icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین معرفی 7 مورد از با کیفیت ترین لاستیک های BMW 320i

معرفی 7 مورد از با کیفیت ترین لاستیک های BMW 320i

comments 0 1403/7/2

 اگر به دنبال بهترین لاستیک‌ها برای خودروی BMW 320i خود هستید، انتخاب درست می‌تواند تأثیر زیادی روی عملکرد و ایمنی خودرو داشته باشد. در این مقاله به بررسی برترین لاستیک‌های مناسب برای BMW 320i می‌پردازیم. از لاستیک‌های تابستانی گرفته تا چهارفصل، ما بهترین گزینه‌ها را از نظر دوام، راحتی در رانندگی و چسبندگی به جاده معرفی می‌کنیم. 

اگر خودرو شما BMW 320i میباشد و به دنبال تعویض لاستیک آن هستید، لاستیک هایی که در ادامه به صورت تخصصی به شما معرفی شده بهترین انتخاب برای شما است. تا بتوانید با کیفیت بالای این لاستیک ها بهترین انتخاب را داشته باشید. پس تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

بهترین لاستیک های BMW 320i کدامند؟

لاستیک هانکوک 225/50R 17 گل Ventus Prime 3 K125

لاستیک هانکوک K125 با توجه به ویژگی هایی همچون چسبندگی بسیار خوب ، فرمان پذیری فوق العاده ، ترمزگیری عالی ، عملکرد خوب در جاده های خیس ، عملکرد مناسب در جاده های برفی ، طول عمر بالا ، تولید صدای کم و نرمی بسیار خوب به عنوان یکی از لاستیک های مناسب برای BMW 320i توصیه می شود . این لاستیک دارای ویژگی های زیر میباشد :

- چهار شیار پهن طولی

با خروج سریع آب از زیر تایر سطح تماس لاستیک با جاده و چسبندگی آن بیشتر می شود و 8 درصد فاصله ترمزگیری در جاده های خیس و بارانی کاهش می یابد .

- طراحی بهینه شده برای شیارهای خاص بر اساس موقعیت

طراحی منحصر به فرد آج ، عمق آج و سفتی آن نسبت به موقعیتی که دارند موجب افزایش تعادل لاستیک در جاده های خیس و خشک می شود .

- پروفایل جدید بهینه شده

برای افزایش عملکرد تایر در شتاب خودرو ، پروفایلی مخصوص در ساختار لاستیک به کار می رود .

- هندلینگ مناسب

با بلوک بیرونی جامد و به حداکثر رساندن استحکام بلوک بیرونی آج ، پایداری و عملکرد بهتر در هندلینگ و فرمان پذیری تایر رقم می خورد .

- میزان سر و صدا کم

کاهش نویز و سر و صدا از طریق طراحی بهینه گام تایر هانکوک انجام می شود .

لاستیک نکسن 205/55R 16 گل Nblue ECO

لاستیک نکسن چسبندگی بسیار خوب ، فرمان پذیری خوب ، ترمزگیری خوب ، عملکرد خوب در جاده های خیس ، عملکرد مناسب در جاده های برفی ، طول عمر بالا ، تولید صدای کم ، دوستدار محیط زیست میباشد که میتوانید انتخاب مناسبی برای لاستیک های بی ام و 320i باشد . این لاستیک دارای ویژگی های زیر میباشد :

- طول عمر بالا

دو تسمه میانی و طراحی آج بهینه شده بصورت پچ موجب اتصال بهتر شده و طول عمر تایر را با سایش کمتر بالا می برد .

- ثبات در رانندگی

سه دنده در مرکز تایر موجب پایداری و ثبات در رانندگی می شود .

- عملکرد خوب در جاده های خیس

چهار شیار طولی و عریض به همراه شیارهای کناری به هم پیوسته موجب تخلیه سریع آب از زیر تایر و چسبندگی بیشتر در جاده های خیس و بارانی می شود .

- رانندگی نرم و راحت

طراحی آج به اشکال مختلف سیپ موجب کاهش فاصله بین تایر و سطح جاده شده و صدای تولید شده را کاهش می دهد و در نتیجه رانندگی نرم و راحتی به ارمغان می آورد .

لاستیک کومهو 225/50R 17 گل SOLUS TA31   

از ویژگی های لاستیک کومهو می توان به چسبندگی بسیار خوب ، فرمان پذیری خوب ، ترمزگیری خوب ، عملکرد خوب در جاده های خیس ، عملکرد مناسب در جاده های برفی ، طول عمر بالا ، تولید صدای کم و نرمی خوب با توجه به ران فلت نبودن اشاره کرد . با توجه به ویژگی های این لاستیک میتوانید آن را برای بی ام دبلیو 320 i درنظر بگیرید. این لاستیک دارای ویژگی های زیر میباشد :

- لاستیک چهارفصل

تایر کومهو گل solus ta31 در دسته لاستیک های چهار فصل با طول عمر بالا می باشد .

- سر و صدای کم

طرح و جهت گیری بلوک های آج به کاهش نویز محسوس کمک می کند .

- بهبود عملکرد سایش آج

با استفاده از ترکیب آج نو آورانه و ساختار کلی تایر که موجب تماس متعادل لاستیک با جاده می شود درجه سایش متعادلی بدست می آید .

- عملکرد در خودروهای مختلف

طراحی منحصر به فرد این تایر علاوه بر زیبایی خاص ، بالاترین عملکرد را برای هر خودرویی ایجاد می کند .

لاستیک یوکوهاما 205/55R 16 گل BluEarth-Es Es32

از ویژگی های لاستیک یوکوهاما می توان به چسبندگی بسیار خوب ، فرمان پذیری عالی ، طول عمر زیاد ، عملکرد بسیار خوب در جاده های خیس ، عملکرد مناسب در جاده های برفی ، عملکرد خوب در جاده های خاکی ، کاهش میزان سوخت و نرمی خوب به دلیل ران فلت نبودن اشاره کرد . این لاستیک دارای ویژگی های زیر میباشد :

- آج قدرتمند و راحت

آج منحصر به فرد لاستیک یوکوهاما موجب همگن سازی فشار تماس و بهبود سایش نا منظم لاستیک می شود . سه شیار عریض و طولی موجب خروج آب از زیر تایر شده و عملکرد خودرو در جاده های صاف را بیشتر می کند .

- ترکیب نانو BLEND

پلیمر blend تایر یوکوهاما دارای ویژگی‌های مقاومت غلتشی بسیار کم است. که موجب کاهش مصرف سوخت خودرو شده و در نتیجه دوستدار محیط زیست می باشد.

- ذوب شده با میکرو سیلیس

فناوری میکرو سیلیس واکنش شیمیایی هر ترکیب را در سطح نانو کنترل می کند . این فناوری سیلیس را به خوبی در سطح تایر پخش کرده و مانع از گرم شدن تایر در مسافت های طولانی می شود .

- رانندگی نرم و چسبندگی بالا

پلیمر متنوع با مقاومت غلتشی بسیار کم ذوب شده با MICRO Silica باعث می شود تا لاستیک نرم تر شود و سطح تماس گسترده تر و قوی تری روی سطوح مرطوب و خشک داشته باشد.

- عملکرد خوب در جاده های خیس

ترکیبی از تیغه‌ها و خرطوم‌های عمیق، پایداری و تخلیه آب خوبی را فراهم می کند و ضد سایش ناهموار تایر است. این ترکیب همچنین به کاهش نویز کمک می کند و رانندگی بی صدایی را به شما هدیه می دهد .

لاستیک کنتیننتال 225/45R 17 گل Conti Sport Contact™ 5 MO

از ویژگی های لاستیک کنتیننتال 225/45R 17 گل Conti Sport Contact™ 5 می توان به ترمزگیری منحصر به فرد ، چسبندگی فوق العاده ، فرمان پذیری عالی ، تولید صدای بسیار کم ، عملکرد بسیار خوب در جاده خیس و بارانی ، عملکرد خوب در جاده های برفی ، کاهش میزان مصرف سوخت و از همه مهمتر نرمی بسیار خوب و کوبش کم اشاره کرد . این لاستیک دارای ویژگی های زیر میباشد :

چسبندگی و هندلینگ فوق العاده

چسبندگی و هندلینگ عالی در جاده به همان اندازه ایمنی هنگام پیچیدن را افزایش می دهد . طراحی ماکرو بلوک شانه بیرونی لاستیک ناحیه تماس بزرگتری را فراهم میکند که سازگاری بهینه با سطح جاده را بیشتر می کند . ContiSportContact™ 5 چسبندگی جاده را بهبود می بخشد و در نتیجه ایمنی بیشتری هنگام پیچیدن دارد .

ترمزگیری عالی

مسافت ترمز کوتاه تر در تمام شرایط آب و هوایی . هنگام ترمزگیری ، لاستیک دارای فرکانس طبیعی بالایی در داخل ترکیب است . پلیمرهای با زنجیره کوتاه در ترکیب ContiSportContact™ 5 به این فرکانس ترمز واکنش نشان می دهد و بنابراین جذب بهینه انرژی را فراهم می کند . گرمای حاصل فاصله ترمز را در جاده های خشک مرطوب کوتاه می کند .

کاهش مصرف سوخت

در سرعت ثابت ، ارتعاشات در ترکیب به طور قابل توجهی کمتر است . زنجیر بلند پلیمرهای درون ترکیب می توانند انرژی جذب شده را بهتر آزاد کنند و در نتیجه به میزان قابل توجهی منجر به کاهش مقاومت غلتشی شوند بنابراین ، تایر راحت تر کار می کند و خنک می ماند . برای مسافت پیموده شده بیشتر و کاهش مصرف سوخت . 

لاستیک میشلن 225/45R 17 گل PRIMACY HP

چسبندگی فوق العاده ، فرمان پذیری منحصر به فرد ، عملکرد خوب در جاده های خیس ، عملکرد مناسب در جاده های برفی ، کاهش میزان مصرف سوخت ، طول عمر بسیار بالا ، تولید صدای بسیار کم و از همه مهمتر نرمی فوق العاده را هم زمان فقط در میشلن می یابید . این لاستیک دارای ویژگی های زیر میباشد :

ترمزگیری بهتر در جاده های خیس

ترکیبات منحصر به میشلن به کار رفته در primacy hp موجب کوتاه تر شدن 5 درصدی فاصله ترمزگیری در جاده های خیس می شود .

سواری نرم و متفاوت

استفاده از تکنولوژی Comfort Control در ساختار میشلن با کمک سیستم های روز دنیا موجب ساخت دقیق تایر برای کم کردن هرچه بیشتر لرزش و سر و صدا می شود .

نتیجه گیری

نتیجه گیری

با توجه به بررسی و مقایسه لاستیک های معرفی شده در این بخش نوبت به بررسی قیمت لاستیک BMW 320 i میرسد که میتوانید در فروشگاه ایران مارشال مناسب ترین قیمت هارا مشاهده کنید و بهترین کیفیت را دریافت کنید.

user-img

نویسنده :

رپرتاژ

comments 0 1403/7/2
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط