسخه­ های سدان (مانند مرسدس بنز CLS)، خودروهای کوپه دو درب سنتی مانند E کلاس کوپه، و یا در حال حاضر مدل پرزرق و برق مرسدس بنز GLE مدل 2016 (که تا همین اواخر M کلاس نامیده می­شد)؛ برمی­گردد.

کوپه GLE شامل عملکرد بالایی است (در نوع مرسدس AMG GLE63 کوپه) در صورتی که خلاف این به نظر می­رسد. درست مثل بی­ام­و X6 که به دور از هرگونه جزئیات ظریفی در طراحی است و در نگاه اول بسیار قدرتمند به نظر می­رسد. روکش فلزی بدنه بسیار محکم بوده و این روکش را در مدل­های با عملکرد بالاتر مانند AMG GLE 63  شاهد هستیم. در قسمت دیگر در بدنه­ی خودرو، شاهد یک نوار کرومی هستیم که پنجره­های مشبک را در بر گرفته است. در سراسر قسمت عقب خودرو این نوار کرومی مشاهده می­شود.

 

تمام مشخصات این خودرو حتی بهتر از X6 جدید می­باشد. استفاده از چرخ 22 اینچی عظیم، مفهوم خودروی کوپه را به ارمغان می­آورد و یا از طرف دیگر واقعاً به ساخت خودرویی با مشخصات مورد نظر پاپ (رهبر کاتولیک) کمک می­کند.

شتاب عالی، هندلینگ شبیه کوپه

این اولین مدل در رده­ی شاسی بلند مرسدس بنز است که از سیستم تعلیق هوا به همراه سیستم دمپر (تعدیل کننده) قابل تنظیم استفاده می­کند. و در جاده به طور ترکیبی و مداوم کار می­کنند. منحصر به فرد، راحت، لغزنده، اسپرت، و اسپرت + حالت­های مختلف تنظیمات برای پاسخ انتقال قدرت، فرمان و تعلیق هستند.

با موتور دوقلوی توربوشارژ 5.5 لیتری هشت سیلندر  550اسب بخار و 699.6 نیوتن متر گشتاوری تولید می­شود و در مدل GLE63 شاهد 577 اسب بخار قدرت و 760.6 نیوتن متر گشتاوری هستیم. این مدل­ها قابلیت ارائه­ی کارکرد به صورت گسترده و نزدیک به سطح سوپراسپرت دارد و از صفر تا 96 کیلومتر را به ترتیب  با 4.3 و 4.2 ثانیه طی می­کند. این سرعت برای خودرویی با وزن بیش از 2268 کیلوگرم (5000 پوند) بسیار حیرت انگیز است.

هیچ گونه خط و یا شیاری در اطراف این مدل وجود ندارد: این مدل­ها احساس حجیم بودن را به بینندگان منتقل می­کنند ولی نه بیش­تر از X5 و X6. پس از گذراندن چند ساعت با مدل GLE کوپه در برخی از جاده­های باریک با سطوح ناهموار، فهمیدیم که سیستم فرمان خودرو اسپرت برای این مدل مورد پسندتر است.

برای دین ویدئو این خودرو اینجا کلیک کنید.

user-img

نویسنده :

comments 0 1394/4/15
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط