icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین بی ام و M6 مدل 2016: تغییرات، موتور، قیمت، تاریخ فروش

بی ام و M6 مدل 2016: تغییرات، موتور، قیمت، تاریخ فروش

comments 0 1396/3/11

 

تحریریه پردیس خودرو : بی ام و M6 مدل 2016 مدل ممتاز و جدید سری M6 است. به همین دلیل، اگر به دنبال خودرویی هستید که در هنگام رانندگی با آن بسیار راحت باشید و در آن لذت ببرید، این خودرو مناسب شماست. این خودوی عالی به نسبت مدل کنونی در بازار تغییرات زیادی نخواهد داشت اما چیزهای جدید در آن وجود دارد که برای خریداران خودرو آن را تبدیل به بهترین انتخاب میکند. طراحی و ایجاد آپشن ها با در نظر گرفتن راحتی، امنیت و لذت کاربران انجام شده است. به همین دلیل در قسمت داخل خودرو تغییرات و به روز رسانی های زیادی انجام شده که این خودرو را در بین دیگر برندهای خودرو در بازار خودرو مبدل به بهترین انتخاب میکند. این بی ام و M6 مدل 2016 عالی قرار است که در هر دو آپشن کوپه و کروکی عرضه شود که باز هم در بین خودرو های موجود در بازار بهترین انتخاب است. در بخش خارجی خودرو هم تغییرات جزئی زیادی انجام شده که آن را مناسب شما میکند.

بی ام و M6 مدل 2016: موتور و مصرف سوخت

انتظار میرود که موتور این خودروی عالی، در آپشن های مختلف با کارکرد و کارایی دارای بالاترین کیفیت عرضه شود. آپشن اول موتور یک موتور مدل قدیمی توربو دوقلو 4/4 لیتری است. خروجی نیروی این موتور 560 اسب بخار و بیش از 500 پوند بر فوت گشتاور است. انتظار میرود که این موتور همراه گیربکس 7 سرعته دو کلاژه باشد. یک آپشن دیگر موتور که در بی ام و M6 مدل 2016 استفاده خواهد شد از موردی که توضیح داده شد قوی تر خواهد بود.

مصرف سوخت در شهر و جاده به ترتیب 8/16 و 8/11 لیتر در صد کیلومتر است. به این ترتیب با توجه به مصرف 8/16 لیتر در هر صد کیلومتر مسافت طی کردن در شهر و 8/11 لیتر در صد کیلومتر در جاده و بزرگراه، احتمال این که بتوانید از سفر رفتن با این خودرو لذت ببرید زیاد است. برندهای رقیب بی ام و M6 مدل 2016 شامل فولکس واگن XL1، ولوو XC90، و غیره است. با این حال با توجه به آپشن هایی که در این خودرو وجود دارد، آن را یک سر و گردن بالاتر به نسبت رقیبانش قرار میدهد.

تغییرات داخلی و خارجی بی ام و M6 مدل 2016

تغییراتی که در داخل و خارج این خودرو داده شده، با توجه به راحتی و لذت رانندگان بوده است. در بخش ظاهری این خودرو، سپر جلوی خوش شکلی وجود دارد که مشابه مدل قبلی است و چراغ های جلو با تکنولوژی LED ساخته شده است. قسمت داخلی این خودرو نیز با آپشن های لذت بخش و پرکاربردی مثل صفحه نمایش بزرگ که کاربرد اطلاع رسانی و تفریحی دارد، سیستم های موزیک با کیفیت شامل اسپیکرها و غیره همراه است. صندلی های بی ام و M6 مدل 2016 با خصوصیاتی حیرت انگیز و لذت بخش ساخته شده است.

قیمت و تاریخ فروش بی ام و M6 مدل 2016

هنوز توسط خودروساز تاریخ فروش اعلام نشده است اما پیش بینی میشود که در سال 2015 از این خودرو رونمایی شود. انتظار میرود قیمت بی ام و M6 مدل 2016 در حدود 112 تا 130 هزار دلار باشد که آن را تبدیل به رقیب سرسختی به نسبت دیگر برندهای خودروی در همین رده خواهد کرد.

برای دیدن ویدئو این خودرو اینجا کلیک کنید.

 

user-img

نویسنده :

comments 0 1396/3/11
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط