نقد و بررسي خودروي برليانس -H330


صفحه اصلي   مجله ماشین

  نقد و بررسي خودروي برليانس -H330

برليانس يك سدان شهري از خودرو سازي چيني برليانس مي باشد . اين خودرو سازي از همكاري با خودرو سازي معتبر بي ام و بهره مي برد. به همين دليل اكثر خودروهاي توليدي اين شركت شباهتهاي با توليدات بي ام و دارد و در طراحي خودوري برليانس از طراحي خودروي بي ام و الهام گرفته شده است.

 

خودروي برليانس H330 يك سدان شهري با موتور 4 سيلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1498 مي باشد.قدرت خروجي اين موتور برابر با 103 اسب بخار در 5800 دور مي باشد كه براي يك سدان شهري مناسب ولي بطور كلي نستا ضعيف مي باشد.

حداكثر سرعت خودروي برليانس اچ 300 در نوع گيربكس دستي برابر با 175 و در نوع گيربكس اتوماتيك برابر با 170 كيلومتر مي باشد. همچنين مصرف سوخت اين خودرو برابر با 6.4 ليتر در نوع دستي و در نوع خودركار برابر با 6.7 ليتر مي باشد.

پرديس خودرو

امكانات رفاهي و ايمني اين خودرو به شرح ذيل مي باشد:

گيربكي دستي:

ترمز هاي جلو ديسكي و ترمز هاي عقب كاسه اي  از نوع ABS , EBD،كيسه هوا براي سرنشنان جلو ، تهويه مطبوع بصورت دستي، بالابر شيشه ها بصورت برقي ،تنظيم آينه ها جانبي بصورت دستي

گيربكس اتوماتيك :

ترمز هاي جلو عقب ديسكي از نوع ABS , EBD، كيسه هوا براي كليه سرنشنان ،تهويه مطبوع اتواتيك ،سانروف،صندلي برقي راننده،سنسور پارك دنده عقب ،بسته شدن پجره بوسيله ريموت،دكمه استارت،سيستم صورت حرفه اي با 6 بلند گو

پرديس خودرو

پرديس خودرو

خودروي برليانس H330 با توجه به حجم كم موتور خودرويي مناسب جهت تردد در سطح شهر مي باشد ولي اين خودرو براي جاده هاي برون شهري و بخصوص كوهستاني كمي ضعيف مي باشد.طراحي اين خودرو در اين سطح زيبا و مهيج مي باشد ولي كيفيت متريال بكار رفته در داخل و خارج اين خودرو مانند همتايان چيني خود بي كيفيت مي باشد.

پرديس خودرو

با توجه به مطالب فوق خودروي برليانس براي مصرف كننذگان ايراني گزينه مناسبي به نظر مي رسد زيرا خودرويي با گيربكس اتوماتيك و امكانات كامل با اين رنج قيمت در بازار كشور موجود نمي باشد.

در پايان اشاره مي كنيم كه در تاريخ درج اين مطلب خودروي برليانس هنوز بدست مصرف كنندگان نرسيده است و امتحان خود را در جاده كشور پس نداده است .پس بايد منتظر شد تا اين خودرو تحويل مشتري گردد و سپس به بررسي بيشتر اين خودرو پرداخت .

پرديس خودرو

عضويت در تلگرام پرديس

تاریخ خبر : 1393/11/19-08:00 | منبع : پرديس خودرو | بازدید : 200958 بار
برچسب :
برليانس خودروي چيني H330 اچ 330 پيش فروش پارس خودرو

نظرات كاربران - 173 نظر
محمد
1395/11/02    01:35:58
سلام دوستان عزیز من برلیانس H320دستی دارم الان ۷ ماه هست سرویس اولیه رفتم‌ هرکی که سوار نشده نظر نده خواب مرض داری مگه چرت میگین وقتی سوار نشدی از ماشین های ایرانی سر تره و بهتره من راضیم تو اتوبانم انداختم ۱۹۰ راحت تو کفی راه میره نرمه همچیش خ‌وبه تو این مبلغ خوبه اره با ماشین ۱۵۰میلیونی نمیشه مقایسش کردولی تو این مبلغ از النود پرشیا ۲۰۶ تیپ ۲ و۵ ساندرا بسترن جک وجدا بهتره.
تاييديه 1 2
پاسخ
ناشناس
1395/10/24    13:10:47
با سلام خدمت همه ي دوستاناونايي ك ميگن برليانس 170 تا بيشتر نميره غلط نگفتن ئلي درستم نگفتناگه دقت كنين توي سايتا نوشته حداكثر سرعت 170 تا و اگه دقت كنين منظوره اين 170 تا سرعت استاندارد ماشينه و با توجه به قدرت موتوري ك داره اما اگه يه سري به سايت اپارات بزنين ميبينين كه با برليانس 200 -210 تا رفتنبرين توي سايت اپارات و ببينين
تاييديه 4 2
پاسخ
محمد
1395/10/14    00:46:02
سلام منظور از كامپيوتر سفري در h330چيست؟؟
تاييديه 9 2
پاسخ
محمد
1395/10/11    09:32:05
سلام دوستانايا در برليانس h330 اتومات در هنگام رانندگي اگر درب ها باز باشند اعلام ميكنه يا چيزي نشون ميده؟؟؟؟؟
تاييديه 4 5
پاسخ
محمد
1395/10/10    23:40:00
سلام.ميخواستم بدونم زمانيكه مثلاً هنگام رانندگي درب خودرو باز باشه ايا نشون ميده رو صفحه يا بوقي ميزنه؟؟
تاييديه 3 5
پاسخ
رضايي
1395/10/10    03:08:44
ماشین هایی که الان داره تولید میشه با توجه به تورم و تحریمها اکثر قطعات از چین وارد میشه و شرکتهای ایرانی هم مونتاژ میکنند. پیشنهاد دارم برای اون عزیزانی که پول دارند و کیفیت براشون مهمه و دنبال دردسر مکانیک و ... نمیگردند ال ۹۰ بخرند چون همچنان قطعات اصلی مثل موتور و گیربکس اصلی فرانسه میاد روش نصب میشه یا رنو ساندرو بگیرند که شیک هم هست و اونایی که پولشون کمتره و قدرت و کیفیت مهمه براشون و همینطور ارزون باشه در سطح خودش ۲۰۶ تیپ ۵ فقط مدل ۸۳ تا ۸۸ کم کارد کرد موتور سالم بگیرند البته هرکس شرایط خودش را برای انتخاب ماشین خوب داره و شاید ۲۰۶ از نظر جادار نبودن اتاق برای خانواده های دونفره با دو تا بچه کوچیک مناسب باشه. ۲۰۶ تیپ ۵ در مدلهای ذکر شده با قدرت ۱۱۰ اسب بخار از نظر قدرت و سرعت و شتاب اولیه بالاتر از همه ماشینهای سطح خودش هست. در کل تجربه بنده که حدود ۶ ساله ۲۰۶ در انواع مختلف داشتم تیپ ۵ مدل ۸۶ دارم و اصلا قابل مقایسه با پرشیای صفر و ال ۹۰ و ... نیست واقعا سرعت و قدرتش حرف نداره همینطور مصرف بنزینش و ال ۹۰ هم هر کدام از دوستان داشتند بخاطر نرمی و جادار بودن و مصرف سوخت پائینش و همینطور کیفیت بالای قطعاتش که خیلی دیر به استحلاک می افته مورد استقبال مردمه ولی هزینه هاش دوبرابر ۲۰۶ هست فقط تعویض تسمه تایمش را با دستمزد باید ۴۵۰ هزار تومن خرج کنید. والسلام
تاييديه 9 13
پاسخ
سامان
1395/10/09    23:07:57
محمدرسول تو اول برو ديكته ياد بگير بعدا بيا پز ماشينهاي نداشته تو بده.
تاييديه 8 12
پاسخ
پوریا
1395/10/02    17:21:25
با سلام خدمت همه دوستای گل من خیلی دودل بودم واسه خریدن ماشین الان 6000 تا راه رفتم و می تونم این اطلاعات رو بدم 1- اگر اهل تخته گاز و مسابقات خیابانی هستید برلیانس نخرید 2_ اگر به عدد حجم موتور برای پز دادن نیاز دارین برلیانس نخرید 3_اگر دوست دارید تهویه هوای ماشین روی عدد خاصی تنظیم شود نخرید4 _اگر در پیدا کردن جای پارک مشکل دارید یا از جاهای تنگ عبور میکنید 5_اگر به سیستم پخش فابریک ماشین خیلی اهمیت میدهید واری ماشین عالیه واسه کسی که مسیر طولانی میره و رانندگی با ارامش دوس داره بهترینه خوشدسته امکانات خوب و مصرف کمی داره یه بدیه دیگشم اینه که کلی باید نوبت بمونید ولی کاملا تظمین شده است و با گزارش کوچکترین نقص پارس خودرو فراخوان میزنه
تاييديه 8 5
پاسخ
محمدرسول
1395/09/29    01:40:17
سلام من تو خوزستان زندگي ميكنم كمري پلاك دارم ميخوام يه ماشين ايراني حدود٤٠،٥٠ميليون كنارش داشته باشم موندم بين برليانسh220و ساندو و ٢٠٧ و پارس كدومو بگيرم ال نود هم ماشين خوبيه ولي شكل قيافه نداره زياد بيشتر نظرم روس ساندرو و برليانس هستش دوستات يه لطف كنن يه مشاوره كوچيك بدين از نظر اصتحلاك و زمان تعويض دنده در مدل هاي اوتومات تكون داره يا خير چون من سوار سراتو هم كه شدم نسبت به كمري خيلي موقع تعويض دنده تكون داشت ماشين يه ضربه كوچيك وارد ميكرد ممنون از همگي
تاييديه 2 12
پاسخ
عرفان
1395/09/27    16:55:19
دوستان بااین رنج قیمت فکر میکنم خودرو سابرینا خیلی بهتر از برلیانس باشه هم ابشن بهتری داره و هم زیباتره و موتور قدی تری داره و ضبط تصویری و سردکن داره وغیره حالا موندم کدومو بخرم ولی از لحاظ زیبایی سابرینا خیلی خشگله شما چی صلاح میدونید کسی میتونه راهنمایی کنه
تاييديه 5 11
پاسخ
اشكان
1395/09/23    11:32:54
من خودم برليانس330دستي دارم وااقعا"عايه-بي صدا.نرم.زيبا.فرمان برقي نرم.هندلينگ بالاو...كه باهاش مسافرت زياد رفتم.خيلي مسخرست كه ميگه شتابش از 405كمتره.من فقط يه پيشنهادميكنم به كسيكه ياقصدخريد داره ياكنجكاوه؛نه به نظرمن توجه كنه كه دارنده وتجربشه رانندگيشو درام نه به دوستاني كه ازقصدوغرض بدميگن وخودشون برن سواربشن وازنزديك ببينن...
تاييديه 32 14
پاسخ
نادر
1395/09/16    22:35:00
سلام خدمت دوستان واقعاا راسته که میگن هیچ کس نمیگه ماست من ترشه اخه واقهاا برلیانس به نظرتون این قیمت ارزش داره نه نداره به خصوص دنده دستیش که حتی مه شکن جلو هم نداره یه موتور 1500 رو گذاشتن رو یه بدنه 1300 که واقعااجالبه حالا قیمت 45 میلیون دنده اتوماتشم اگه هم اپشن داشته باشه راه نمیره رو میخوام چیکار من میخوام با ماشینم یه وقت هایی لاییی بکشم شتاب بگیرم درگ بزارم میخوام چیکار ماشینم خوشگل باشه اما نتونه یه پژو چند سال پیشه رو بگیره که خودم دیدم که برلیانس دستی دوستم نتونست پژو رو بگیره دوستم خودش به شتاب ضعیفش اشاره کرده خودشم شنیدم مشکل قطعه و لوازم داره تو بازار افت قیمتم داره من خودم ساندرو وتندر رو بیشتر میپسندم
تاييديه 21 30
پاسخ
مهرداد
1395/09/16    20:08:22
سلام و عرض ادبتو سایت فروش اینترنتی سایپا خواستم ثبت نام کنم زده مثلا برلیانس h320 تریم مشکی!!سوالم اینه مگه برلیانس تو دوزی مشکی داره؟!! دقیقا مشکل من با این ماشین همین تو دوزی بد رنگشهاگه کسی اطلاع داره از این قضیه ممنون میشم جواب بدن
تاييديه 3 4
پاسخ
سعید
1395/09/13    18:46:44
سلام بنظر شما بهرین رنگ برلیلنس h330 چیه؟
تاييديه 19 2
پاسخ
سامي
1395/09/21    12:06:58
1- سفيد (با شيشه دودي خيلي اسپرت و شيك ميشه)2- سورمه‌اي (آبي تيره متاليك) اين رنگ فوق‌العاده بهش مياد3- نقره‌اي (به دليل هم رنگي اجزاء با بدنه)4- صدفي روشن
تاييديه 12 6
 
وحید
1395/09/10    01:17:24
نقد یا قضاوت؟؟ با سلام .این پیج ها شده یه جایی واسه ابراز انواع و اقسام حرفا و نظرات و حتی توهین ها !!! بحث ماشین برلیانس ه .به هر حال من بعد از کلی تحقیق و بررسی یک برلیانسh330 اتوماتیک خریدم.و باید بگم در نسبت به پولی که پرداخت کردم ،امکانات و کیفیت این ماشین بسیار خوب و حتی یه جاهایی عالیه.ترم،روان،فرمان برقی،تهویه اتوماتیک،سان روف دو حالته برقی،کی لس ،گیربکس ساخت کره.موتور بی صدا و کم مصرف.سواری خوب و پایداری خوب.ترمز قابل اعتماد. استفاده از زنجیر تایم به جای تسمه و. خیلی چیزا ی دیگه که باید سوار بشین تا بدونین به هر حال من بعد از خرید دو سمند ل ایکس و سورن صفر کیلومتر.که همون هفته اول .گیربکس ناله میکرد و دیسک کلاچ بطور وحشتناک میلرزوند و همین ده روز پیش هم ماشین 405 یکی از همکارام آتیش گرفت خود به خود.تصمیم گرفتم دیگه ماشین ایرونی نگیرم.چون تاحالا ندیدم یه ماشین چینی خودش آتیش بگیره.این برلیانس هم فعلا همه چیزش چینیه. لطفا اگه کسی خواست نقدی به حرفام داشته باشه در مورد خوب و یا بد بودن برلیانس ،لااقل سوار این ماشین شده باشه. ممنون از سایت خوبتون.
تاييديه 51 9
پاسخ
وحید
1395/09/10    01:00:29
سلام به همگی.آقایان و خانمها .من یه مشکل با سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک برلیانسh330 اتوماتیک دارم . و اون اینه که اصلا نمیدونی و نمی تونی سیستم رو رو یک درجه مثلا 24 بزاری و دیگه خیالت راحت باشه که دمای داخل 24 هست. من با این مشکل چکار کتم؟؟اگه مولتی مدیا نصب کنم میشه یه جورایی دما رو هم مانیتور کرد؟؟؟لطفا جواب بدین و کمک کنین تا این مشکل برا همه حل شه.ممنون و .به نظرم این موضوع را پارس خودرو باید حل کنه که واقعا لارمه
تاييديه 7 2
پاسخ
مهدی
1395/09/03    14:19:21
سلام به همه دوستانبرلیانس h330 دارمدرب رادیاتور برای ریختن ضد رو پیدا نکردمفکر کنم زیر صفحه ی محافظ پیچ شده است که باید باز بشهکسی میتونه راهنمایی کنه؟
تاييديه 4 2
پاسخ
احمدرضا
1395/09/01    17:36:32
با سام من پرايد 132 دارم .قدرت موتورش73 اسب بخاره كه نسبت به بلريانس30 اسب بخار كمتره9 اما من با همين پرايدم تا سرعت 170 كيلومتر بر ساعت رانندگي كردمو مشكلي نداشت حتي فيلم از كيلومترش گرفتم.با پنجتا سرنشين و صندق عقب پر راحت سربالايي هارو با سرعت رد مي كنم.قصد خريد برليانس داشتم كه منصرف شدم.اخه نميرزه كه گوا اپشناشو بخورمو ماشيني كه از پرايد ضعيف تره بخرم تازه پرايد حداقل گريبكسش 5 سرعتس.در كل از برليانس خوشم نيومد
تاييديه 7 52
پاسخ
erfan
1395/10/20    20:42:25
سلام دوست من شما اسب بخار پرايدو تقسيم به وزن ماشين كن همچنين برليانس رو هم همينطور هركدوم عددش بيشتر شد اون قدرتش بيشتره.
تاييديه 1 0
 
erfan
1395/10/20    20:42:27
سلام دوست من شما اسب بخار پرايدو تقسيم به وزن ماشين كن همچنين برليانس رو هم همينطور هركدوم عددش بيشتر شد اون قدرتش بيشتره
تاييديه 1 0
 
erfan
1395/10/20    20:42:27
سلام دوست من شما اسب بخار پرايدو تقسيم به وزن ماشين كن همچنين برليانس رو هم همينطور هركدوم عددش بيشتر شد اون قدرتش بيشتره.
تاييديه 1 1
 
محمدسجاد
1395/09/11    03:22:27
دادا پرچم خودت و پرایدت بالاست.وایسا این رفیقمون گیربکس اتوماتش خراب بشه به اندازه یه پراید باید خرجش کنه :))نه پراید دارم نه برلیانس، ال نود دارم.
تاييديه 7 16
 
erfan
1395/10/20    20:42:09
سلام دوست من شما اسب بخار پرايدو تقسيم به وزن ماشين كن همچنين برليانس رو هم همينطور هركدوم عددش بيشتر شد اون قدرتش بيشتره
تاييديه 1 0
 
erfan
1395/10/20    20:42:25
سلام دوست من شما اسب بخار پرايدو تقسيم به وزن ماشين كن همچنين برليانس رو هم همينطور هركدوم عددش بيشتر شد اون قدرتش بيشتره.
تاييديه 0 0
 
رامين
1395/09/02    00:26:22
دوست عزيز اينجا دارن برليانس رو با ساندرو و ديگر ماشينها در رنج قيمتي 45-50 مقايسه ميكنن ... حالا شما اومدي اينو با پرايد كه نه قدرت موتور نه فضاي سرنشين ... نه زيبايي داره مقايسه ميكني و جالب اينكه پرايد رو سرتر ميدوني... بابا دست مريزاد
تاييديه 32 14
 
مالک
1395/09/01    17:01:40
با سلام.دوستانی که برلیانسh330 دارن میخام منم یکی بخرم.ایا ارزش داره.برلیانس h330 بخرم.ممنون میشم کمکم کنید.
تاييديه 17 1
پاسخ
وحيد
1395/09/06    03:51:21
سلام داداش من دو ماهه 330 اتوماتيك.دارم .در كل به نسبت پولي كه پرداخت ميكني .كاملا همه چيزش بروزه.الان در استراليا مصر قطر كره جنوبي-روسيه تركيه وچن جاي ديگه خط توليد داره-موتور ساخت ميتسوبيشي وگيربكس المانيه-سركت برليانس 54 درصدش با شراكت بي ام و هست .تمام اپشنهاي روز رو داره فقط بايد خوب اببندي بشه و تا1500 كيلومتر اصلا به موتور فشار نياري وترمز شديد نزني و....فرمون برقي .كيلس.تهويه اتومات .از ده شركت بزرگ در جين هست لينكس هم ميزارم ببينين.vahid hoseininejad 7:58 AM (19 hours ago)to bcc: soren, bcc: me http://cars-catalog.info/brilliance-history-of-the-brand-full-catalog-of.htmlBrilliance Auto Motor Company was founded in 1992 and is currently among the ten largest automobile makers in China. It includes more than 15 subsidiaries involved in the production of passenger cars, vans, motor vehicles and auto components. Headquarter of Brilliance Auto is located in Shenyang, Liaoning Province.The main production facilities of Brilliance Auto occupy more than 1 million m². In 2007, Brilliance plants produced more than 290,000 cars.BMW – Toyota – Brilliance: the leaders choose the best. Since 1992 on the Brilliance plant under the license from Toyota Motor Granse and Jinbei vans are made. These vans hold the leadership in this segment of cars in China already more than 15 years. In 2003, BMW and the Brilliance Company opened a joint venture in China to produce a full cycle of the BMW 3 and 5 series.شرکت برلیانس موتور در سال 1992 تاسیس شد و در حال حاضر در میان ده بزرگترین سازندگان خودرو در چین است. شامل بیش از 15 شعبه در تولید اتومبیل های سواری، کامیون، وسایل نقلیه موتوری و قطعات خودرو. دفتر مرکزی از برلیانس خودرو است در Shenyang، استان لیائونینگ واقع شده است.امکانات اصلی تولید از درخشش خودرو را اشغال بیش از 1 میلیون متر مربع. در سال 2007، گیاهان درخشش بیش از 290.000 خودرو تولید.BMW - تویوتا - برلیانس: رهبران بهترین را انتخاب نمایید. از سال 1992 بر روی گیاه درخشش تحت مجوز از تویوتا موتور Granse و JINBEI کامیون ساخته شده است. این کامیون نگه رهبری در این بخش از خودرو در چین در حال حاضر بیش از 15 سال است. در سال 2003، BMW و شرکت درخشش یک سرمایه گذاری مشترک در چین افتتاح شد برای تولید یک چرخه کامل از 3 و 5 سری BMW.منبع:http://cars-catalog.info/brilliance-history-of-the-brand-full-catalog-of.htmlhttp://www.kitai63.ru/index.php?categoryID=230
تاييديه 11 2
 
رامين
1395/08/30    21:53:58
سلام.بنده برليانس h320 دنده اي ثبت نام كردم.. نوشته تريم مشكي. و اونجوري كه تو كاتالوگ نوشته و توي ماشين دوستم ديدم هيچ تفاوتي بين اتومات و دنده اي از لحاض امكانات وجود نداره. فقط يه چيزي من رو به شك انداخته.. تو قرارداد نوشته فاقد تجهيزات جانبي.. آيا منظور سانروف و رينگ و تهويه اتومات و اينهاس يا اين چيزيه كه هميشه مينويسن و منظور چيزهاي اضافي هست؟ ممنون ميشم كسي جواب بده. با تشکر
تاييديه 1 14
پاسخ
هوشنگ نوري
1395/08/29    17:41:11
سلام به همگي من ميخوام ماشين در حد 40 يا50 بخرم چه ماشيني پيشنهاد ميكنيد
تاييديه 5 0
پاسخ
على
1395/08/20    03:11:43
سلام من نميدونم اونايى كه برليانس دارن همشون رازين اما اونايى كه اصلا اين ماشين و نروندن و هيچ اطلاعات فنى از اين ماشين ندارن فقط به خاطره نام چينيه اين ماشين نظر ميدن فقط بايد به اين مسله دقت كرد كه با ٥٠ مليون تو ايران چه ماشينى ميشه خريد كه خوب باشه ظاهرش قشنگ باشه سواريشم عالى باشه وقيافشم تكرارى نباشه!0
تاييديه 31 9
پاسخ
ميثم
1395/08/17    15:12:40
با سلام خدمت همه دوستان گراميتقريبا چندماه میشه که با خانمم داریم دنبال یه ماشین مناسب در حد وسعمون میگردیم.ماشینهای ایرانی که واقعا در درجه اول نه امنیت، نه قیافه جالب و به روز،ونه اپشنی ..شرکتهای معروف هم که به ما نمیخورن،( البته منظورم خودم هست)😉منطقی ترین انتخاب اچ ۳۳۰ هست که بتونه در همین محدوده مالی ،بهترین امنیت،سواری،امکانات،تجهیزات و ظاهر رو بهمون بده.افت قیمت هم که کم و زیاد وجود داره،بهتره به اون قضیش فکر نکنیم.تنها بدیش انگ چینی بودنش هست که یواش یواش شرکتهای چینی هم به خاطر رقابت ،خدارو شکر مجبور به رقابت و در نتیجه ،کیفیت بیشتر محصولات این چنینی.ما که گرفتیم،انشالله خوبه...پیروز باشید
تاييديه 25 6
پاسخ
ناشناس
1395/08/17    11:15:24
سلام خدمت دوستان برلیانس ماشین خوشگل و خوبی هست اما مشکلاتی هم داره که بعضی ها ازش حرفی نمیزنن ومیگن که راضییم اما من درستشو میگم مثل خشک بودن کمک فنرها دومیش کشش پایین وتنبل موتور دنده اتوماتش اصلاا راه نمیره دستی هم حالاا زیاد فرق نداره تو دنده دستی هیچ اپشنی وجود نداره خیلی معمولی حالا قیمتش هم 45 میلیونه وگذاشتن موتور 1500 به وزن 1300 بدنه یکم نادرست بوده و از نماینده هم بیای بیرون و مثلاا بخوای بفروشی باید وسط از پنج الی 6 میلیونت بگذری تا کسی ازت بخره برای تعویض یه قطعه یا عوض کردنش ونصب لوازم باید کل شهرو به هم بریزی تا پیدا کنه که البته اگه پیدا شه سلامت وپیروز باشید
تاييديه 25 20
پاسخ
علی
1395/08/30    16:42:55
دوست عزیزشما از گفته ها تون مشخصه که اصلا با این ماشین رانندگی نکردید وحتی کسی با شما اجازه سوارشدن به این ماشین رو نداده30 ساله ماشین سوارم...دوسداشتی بیا 320 دارم اتومات سوارشوببینم اصلا وقتی شتاب میگیره میتونی کنترلش کنی..روی گیربکشس پلاک حک شده هیوندایی ساخت کره...بسیاری از این نظرات کاملا بی سروته هستند....
تاييديه 20 6
 
هادي
1395/08/15    13:15:21
با سلام خدمت همه دوستانمن حدود ده ماهه كه برليانس h330 اتومات دارم چند تا مسافرت باهاش رفتم نسبت به ماشين هاي ايراني خيلي بهتره و راحت تره . شتابش هم نسبت به اونا خيلي بهتره . در سربالايي با كولر رفتم اصلا كم نياورد و جالبتر اينكه شتابش در سربالايي نسبت به ماشين هاي ديگه خيلي عالي بود چون خيلي عالي معكوس مي كنه. براي امنيتش هم بگم يكي از دوستام با سرعت 190 شاخ به شاخ به گاردريل زد ولي خودش اصلا چيزي نشد چون شاسي خيلي قوي داره حتي من خودم بعد تصادف تو نمايندگي ديدم تعجب كردم چون شاسي اون حتي كج هم نشده بود. در كل نسبت به ماشين ايراني خيلي بهتر و راحت تره .پشيمون نميشيد از خريدش.براي اون دوستاني هم كه ميگن افتش زياده بگم كه اگه فروشنده پيدا كرديد بريد با افتش بخريد چون همه راضين و فروشندش هم خيلي كمه
تاييديه 26 42
پاسخ
يكي از هزار
1395/09/21    13:33:03
هادي عزيزمطمئني دوست محترم تون باسرعت 190 كيلومتر داشته با اچ 330 داشته رانندگي ميكرده؟!خود سازندش ميگه حداكثر سرعت اين ماشين 170 هستش كه عزيز !؟!با 190 كيلومتر كه هيچ شما با امنترين ماشين هاي جهان مثل ولوو و ائودي هم اگه با سرعت 140 به يك مانع ثابت هم برخورد كنيد (دور از جان) تفكيك سرنشين از قطعات خودرو غير ممكن خواهد بود. (تست تصادف آزمايشگاهي را مي دانيد با چه سرعتي انجام ميدهند ؟ كه ماشين به آن روز مي افتد فقط 60 كيلومتر)
تاييديه 8 3
 
حميد
1395/09/26    05:19:37
سلام دوست عزيز. راستش مي دونم كه برليانس ماشين نسبتا خوبيه. اما براي تعريف از اون، احتياجي به اين همه! اغراق نيست. در 190 كيلومتر بر ساعت،هيچ چيزي سالم باقي نميمونه، حتي گاردريل هم كشته ميشه! كافيه تست هاي تصادف رو در اينترنت جستجو كني و ببيني ماشين چه شكلي ميشه...
تاييديه 4 1
 
ahmad
1395/08/14    22:20:30
سلام من قصد خریدh220 رو داشتم ولی با تحقیق های که کردم دیدمh330 خیلی بهتره الان یه هفتس خریدم خیلی عالیه نسبت ب j5 که قبلن داشتم فوق العادس از نظر من کیفیتش نسبت ب ماشین های تولد داخل اصلان قابل مقایسه نیست
تاييديه 18 14
پاسخ
علي محمد
1395/08/11    22:26:58
سلام h330 اتومات را دارم .در مجموع خودرو بسيار خوبي است.
تاييديه 28 25
پاسخ
وحيد
1395/08/08    19:10:19
سلام بين مدل هاي مختلف برليانس از نظر كيفيت ساخت فرقيم دارن؟ يعني هيچ ايرادي نداره؟ ميگن ماشين چيني مثل هندوانست اگر همشون خوبه كه چه خوب- ما قصد خريد ۴ درشو داريم -بعد برليانس چه ماشينايي داريم در اين حد و كيفيت-( چيني) تا ۵۰ تومن حدودا
تاييديه 12 9
پاسخ
فرهاد
1395/07/23    20:32:35
سلام دوستان این نکته رو حتمااا توجه کنید یه جک اس 5 دیدم مدل94 کارکرد فقط هیجده هزارکیلومتر بدون رنگ و ...قیمت 78 میلیون!!!!!!!!! یعنی تو یه سال تقریبااا 10میلیون افت داشته افت قیمت جک وبرلیانس هم کم نبوده کلاا ماشین چینی فقط ظرر و اتیش زدن به پولتون هست که براش زحمت میکشید من خودم ظرر زیادی تو ماشین چینی قبلیم داشتم بعد ازفروشش!!!
تاييديه 44 17
پاسخ
ahmad
1395/07/22    15:23:43
با سلام و عرض خسته نباشيدمن تا چند ماه پيش جك j5 اتومات داشتم اصلان ب درد نميخوره الان قصد خريد h220 رو دارم ولي از انجايي كه ميگن اين هك چينيه ميترسم مثل جك مضخرف باشه ممنون ميشم كساني كه اطلاعات دارن راهنمايي منو راهنمايي كنن. يا علي.
تاييديه 24 7
پاسخ
فرهاد
1395/07/22    21:06:10
سلام خدمت احمد اقا یه پیشنهاد وراهنمایی خدمتتون عرض کنم من خودم هم ماشین زیادی عوض کردم تو این چند سال اما واقعاااا وضعیت بازار خودرو خراب و سخت شده وانتخاب زیاد شده و دشوارماشین های چینی مشکلات خیلی بزرگ.دارن اما به نسبت بعضی از خودرو های داخلی بهتر هستن اما نه به این قیمت اصلااا به این قیمت ارزش ندارن هیچ کدوم حالاا با ایراد های بزرگشون هم کاری نداریم به نظرم بجز انتخاب این 2ی3 مورد انتخاب دیگه نیست یکیش ساندرو هست دومیش تندر 90 سومیش هم مگان کارکرد هست البته مدل جدید تندر ها رو نمیدونم چه طوریه اما من هر 3 شو تقریباااا تست وسوار شدم واقعااا کیفیت بالاییی دارن خودم هم تندر 91 دارم واقعاااا تنها ماشین راضی کننده من هست ماشین چینی هم داشتم اما اصلاااا برام قابل قبول نیستن اما ساندرو ومگان هم عالییی هستن بازم انتخاب باخودتون هست که با قیمت میانگین 40 تا50 میلیونبهترین هستن بعد از این ها فقط باید ماشین کره ای وژاپنی سوار شد موفق باشید
تاييديه 23 6
 
نیما
1395/07/21    15:57:01
سلام آره h330خیلی خوبهمن پورشه وبنز سی الاس 500 با بی ام دبلیو x4دارم اما راحتی برلیانس روندارن تمام مردم امریکا واروپا هم رفتن سمتبرلیانس بخرید عالیه !!!!!!!!!!
تاييديه 39 40
پاسخ
علی
1395/08/12    10:22:03
برا در من چرا همینطوری یه چیزی می گی اخه؟اصلا برلیانس تو جاده های اروپایی توانایی تردد نداره چون گواهینامه ی تردد در اروپا رو نداره بعدم لطفا این برند رو با بنز و پورش مقایسه نکن بردادر من این رو باید با mvm مقایسه کرد اخه بنز و برلیانس!!!!!!!!!!!!!!!
تاييديه 21 2
 
ناشناس
1395/08/12    20:26:34
علی اقا ایشون در واقع مسخره کردن شما متوجه نشدی!! خخخخ
تاييديه 16 4
 
ابي
1395/07/19    12:56:22
ا سلام خدمت هموطنان عزیزم و مدیران محترم این سایت.خدمت دوستانم عارضم که بنده برلیانس اچ ۲۲۰ دستی را بر اساس بررسی خودم در مرداد ماه امسال خریدم.البته از کسی قبل از خرید نپرسیدم و دلیلش هم این است که در ایران هر کسی میگوید ماشین من خوب است و بقیه بدرد نخوردن!!!القصه ماشین برلیانس را خریدم..با این ماشین هم جاهای مختلفی رفته ام از جمله مسیرهای طولانی تهران تا عسلویه..از تهران تا عسلویه مصرف بنزین رفت و برگشتم ۱۶۰ لیتر شد.یعنی مسافت تقریبا ۳۰۰۰ کیلومتری را بعلاوه اینکه در عسلویه با ماشین ۳ بار تردد نمودم حدودا ۱۶۰ لیتر شد..کولر ماشین هم بگم که دوستانی که عسلویه رفتند می دانند تابستان عسلویه چطوره!!! کولر برلیانس خیلی خوب خنک میکند و همکارانم در اوج گرما از من می خواستن درجه کولر را کم کنم چون خیلی خنک می کند…فرمانش هم خیلی نرم است..کنترل ماشین خوبه مخصوصا توی پیچ و گردنه های مثل مسیر فیروز اباد و جم تا عسلویه راحت از سربالایی و پیچ ها با سرعت حداقل ۱۰۰ تا بدون اینکه کم بیاره بالا و پایین میرود..شتابش اگر دنده درست بدهیم خوبه و پارس و ۴۰۵ بهش نمیرسد..اتاقش جا داره..کلی تجهیزات کارمون را داخل صندوق عقبش گذاشتیم..برای راه دور خستگی اش خیلی کم و رانندگی باهاش لذت بخش است..عیبش فقط دید کم در هنگام عقب رفتن است!!!ماشین خوبی است نسبت به قیمتش .همکارانم عاشق شدن و یکی از اونا کلی گشت تا یک نفر را پیدا کرد و ازش برلیانس ۱۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد را با قیمت ۴۱ میلیون توانست بخرد..پس افت قیمت ندارد..خیلی هم خوشحال است..خلاصه اینکه من و همکارم فوق العاده از برلیانس ۲۲۰ دستی راضی هستیم….
تاييديه 28 38
پاسخ
علي
1395/07/11    02:45:26
با سلام من h330 اتومات دارم قبل از اون 206 اتومات و قبل از اون پرشياو سمند داشتم سواري اين ماشين اصلا قابل مقايسه با ايرانيها نيست خيلي خيلي سر تره اخه كدوم ماشين ايراني ميتونه با موتور 1500 با گيربوكس اوتومات 12 باشه شتابش كدوم ماشين ايراني esp داره كه سر پيچ ماشينو بچسبونه به جاده وكدوم ماشين ايراني فرمون برقي داره كه تو سرعت بالا سفت تر بشه وايمن تر و كدوم ماشين ايراني صفرش تو بازار 4ميليون گرون تر از كارخونس هر كسي شك داره بره ليست قيمت كل ماشينارو ببينه تا متوجه بشه كه هيچكس فروشنده نيست و همه دارن سواري ميگيرن و راضي هستن فقط يه عيب داره اونم لاستيكشه كه بايد كره اي باشه با رينگ اسپرتي كه داره تو ترك جاده نكوبه وسلام
تاييديه 32 38
پاسخ
سینا
1395/07/11    21:57:45
علی اقا ببخشید 206 و پرشیا وسمند ماشینی نیستن و برلیانس از اونا یه پله بالاتر قرار داره درست اما دیگه گفتین یه ایراد داره اونم لاستیک هاشه خیلی با تعصب و دور از واقعیت است دوست عزیز چون حتی تویوتا خودش بیش تر از یک ایراد داره به نظرتون افت قیمت و کم بودن لوازم یدکی و قطعات .موتور تنبل وخنگ با گیربکس ناهماهنگ.ایمنی نامعلوم و رو هوا .اینا ایراد نیستن یا شما توجه نمیکنی شرکت برلیانس هیچ اصالتی نداره حتی تو چینم زیاد سمت این ماشین نمیرن بجز طبقه پایینشونشاید
تاييديه 27 18
 
اميرحسين
1395/06/30    14:32:18
برليانس ماشين بسيار خوب و عالي هست ولي حيف حجم موتورش كمه و ماشين ساخت چين هست من به همين 2 دليل اين ماشين رو نميخرم وگرنه از لحاظ هاي ديگه اي بگي ماشين خوبي هست.
تاييديه 25 10
پاسخ
ناشناس
1395/08/20    06:58:54
این داستان :من کارمند ایرانخودرو ام برلیانس نخریدمرد حسابی لااقل دروغ به این واضحی نگو . یکم بهش آب و تاب هم بده اگه دیروز خریدی و امروز سریع فروختی نشونه اینه که مشتری پاش خوابیدههمچنین اونطوری ماشین آتیش نمی‌گیره😒و ماشین صفر تا چند هزار کیلومتر گارانتی دارهاین رو هم اضافه کنم. شرکتی که این ماشینو مونتاژ می‌کنه مهمهشرکت خوش نامی مثل پارس خودروپارس خودرو قبل از عقد قرارداد با برلیانس اونو توی جاده های ایران تست کرده . در اقلیم‌های مختلف در واقع ماشینی که خریداری می‌کنید یه ماشین تمام عیارهمن تحقیقات زیادی کردم و وقتی برای خرید رفتم ظنم بدل به یقین شد چون تمام حواله‌هاش به سرعت خرید شده بود و تا چند ماه باید صبر می‌کردمالان هم به امید خدا منتظر تحویلمالبته هر کس با معیارهای خودش ماشین می‌خره پس بهتر قبل از خرید خوب تحقیق کنید تا بعد از تحویل پشیمان نشیدباتشکر از توجهتون
تاييديه 10 2
 
علی
1395/07/08    12:21:13
من دیروزh330 صفر گرفتم.اولش خوشم اومد ازش ولی وقتی تو جاده باهاش داشتم میرفتم تازه فهمیدم چه غلطی کردمخیلی تو سرعت کم میاورد به صد کیلومتر که رسید نزدیک عوارضی تهران ماشین بغلی گفت بزن کنار که لاستیک عقبت داره اتیش میگیرهشانس اوردم کل ماشین اتیش نگرفتبعدش بردم به زیر قیمت فروختمولی تورو خدا تا خودتون پشت ماشین نشستید هیچی نخرینمن خیلی تحقیق کرده بودم .تادلتون بخاد افت قیمت داره
تاييديه 24 18
 
شنتيا
1395/06/29    17:28:20
سلام دوستان من ميخواهم ماكسيما بخرم به نظر شما همسيه ما بلريانس داره يك وقت به من حسوديش نميشه؟
تاييديه 30 16
پاسخ
علي
1395/08/28    09:42:27
عزيزم بلا شيرين قند اين كجا و آن كجاهرچي پول بدي آش ميخوري به همسايتون سلام برسون
تاييديه 0 2
 
مرتضی
1395/06/27    17:19:41
سلام خدمت دوستان والا این حرف و حدیث دیدمو شنیدیم درباره برلیانس یکسال 320 دارم والا بعضی حرفا دربارش خوندم خندم میگیره افت قیمت خوب یه سرچ بزن فاصله قیمتشو ببین خودرویه داغون از فروش تعداد کارکرده هاش تو بازار معلوم میشه و اینکه میگن ضعیفه والا شمال جنوب شرق کشور رفتم سی هزار تا کار کرده فقط اب و روغن حالا با مثلا هیوندا ای بیست مقایسش کن ببین می ارزه بیست و هفت بیشتر بدی بابتش
تاييديه 20 30
پاسخ
مصطفي
1395/09/24    00:30:15
سلام به همگي، دوستان من دوماهه ميخوام ماشيني تو رنج قيمتي 40 تا 50 ميليون بگيرم كه بلاخره تصميم به ولكس c30 گرفتم كه متاسفانه ميگن كارخانه فعلا موجود نداره تا اسفند ماه حالا از دوستان خوبم خواهشمندم اگه كسي برليانسH330 اتومات داره بفرماييد بدون تعصب چطور ماشيني هست: از لحاظ موتوري و گيربكس و اصطلاك و هزينه قطعات و مصرف سوخت و فول آپشن هست يا مثل بقيه ماشينهاي چيني مانيتور و دوربين شو در اوردن و بايد از بازار تهيه كرد؟ با تشكر از سايت و تشكر ويژه از دوستي كه بدون تعصب جواب بنده رو ميده
تاييديه 1 2
 
parham
1395/06/25    17:11:03
سلام من برای نظرات همه احترام قائلم ولی کمی باید نگاهمون رو نسبط به چینی ها تغییر دهیم چون الآن دیگه صنعت خودروسازی اونا از ما بهتر شده و تو یک رنج قیمت با ماشین های ایرانی،بصرفه تر هستن.درباره برلیانس h330 باید بگم امنیتش از ماشینای ایرانی بیشتره و هم ظاهر زیباتری داره. درباره فنی بودنش هم میشه بهش اعتماد کرد چون شریک اون bmw هست که از لحاظ فنی خیلی تابلو میشه که کم نمیاره .از هر کسی هم که پرسیدم راضی بودن و تنها ایرادش رو دنده بزرگش بوده که زیاد مهم نیست و به اون عادت میکنیم .
تاييديه 32 28
پاسخ
مسعود
1395/06/25    13:30:26
سلام . من برلیانس اچ ۳۳۰ دستی توی ۹ شهریور تکمیل وجه کردم ولی توی سایت همش زده اماده تخصیص. کسی میدونه کی ماشین رو تحویل میدن
تاييديه 8 14
پاسخ
علی
1395/06/24    15:44:25
سلام من یه حواله خریدم .تحویل شهریور ه ولی هنوز دعوتنامش نیومده برلنیاس H330هست کسی اطلاع داره چه موقع اعلام میکنن ممنون
تاييديه 3 8
پاسخ
افشين
1395/07/22    11:09:33
سلاممال من 4/21 بود كه 5 شنبه قبل اومد.تكميل وجه كردم ولي بقيه مراحلش مونده
تاييديه 1 1
 
امیر
1395/06/17    11:24:30
با سلام این ماشین هم خوبی داره و هم بدی داره که تو کامنت ها اکثر دوستان به اون اشاره کردن و بعضی ها چون میخوان این ماشینو بخرن این ایراد ها رو قبول ندارن وچون جلب ظاهر خوب این ماشین شدن بدی هاشو اصلااا نمیبینن و خودم اصلاا جلب ظاهر خودرو نمیشم چون ماشین برای جلب توجه و پز دادن نیست بلکه برای راحتی خود ادم هست به نظر من باطن خودرو خیلی مهم تر ظاهر خودرو هست البته ظاهر هم مهمه شما این پولی که به برلیانس پرداخت میکنین برای ظاهر و طراحی اونه چون که این ماشین بر خلاف شباهتش به بی ام و به نظر شما موتورش اصلاا یک پنجم اونم نیست چون موتورش که مال برادرمو تست کردم خوب نبود و ضعیفه که برادرم خودش قبول داره زانتیا قبلی خودم در برابر این پرواز میکرد که زانتیا هم ایمنی ضعیفی داشت به خاطر اون فروختم البته برلیانس فیلم تصادفش زیاد جالب نبود هر ماشین چند تا ایراد بزرگ داره و ایراد ها باید برای طرف قابل تحمل باشه بعد برای خرید قدم برداره ادم 50 میلیون میده به برلیانس شتابش در حد یه ماشین معمولی هست البته ایراد های دیگه هم داره که قابل چشم پوشی هست
تاييديه 40 10
پاسخ
رضا
1395/06/17    10:13:22
سلام خدمت شما هموطنان گرامي من يك معلول جسمي حركتي هستم سازمان بهزييستي كشور براي معلولين خودرو ثبت نام ميكنند من ثبت نام كردم الان با من تماس گرفتم كه رنو ساندرو ،رنو ال 90 پارس خودرو ،برليانس 330 و 320 و پيكاپ مي دهند الان من تا حالا هيچ ماشيني نداشتم به نظر شما من چه كا ر كنم اينم بدونيد قيمت ماشين ها هرچي باشه 30 ميليون شو بهزيستي تقبل ميكنه من خودم شخصه برليانس 330 برداشتم بايد 20ال 25 بدم ماشين را تحويل بگيرم خواهشا اگر اطالاعاتي ميتونيد به من بديد دريغ نكنيد ممنون يا حق
تاييديه 18 22
پاسخ
علی
1395/07/09    06:14:10
برادر عزیز اگه متهلی که یه ال نود بردار کم خرج و کم مصرف از لحاظ ظاهری خب عالی نیست ولی بدم نیست یا اگه جوونی و مجرد یا نه اصلا متهلی ولی ماشین قشنگ تر میخوای یه ساندروی استپ وی بگیر که همون موتور ال نودو داره که خودش یه مزیته هم نسبت یه ال نود زیبا تره خلاصه اگه برات ظاهر مهم نیست ال نود و یا ساندرو بردار اگر هم ظاهر برات مهمه h330 ماشین قشنگیه که موتورش هم درسته با h230 یکیه ولی طراحی موتورش تحت لیسانس میتسوبیشی هستش گیربکسش هم المانیه و تنها ضعفش اینه که قطعه فعلا کم داره که امیدوارم حل بشه ماشین خوبیه ولی پیشنهاد برادرانه من به تو اینه یه ساندرو استپ وی اتومات بردار خیال خودتو راحت کن
تاييديه 20 4
 
علی
1395/06/14    13:19:39
با سلام خدمت دوستان گلم یه راهنمایی خدمتتون عرض کنم این ماشین های چینی درسته از محصولات ضعیف خودمون که پژو 405 .پرشیا .206 .تیبا .پراید سمند ودنا بهتر هستن من خودم به شخصه خیلی جلب ظاهر وطراحی اونا میشم و خودمم قبلااا سوارشون شدم اما باید تعصب کنار باشه همه چیز که قشنگ بودن نیست ایراد های خیلی بزرگ هم هست 1. افت قیمت خیلی زیاد 2 .کم بودن قطعات یدکی 3.کشش نامناسب وضعیف موتور 4. به صدا اومدن بعد از مدت و کارکرد طولانی از داشبورد و در ها حالا هر کس این نظریه های منو قبول نداره صد درصد از روی تعصب حرف زده من تا الان 3 تا ماشین چینی عوض کردم الانم میخوام یه مگان یا تندر بخرم مطمعنم از اینا خیلی سرن چون اصلاا خراب شدن یا ایراد بزرگ توشون نیست
تاييديه 44 14
پاسخ
سجاد
1395/06/13    17:07:10
با سلام و احترام خدمت دوستان عزيز خواهشا يكم منصف باشيد جواب اون آقايي كه ميگه سگه ايرانخودرو به تمام اينا مي ارزه ميشه بگي ايران چه محصولي با كيفيتي را روانه بازار كرده كه اين دوميش باشه دوما كشور چين هر چقدرم بدباشه تامين كننده تمام اقلام جهانه چه خوب چه بد برليانس 330 هم هرچي هست نگاهش به تمام اين خودروهاي ايراني مي ارزه خواهشا كساني كه اين خودرو را سوار نشدن حتي پا تو ركابش نذاشتن نيان نظر بدن تو همون پيكانتو سوار شو ذوق مرگ شي بعدشم كدام خودروي ايراني خدماتش خوب بوده كه حرف الكي ميزني خلاصه من اين خودرو را دارم ازشم راضيم شما ماشين از جنس فولاد هم بزنن ميگين بده هر كي ميخواد بخره شك نكنه
تاييديه 56 46
پاسخ
مهرداد
1395/06/09    17:05:01
با سلام خدمت دوستان من این ماشینو داشتم دنده دستی شو اصلا وقتی که سوارش شدم از همون اول به قدرت خیلی ضعیف اون رسیدم اصلاا کشش مناسب نداره شتابش در حد تیبا هست از کمکاش صدا میاد تو دست انداز ها به قیمتش نمی ارزه ترمز هاشم زیاد قوی نیست گیربکس میتسوبیشی یا المانم که فکر میکنین نیست کیفیت خیلی متوسطی داره خیلی من گذاشتم نمایشگاه 1 ماه و نیمه که مشتری پیدا نشده دوست خودم که نمایشگاه داره به من گفت این ماشینو نخر من گفتم نه بابا گیربکس و موتور میتسوبیشی و المان داره خیلی خوبه اما الان به حرف دوستم رسیدم که درست میگفت اصلاااا موتورش تو یه شیب متوسط که داشتم میرفتم خوب عمل نکرد حتی حس اون خفه شدن و کم اوردن موتور رو احساس کردم من که پیشنهاد نمیکنم الان ماشین دوستم که تندر داره میخوام بخرم واقعااا تا حالااا تندر سوار نشده بودم عالیییی بود واقعااا میگم ظاهرش در حد برلیانس نیست اما خیلی از اون کار دستی بهتره
تاييديه 48 25
پاسخ
مهدي
1395/05/27    12:02:49
سلام من ميخواستم پژوپارس بخرم ولي به پيشنهاد دوستم نظرم عوض شد كه برم دنبال بلريانسواي برادرم ميگه ماشين چينيه و موقع فروش به مشكل ميخوري وخيلي ضرر ميكنيحالا سر دوراهي موندم لطفا بهم بگيد بلريانس و بگيرم يا پارساگه نظرتون بلريانسه لطفا بگيد كدوم مدلش
تاييديه 22 11
پاسخ
راد
1395/07/08    11:36:49
سلام .به نظرم يه سر به نمايندگيهاي پارس خودرو بزن متوجه تقاضاي بالا تو اين ركود ميشي .ضمنا ماشيني كه هنوز يه سال نشده تو بازار اومده انقد نبايد حرف از ايرادهاي بلننند مدتش زد مثل صداي داشبورد و....افت هم كه نداره ميتونيد خودتون رصد كنيد.
تاييديه 5 5
 
ئنا
1395/05/29    21:43:39
برليانس نخري که در کل تهش ضرره
تاييديه 11 31
 
مهندس الياس
1395/05/18    13:57:29
سلام من اين ماشين دارم ٣٣٠ دارم خيلي خوب بوده رو قيمتش عاليه / خواهش مندم كسي نظر ميده اينجا ماشين قبليش كه داشته بگه / ماشين قبليم هيوندا النترا
تاييديه 34 64
پاسخ
مهرداد
1395/06/31    09:35:05
مهندس الیاس شما چه طوری از النترا پیداشدی سوار برلیانس شدی ؟؟؟؟النترا کره ای کجا و برلیانس چینی کجا النترا در حال رقابت با اپتیما و هیوندا و ماشین های ژاپنی هست
تاييديه 24 4
 
حميدرضا
1395/04/28    12:30:41
سلامبا تشکر از نظر همه دوستانخواستم از تموم دوستانی که اطلاعاتی در مورد برلیانس h220 و یا h230 دارن خواهش کنم که راهنماییم کننمن حدودا ۴۰ تومن پول ( البته با وام خودرو) برای خرید خودرو دارمو ایمنی ، کارایی و کم خرجی خوردو برام مهمه چون قصد عوض کردنشو ندارمهرچند زیبایی هم ملاکه!تو این رنج قیمتی هم فقط برلیانس و تندر ۹۰ E2 می تونم بگیرماز قبل می خواستم تندر ۹۰ بگیرم ولی از وقتی برلیانس رو دیدم و مشخصاتشو بررسی کردم ، نظرم بهش جلب شداما چون شنیدم تازه اومده و موتورو گیربکسش هم برخلاف سری ۳۰۰ چینیه یکم مردد شدمخواستم نظر شما دوستان رو هم در این باره بدونمیه طرف زیبایی و مشخصات رو کاغذ برلیانس، یک طرف هم اطمینان خاطر نسبت به کارایی تندر۹۰!ممنون میشم که راهنماییم کنید.سپاس
تاييديه 19 9
پاسخ
عباس
1395/05/04    20:38:06
تندر 90 پارس خودرو بخر درسته اپشن نداره ولی موتور و گیربکس خوبی داره
تاييديه 33 14
 
حميد
1395/04/18    00:08:14
سلام بر دوستان گرامي.من قصد خريد يك H330 رو دارم ولي شنيدم كه اگر خرابي پيدا كنه مشكل كمبود قطعه داره .دوستان اگر كسي اين ماشينو داره در مورد تجربه رانندگيش با اين ماشين و خدمات پس از فروشش راهنمايي كنه لطفا.ممنون
تاييديه 19 11
پاسخ
شهاب
1395/05/08    19:55:38
من حضوري اطلاعاتي كه گرفتم ، 5 سال خدمات پس از فروش داره معادل 150000كيلومترخودم هم خيلي دوسش دارم و همسايه ما هم خيلي راضيه ازش
تاييديه 11 7
 
وحید
1395/09/10    12:48:18
برادر من در مورد کیفیت ماشین همین ن،نظرات رو بخونی متوجه میشی.درمورد لوازم یدکی هم یه سرچ تو گوگل بزن ببین چی میخوای که گیر نیاد.
تاييديه 0 0
 
كامران
1395/04/06    18:03:57
اگه هنوز ماشین چینی نخریدید این چند ماه هم صبر کنید ماشینهای اروپایی و آمریکایی در راهه شرکتهای خودرو ساز داخلی دارند خطوط تولید ماشینهای چینی را متوقف و با محصولات جدید اروپایی و آمریکایی جایگزین میکنند بزودی نوبت برلیانس هم میشه و بعد از اون مشکل کمبود لوازم و قطعات یدکی و تنزل قیمت ماشینی که دیگه تولید نمیشه دقیقا بلایی که بر سر دارندگان لیفان 520 و 620 و اخیرا بسترن اومدتا دوسال دیگه بساط ماشینای چینی کلا جمع میشه و مدلهای موجود در بازار به سرنوشت سیناد و فیات سی ینا و پروتون گرفتار میشوندفراموش نکنید که توافق با شرکتهای خودروساز آمریکایی و اروپایی مثل شرکتهای هواپیما سازی جزو توافق هسته ای بوده
تاييديه 23 87
پاسخ
سعيد
1395/04/08    19:51:25
خوش خيال نباشيد
تاييديه 37 4
 
ناصر
1395/04/09    02:20:13
با سلام خدمت دوستان گرامي.من حدود ده ماه برليانس اچ 320 دارم بهتون بگم وخيالتونو از ماسين حداقل از ايمنيش راحت كنم درست ماشين چينيه و استاندارد اروپا رو نداره ولي از ماشينهاي توليد داخل بهتره هم از لحاظ سواري هم از لحاظ ايمني براتون ثابت مكنم با دليل من خودم لازم كه بگم كارمند دولت هستم اصلا هم جانبداري هيچي رو ندارم وخوش هم نمياد.اما با اين ماشين تصادف بدي داشتم در يك خيا بون يك طرفه وهمراه باپيچ با سرعتي كه داشتم خوردم به دكل ايرانسل كه يك حصار اهني شاخه 14 بود درست جلوي ماشينم تا راديا تور از بين رفت ولي كوچكترين اسيبي بهم نرسيدافسر بيمه كه ماشين وديده بود تعجب كرد وگفته بوده راننده اين ماشين چي شده.وقتي من وديد كه راننده ماشينم كوپ كرد يه نگاهي به شاسي ماشين انداخت وگفت اين شاسي ماشين تو رو نگه داشته .از چين چنين ماشيني بعيده.اگه ماشينهاي ايراني بود حتما اسيب جدي ميديدي.اگه هم كسي دوست داشت ميتونم عكس ها شو بزارم.ولي بخا طر جديد بودن ماشين خدمات پس از فروشش تو شهرستان كمه.اما تو پايتخت هست.
تاييديه 32 15
 
وحید
1395/09/10    12:56:58
داداش اول برو یه دوری بزن یه کم تحقیق کنید بعد بیاد نظر بدین.چین با داشتن دومین اقتصادی جهان داره دنیا رو میگیره.مثلا آلمان دیوانه شده که با برلیانس چین شریک شده که براش بی ام و وپورشه تولید کنه .یه سر به سایتهای اصلیشان بزن .مطالعه کن بعد بیا بشین با کامپیوتری که صددرصد چینیه بگو چین داره جمع میکنه!!!!!!!
تاييديه 3 0
 
آنا
1395/04/02    00:34:43
سلام به همه دوستان.من میخوام برلیانس بگیرم همه گفتن نگیر هنوز از بابت ایمنیش امتحانشو پس نداده و بعد دو سه سال بامشکل بر میخوری،مخصوصا تامین قطعات.بعد هم که موقع فروشش کسی نمیخره ولی ۲۰۶ سریعا پوله.خواهش میکنم دوستانی که دارند راهنمایی کنند یا اگر امکانش هست شمارشونو بزارن.ممنونم
تاييديه 18 18
پاسخ
وحید
1395/09/10    13:04:34
سلام اگه تمام نظرات و بخونیم همه چی دستانتون میاد.من خیلی خیلی تحقیق کردم قبل از خریدن .به هر حال ممکنه سایت اجازه نده شماره بزارم به هر حال ای میل هم مبارکه اگه شمارم و حرف کردن بتونیم ایمیل بزنیم .فقط اسلامی بدین که در باره سایتهای.ممنون. 09120392091. Sorenx20@Gmail.com.
تاييديه 0 1
 
ايمان
1395/04/01    11:40:58
با عرض سلام به دوستان گرامي سئوالي دارم اگه امكان داره جواب فني باشه من خودم پژو504 سمند وپرايد داشتم وحالا خودرو رانا دارم تغريبااز خودروها منهاي رانا كه فقط كم جا است راضي بودم ولي همه اون ماشينها موتورهاشون سيني زير موتور داشتن وسويچ جمع وجور كه حتي باريمئت كارخانه اي درهاش باز ميشد (منهاي پژو504)ولي اتومبيل برليانس x330 دنده اي رو ديدم ظاهري جذاب داره ولي وقتي در كاپوت جلو روباز كردم متوجه شدم سيني زيرموتور نداره وفقط به ظاهر جاش تعبيه شده،قابل توجه اينكه اگر سيني نداشته باشه درصورت سرعت بالا وارد آب بشي موتور كلي خيس ميشه اون هم كه اگر داغ باشه امكان ترك پوسته موتور بعيد نيست ضمنا توجاده هاي ايران كه يك دفعه وسط جاده پاره آجر زير اتومبيل ميپره چه شود.... وقسمت فلزي كليدهاش حدود شش هفت سانته وقسمت پلاستيكش هم كه بهش اضافه بشه وتوجيب بگذاري فكر كنم ازجيب بزنه بيرون دسترسي صندلي عقب به صندوق هم به جاي اينكه ار وسط باشه از پشت صندلي جناحين مي باشه راستش بعد از ثبت نام متوجه اين مسائل شدم خيلي به ذوقم خورديك نفر فني جواب بده که حالم گرفته شده بدجور
تاييديه 9 16
پاسخ
مینو زارعی
1395/03/31    13:01:43
سلام خدمت همه دوستان .همسرم تصمیم داره برلیانسh330بخره از ظاهرش و داخل ماشین خیلی خوشش اومد ولی از نظر چینی بودن و فنی یخورده میترس دوستانی ک این ماشینو دارن لطفا کمکمون کنینن بااین قیمت ک داریم میدیم ماشین خوبی هست میشه چند سالی ازش باخیال راحت استفاده کرد .درمورد قطعاتش چی
تاييديه 31 11
پاسخ
سعيد
1395/03/31    00:08:51
سلام خسته نباشيد به همه. لطفا بهم كسي اطلاع در مورد رنگ برليانس. از بابت معمولي بودن يا كوره اي بودن داره اعلام كنه ممنون ميشم چون امروز ميگفتن از نظر رنگ كيفيت نداره خواستم مطمين
تاييديه 5 10
پاسخ
علي
1395/03/11    21:46:18
سلاميه سوال دارم قيمت H230اتومات با H330معمولي يه قيمته حالا من موندم كدوم رو بگيرم اتوماتيك 330 رو نميتونم بخرم چون قيمتش بالاس و در توانم نيستممنون ميشم تفاوت هاي عمده بين اين دو رو بهم بگيد تو مشخصاتش فقط بدنه و گيربكس و يك سري ابشن ها با هم متفاوته حالا به من راهنمايي كنيد كه كدومش بهترهممنون ميشم كسايي كه 230 اتومات دارن باهاشون اشنا بشمشماره تلگرامم9333544558
تاييديه 21 12
پاسخ
Amir
1395/03/08    01:48:00
سلام دوستان من h330 اتومات رو سه روز پيش خريدم واقعا فوق العاده است بسيار نرم ،شتاب بالا ،مصرف كم و....
تاييديه 59 18
پاسخ
alireza
1395/03/07    17:54:42
سلام اولا اين خودرو با تكنولوژِي روز نشان دهنده برتري بر خودروهاي توليدي فعلي است دوم انكه چهره متفاوتي دارد و اپشن هاي زياد ثانيا ظاهري اسپرت
تاييديه 29 9
پاسخ
رضا
1395/03/03    18:32:30
سلام.اگه کسی در مورد تفاوت خودرو برلیانس h330 و h230 اطلاعات داره لطفا راهنماییم کنه.تفاوت قیمتش فقط به خاطر طراحی هست یا از لحاظ کیفیت هم تفاوت دارند؟ متشکرم
تاييديه 5 18
پاسخ
محمد
1395/04/26    14:51:25
سلامموتور سری 200 کاملا چینی و تولید سایپا اما موتور و گیریکس سری 300 ژاپنی ایرانی و تولید پارس خودرو
تاييديه 8 5
 
علی
1395/02/24    23:40:32
سلام به همه من میخام ثبت نام کنم دوتا سوال دارم هرکس جواب بده ممنونشم اولی اینکه مدل دنده ای موقع تحویل چقدر باید بدیم بعداقساط سه ساله مبلغ چکهاش چقدره
تاييديه 13 1
پاسخ
فهيم
1395/02/21    09:09:36
دررابطه با خودروهاي توليد داخل متاسفانه ازلحاظ كيفيت و قيمت تاكنون به نفع مصرف كننده ايراني نبوده وهمواره پول يك خودرو خوب پرداخت كرديم ولي سواراتومبيلي باطراحي و ازنظر فني خيلي قديمي شده ايم همين الان يكي از آشنايان پارس خريده سه روز يك بار با آفتابه آب توش ميريزه چون بهش گفتن مشكل سر سيلندر ميباشد پس اگر بناست 43ميليون بدم پارس همون h330ميخرم كه به روزتر ميباشد ضمنا يااوري كنم چين قدرت دوم تجاري جهان ميباشد وپيش بيني انجام شده قراره بازار جهاني خودرو را هم دردست بگيره حالا خود دانيد
تاييديه 30 5
پاسخ
امين
1395/02/10    00:35:55
سلام دوستان من چند ماهه واسه خريد ماشين سرگردونم به نظرتون برليانس بخرم پشيمون نميشم
تاييديه 38 16
پاسخ
محمد
1395/03/01    03:18:40
واکس 30سي شرکت گرین وال که تو ایران توسط شرکت راین مونتاژميشه روبخري خیلی ازاین برليانس بهتره من تجربه رانندگی بهاهاش رو داشتم واکس خیلی گرم وبی صداست انگار که داری هیوندای النترا رو ميروني با نصف قیمت
تاييديه 4 15
 
تورج
1395/01/30    00:12:23
من يكي از دوستان تو شركت BMWالمان كار ميكنه و خيلي از اين اتوموبيل تعريف كردو مطميناطراحي بدنه و محورها رو اون شركت داده و هنوز هم پشتيباني فني هنوزهم با شركتBMWهست در ضمن بخاطر مسايل اقتصادي قراردادي دارن كه اين ماشين به هيچ وجه به هيچ كشور اروپايي صادر نشه....
تاييديه 17 30
پاسخ
Moحمدرضا
1395/01/13    17:45:15
سلام خدمت دوستان من ریو ۸۹ دارم واقعا راضی ام ازش ولی خوب از عمرش گذشته میخوام برلیانس بگیرم ولی نمیدونم میتونه مثل ریو راضیم کنه یا نه کمکم کنید.ممنون میشم
تاييديه 35 12
پاسخ
تيم کارشناس
1395/01/21    08:42:20
با درودمشاور و --همراه شما-- براي خريد و واردات اتوموبيل خارجي براي هرمدل و از هر كشور. براي ارتباط با ما:facebook.p.nabovatiptelegram.me/lotusforeigntradeinstagram.com/lotus_foreign-tradelotus-foreign-trade.mihanblog.com
تاييديه 4 1
 
Masoud
1394/12/06    18:28:01
من رفتم ثبت نام كنم پشيمون شدم شايد شنبه برم ثبت نام خدا كنه ماشين خوبي باشه
تاييديه 29 7
پاسخ
ابوالفضل
1394/12/05    14:17:48
سلام من بين 206V8 وH330،H330رو انتخاب كردم امروز رفتم ثبت نام كردم ،قبلا206V8داشتم ولي كيفيتش با الان خيلي فرق داره/امروزميزان ثبت نام خيلي بالا بود. به نظر من هركس تو خريد اين ماشين شك داره بره بخره ضرر نداره،كيفيتش از ماشيناي ايرانخودرو بالاست مخصوصا پرشيا و405وسمند ،
تاييديه 42 6
پاسخ
ايوب
1394/11/30    19:40:03
نمي دونم چرا بعضي ها بدون آگاهي اينقدر نظر بيخود ميدن آخه اگه بنده خدا نظر ندي جريمت ميكنن حتما باي دست به قلم بشي و يه مشت چرت و پرت بنويسيبله درسته اين ماشين مال چينه اما تحت نظارت كجا طراحي كجا با كدوم كيفيت اصلا در مورد موتور و گيربكسش تحقيق كردي كه چطوري اونقدر اطلاعاتت كمه كه براي قدرت موتوري فقط ظرفيت موتور را در نظر ميگيري به نظر من تا برليانس تو بازار ايران نو و تازه وارد هست بايد خريد چون توليد اولشه و با كيفيت حالا صبر كن دو سال ديگه تو بازار جا افتاد ببين قيمت چقدر بالا بره و قطعه سازان محترم چه گندي به سيستمش بزننال نود كه يادتون نرفته قرار بود به جاي پيكان بياد و با همون قيت اوايل بهترين كيفيت را داشت بعد كه استقبال مردم را ديدن ايرانخوودرو چه بلايي سر كيفيت و قيمتش آورد
تاييديه 81 14
پاسخ
احمد
1395/03/02    16:11:57
احسنت ... تو روح تک تک خودرو سازامون
تاييديه 24 4
 
ایوب
1394/11/22    13:50:41
سلام دوستانی که برلیانس دارند بیان تو گروه و تجربیاتشون را با هم در اشتراک بزارنمن که تازه یکی سفارش داده خدا کنه انتظاراتمو برآورده کنهhttps://telegram.me/joinchat/BqcTfAbjzp2O4kXz1tBosw
تاييديه 104 27
پاسخ
سعيدپرويزي
1394/11/17    17:56:34
باعرض ادب توكل دنيا ب پنج آيتم ماشين نمره ميدن واون ماشين تو جدول ب بهترين يابدترين ماشين تبديل ميشه اون پنج آيتم عبارتند از،؛1.ايمني 2.زيبايي3.راحتي4.قيمت5.گارانتي(كاركرد)حالا ماشين توشتاب اوليه كم مياره اصن مهم نيس.فك كنيد ميخوايد بالاي پانصدكيلومتررانندگي كنيد اون امكانات مهمه.اينو من نميگم همه كارشناسا ومجله ماشينهاي معتبر ميگن
تاييديه 39 3
پاسخ
حميد
1394/11/13    19:33:53
سلام دوستا بين ام وي ام 315 نيو فيس و ا320 دستي كوم يكي رو پيشنهاد مي كنيد با در نظر داشت خدمات و افت قيمتو استهلاکش
تاييديه 7 6
پاسخ
ابراهیم
1394/10/24    22:48:51
به نظر من لیفانX60 بهتره چون فضای زیادی هم داره و هم سرعت بالای حس نمیکنی برلیانس جاش کمه .............واگه قصد خرید دارید از فیلم هایی که ماشینی رو تست میکنن استفاده کنید..لیفان x60
تاييديه 6 58
پاسخ
محسن
1394/10/24    21:27:59
سلام من مي خواستم H320 بخرم لطفا راهنماييم كنيد با اين قيمت خودروي بهتري هست ؟
تاييديه 33 10
پاسخ
حسين فرهودي
1394/10/19    14:42:35
نظر كاربران خيلي مهمه ولي من پيشنهاد مي كنم مثل سايتهاي معتبر دنيا يك گروه متخصص هم از ديدگاه فني اقتصادي وتست عملي اظهار نظر نمايند.عليرغم نظر كاربران با پراكندگي وتشويش زيادي در اين نظر ها روبرو مي شويم كه در تصميم گيري مردد خواهيم شد وضمنا" توصيه مي شود از افراد بيطرف بدون غرض كه به ارگاني وابستگي نداشته باشند استفاده نماييد مثل تخت گاز
تاييديه 31 9
پاسخ
مهدي
1394/10/09    20:30:58
سلام لطفا دوستان راهنمايي كنندجهت خريد بين دو مدل ماشين دنا و برليانس نميدونم کدوم انتخاب کنم ؟
تاييديه 42 9
پاسخ
محمد
1395/04/09    03:45:11
سلام دوست عزیز قطعا برلیانس بهتر و با کیفیت تر از دنا است .من برلیانس H330پیشنهاد میکنم.
تاييديه 8 2
 
رضا
1395/07/08    14:22:45
من باشم دنا میخرم.به خاطر قیافه زیباتر و خدمات پس از فروش بهتر و قیمت پایین تر.موتور قوی تر و جاداری بیشتر و ...
تاييديه 2 1
 
امير
1394/10/09    15:14:34
دوستاني كه میخان برلیانس بگیرن. لطفا یه سر به نمایندگی سر میرداماد کنار پمب بنزین بزنین . بالاتر از میدان ونک . یک برلیانس h330 صفر سورمه ای اونجاس که روغن ریزی داره و زیرش روزنامه گذاشتن . نشد عکس بگیرم . ظاهرا هم ایرادش قابل رفع نیست که مدتیه همینجوری روزنامه زیرشه. میخاستم ببینم دوستانی که دارن همچین ایرادی برخورد کردن یا خیر. مرسی
تاييديه 20 52
پاسخ
احمد
1394/11/30    04:43:19
اين حرف چرند محضه همه جا هم نوشتينش آنقدر همه جا نوشتي رفتم نگاه كردم مطلقا دروغه
تاييديه 21 10
 
مهدي
1394/10/05    20:55:48
دوستان من پارس دارم ميخوام بدمش اما بين ليفان 620 با ام وي ام 315 جديد با برليانس موندمولي زياد به روستامون ميرم كه 30 تا از شهر فاصله دارهبا اين حجم كمش آيا جوابگو هست؟؟
تاييديه 22 3
پاسخ
حسن
1394/10/09    00:17:18
به نظر من كه با اين مشخصات فني بايد جوابگو باشه. ولي بهر حال چينيه!
تاييديه 8 10
 
مجيد
1395/01/19    20:06:35
برليانس تنها خودرو يي در ايران هستش كه سيستم vvt داره بنابراين نبايد زياد به حجم موتور دقت كني
تاييديه 8 3
 
مهدي بلوكآذري
1393/11/19    08:00
باسلام وعرض خسته نباشيد من بعد از اتمام مهلت ثبت نام متوجه واطلاع پيدا كردم بنظرم خودرو عالي ميباشد وهرچه تلاش كردم جهت پيش خريدش اقدام نمودم موفقيت حاصل نشد لذا اگر امكان ثبت نام وجود داشته باشد باكمال ميل شركت خواهم نمود باتشكر
تاييديه 11 8
پاسخ
حسن
1394/10/05    11:13:46
شما به نمايندگي مجاز سايپا مراجعه كنيد ثبت نام مي كنند.
تاييديه 8 0
 
علي وزيري نسب
1393/11/19    08:00
سلام موتور h330ارم ميتسوبيشي داره يا ساخت برليانس هست
تاييديه 9 7
پاسخ
مهندس
1393/11/19    08:00
من بعد از كلي تحقيق به اين نتيجه رسيدم اين ماشين تا 70 حتي 80 ميليون توي بازار ارزش پيدا ميكنه چون با اين آپشنها هيچ ماشيني كه بتونه پارس خودرو 5 سال گارانتيش كنه وجود نداره .ضمن اينكه فوق العاده خوشفرم و پلتفرم BMW رو داره ...بينظيره... مخصوصا نوع اتوماتش كه پر آپشنتره.ضمن اينكه شركت توليدي و طراحش پورشه و BMW رو اسمبل ميكنه.
تاييديه 30 14
پاسخ
حسن
1394/10/05    11:14:51
سلام گارانتيش شده 2 سال يا 40 هزار كيلومتر
تاييديه 12 0
 
محمد دهقاني
1393/11/19    08:00
سلام.من بعد از كلي تحقيق فهميدم كه برليانس h330 خودرو خوبيه البته مدل دنده اتوماتش فقط به نظر من تنها ايرادي كه داره موتور 1500 شه اگه حجم موتورش بيشتر بود فكر نكنم كسي ايرادي پيدا ميكرد.
تاييديه 27 7
پاسخ
رضا
1393/11/19    08:00
راسش قصد خريد خودرو با كيفيت خوب و شكيل رو دارم حالا نميدونم برليانس H330 كه به پولم مي‌خوره ميتونه قصد مرا براورده كنه يا برم يه پژو LX پارس يا 206 V8 بخرم بلاخره نمي دونم تصميمم كدو مي‌شه . بايد بيشتر تحقيق كنم . اگه ممكنه به من مشورت بدين.
تاييديه 2 8
پاسخ
حسن
1394/10/05    11:16:16
بستگي داره از ماشينت چي بخواي ؟؟؟سانروف دنده اتومات ظاهر زيباو ... ببين از ماشينت چي مي خواي
تاييديه 11 0
 
رضا
1395/07/08    14:25:20
دنا بخر
تاييديه 2 1
 
وحید
1395/09/10    01:27:48
لطفا بیشتر تحقیق کنید. موتور برلیانسh330 ژاپنی و گیربکس کره جنوبی و بعضی هم میگن آلمانی هست. سیستم های الکترونیکی ترمزها آلمانی و خیلی از قطعات ریز و درشت اروپاییها. دنیا با هم تعامل دارن.البته ماشینی که من دو ماه پیش خریدم لاستیکها ایرانی بودن.ممنون ایرونی نرخ که بیچاره میشی.فقط برلیانسh330 اتوماتیک بخر 1500کیلومتر پایبندی کن ببین چی سوار میشی .تحقیق کنید این ماشین در استرالیا،کره جنوبی،اوکراین،مصر،ارمنستان،کلمبیا،روسیه و...خط تولید داره .54درصد شرکت برلیانس چین مال آلمانی. بی ام و .....خود دانی،،،،،
تاييديه 1 0
 
مصطفي
1395/05/29    22:02:21
سلام دوستان قبول دارم كه برليانس330 ظاهر زيبا و فريبنده اي داره ولي يه مشكل اساسي اين نوع ماشيناي چيني دارن اينه كه لوازم يدكياش گرونه.بخصوص اگه خدايي نخواسته چراغيش بشكنه يا كارتون به صافكاري برسه اونوقته كه ميبينيد چه ضرري كرديد.در ضمن يه مشكل خيلي بزرگي كه داره موقع فروش خيلي تو سر قيمتش ميخوره..... خودتون يه بررسي بكنيد.برين لوازماشو يه قيمت بگيريد.قيمت كارکردشم بپرسين...
تاييديه 1 1
 
علي حيدري
1393/11/19    08:00
سلام - قيمت كليه خودروهاي خارجي برند با توجه به توافق هسته اي پائين آمده، پس چرا برليانس 330 كه نزديك به نود درصد قطعاتش واردات خارجي از چين هست، نبايد كاهش قيمت داشته باشه و به قيمت 54 ميليون به ثبت نام كنندگان تحميل شود؟ به نظرم مسئولان فروش پارس خودرو جهت اصلاح قيمت هاي برليانس بايد سريعا تجديد نظر كنند.
تاييديه 37 4
پاسخ
پوريا
1393/11/19    08:00
من كلي راجع به اين ماشين تحقيق كردم وپارس خودرو هيچ وقت تا حالا ماشين بيخودي تو يازار نداده و خبر دارم تو كل ايران تا ۳۰ هزار كيلومتر تست جاده اي و كوهستاني شده و موفق بيرون اومده تو خريدش شك نكنيد
تاييديه 35 11
پاسخ
پارسا كمالي
1393/11/19    08:00
با سلام .شركت پارس خودرو در سالهاي متمادي داراي خودروهاي با برند خوب وشايسته بوده است .ماشينهاي شركت پارس خودرو ماكسيما.رونيز.مورانو.قشقايي.تينا .تندر .تندر پارس ودر انتها برلينس ميباشد.من خودم خيلي تحقيق كردم با پول 50 ميليوني چي بخرم.ميتونستم جك جي 5 بخرم.تندر يا 206 اس دي .ليفان 620 يا ماشينهاي ديگه .ولي يه چيزي رو مطمئن بدوم پارس خودرو ماشين بد دست مردم نميده وبا اعتبار خودش بازي نميكنه.من زيبايي ومصرف پايين وقدرت موتور برام خيلي مهمه از بين همه ماشينها اخر برلينس h330رو انتخاب كردم رنگ سفيدش .باور كنيد شكم به يقين تبديل شد وخيلي تو دلم ميگفتم خدا كنه ماشينه خوبي باشه .اين ماشين تحت ليسانس شركت BMW المان ميباشد وحتي بعضي از اپشنها از شركت ميتسو بيشي ميباشد .داراي تريم داخلي بسيار زيبايي ميباشد .خدمات پس از فروش اين ماشين به عهده سايپا وپارس خودرو هست كه هرجا ماشين مشكلي پيدا كنه سايپا
تاييديه 60 11
پاسخ
مرتضي
1393/11/19    08:00
عاليه
تاييديه 28 9
پاسخ
اميد
1393/11/19    08:00
مهدي جون بامن پول لازمم بياحوالشوبهت بدم تحويل مهرماهه
تاييديه 6 5
پاسخ
رضاشهرابي
1393/11/19    08:00
سلام به نظرمن زيرنظرهرجاهم باشه ولي باز بي كيفيت
تاييديه 10 33
پاسخ
سعيد
1393/11/19    08:00
دوستان عزيز سلامبنده درمورد خودرو برليانس اطلاعات كامل و جامعي دارم و جهت آگاهي از محصول جديد پارس خودرو ميخواهم به همه هموطنان عزيزم در تصميم گيري كمك كنم :برليانس محصول جديد شركت پارس خودرو در دو مدل h330 , h320 بصورت اتومات و معمولي در پارس خودرو توليد ميگردد.مدل h330 سدان و مدل h320 هاچ بك ميباشد.بنده از كارخانه اصلي اين خودرو در شركت برليانس در كشور چين بازديد نموده ام. شركت خودرو سازي برليانس شريك تجاري شركت BMW ميباشد. اين شركت اكثر خودرو هاي خود را براساس پلتفرم هاي بي ام دبليو طراحي مينماييد و در سايت شين يانگ سه مدل بي ام دبليو نيز در كنار ساير محصولات خود توليد ميكند.خودرو هاي برليانس از نظر ظاهر بساير شبيه BMW ميباشند.مدل اتومات اين خودرو تمامي آپشن هاي كاملي دارد كه ميتواند انتظارات مشتري را براورده نموده و احساس رانندگي با يك خودرو پيشرفته را بدهد.آپشن هاي اتومات اين خودرو
تاييديه 61 19
پاسخ
jalil
1395/06/07    09:01:58
سلام من ميخوام بخرم نميدونم خوبه يا بد
تاييديه 1 3
 
احمد
1393/11/19    08:00
بنام خدا و با سلام و احترام: نظر به پرسش هاي تعدادي از هموطنان در سطح شهر در خصوص خودروي برليانس 330 h به استحضار اين عزيزان مي رساند. 1. وقتي وارد كابين برليانس مي شويد طراحي گرم وجذابيت آن و تسلط ساير سرنشينان به مناظر بيروني يك سفر آرامبخش برايتان ايجاد مي كند2. تسلط راننده به اجزاي كنسول ماشين بسيار مناسب است.3. حجم موتور پايين و كم مصرف است.ولي شتاب وحركت آن در شرايط متفاوت جاده اي بسيار مناسب است4.فنر بندي ماشين بسيار نرم و عالي عمل مي كند5.فرمان برقي آن در سرعتهاي كم فوق العاده نرم و در سرعتهاي بالا مناسب و چسبندگي لازم با جاده رادارد6. به گردش سريع ماشين در پيچ ها مي توان اعتماد كرد.7. كولر ماشين بي صدا و خنكي لازم را دارد 8. كيفييت ترمز ها مناسب است.9. قابليت فرمان در موقع پارك و خروج عالي است10. نور چراغها در شب كافي و رانندگي را لذت بخش نموده است11. رخ ماشين زيبا و ب
تاييديه 50 13
پاسخ
احسان
1393/11/19    08:00
سلام به دوستان عزيزمن قصد خريد ماشين دارم و بين 206-L90- جك J5 و برليانسH330 موندم.. خودم نظرم رو برليانسه ولي شك دارم... خواهشن اگه كسي داره و يا سوارش شده صادقنه راهنمايي كنه ممنون ميشم.... و اينكه بين برليانس گير بكس دستي بهتره يا اتومات ... اگر كسي برليانس گيربكس دستيشو خريده هم راهنمايي كنه ممنون ميشم
تاييديه 18 4
پاسخ
محمد
1393/11/19    08:00
سلام ماشين خوبيه بدون وقفه بخريد
تاييديه 24 13
پاسخ
hsghld
1393/11/19    08:00
خوب بود طراحي بدنه رو ما از اين شركت ياد ميگرفتيم حداقل تيپ و بدنه اينا رو براي 405 استقاده ميكرديمبازم چيني ها واقعا طراحي شون عاليه
تاييديه 16 5
پاسخ
محسن
1393/11/19    08:00
سلام دوستان اين ماشين نسبت به هم رده هاش عاليه من چند تا گروه عضو هستم همشون تعريف ميكنن توي اينستاگرام هم بريد هست واقعا عاليه
تاييديه 14 8
پاسخ
اميد
1393/11/19    08:00
با سلام من اين خودرو رو تحويل گرفتم واقعا عاليه... نسبت به قيمتش واقعا مي ارزه
تاييديه 16 8
پاسخ
حامد .ص
1393/11/19    08:00
به نظر من برليلنس h230 بهتره چون اتوماتيكش با دستيh330 يك قيمته و همه يامكاناتش برابره حتي آينه هاشم برقيه
تاييديه 7 14
پاسخ
آزارش
1393/11/19    08:00
باسلام موتور و گيربكس بلريانس ساخت چه كشوري هست؟
تاييديه 10 1
پاسخ
حامد
1395/01/25    20:58:21
موتور = چينگيربكس = PowerTech- کره جنوبي
تاييديه 5 1
 
مهرداد
1393/11/19    08:00
سلام،قيمتش بالاس بايد h330 اتومات رو بيشتر از بيست و پنج ميليون تومن ندن...
تاييديه 13 32
پاسخ
محمد
1395/04/09    15:58:34
سلام داداش چرا چرت و پرت میگی وقتی پراید قیمتش بیست ملیون تومان اینو بدن ۲۵ملیون لطفا منصف باشید.
تاييديه 5 2
 
محمد
1395/06/14    15:13:12
اسگلي كه ميگي چون پرايد بيست تومنه پس بايد اينم گرون باشه مگر پرايد قيمتش رو اصول و حساب كتابه؟پرايد كه خيلي بيارزه 10 تومنه.اينم فوقش بيست تا بيست و پنج.البته زدن اين حرفا فايده نداره چون ملت محكوم به خر شدن هستن و چاره اي جز تن دادن به اين ظلم خودروسازا ندارن.
تاييديه 4 0
 
علي
1393/11/19    08:00
موتور 1500 خيلي ضعيف... حتماً دو گانه سوزم نميشه
تاييديه 5 27
پاسخ
رضا
1393/11/19    08:00
مثل اينكه يادتونرفته تو كمپين تحريم خودرو هستيم. همين شماها كارو خراب كرديد دنبال خريد خودروهاي بيكيفيت و گران هستيد. بر خلاف جريان شنا نكنيد به نفعتونه
تاييديه 19 16
پاسخ
راد
1393/11/19    08:00
سلام دوستان.من دو ماهه كه يه برليانس h330 دستي دارم.واقعا زيباست و سواري فوق العاده اي هم داره.به همه اونايي كه ميگن ماشين بديه توصيه ميكنم اگر وسع ماليش رو دارن بخرن و بعد حرف بزنن
تاييديه 34 9
پاسخ
آرين
1394/12/16    16:04:46
بابا وسع مالي....همچيمن ميگه وسع مالي انگار لند كروز سواره....اتفاقا هر كي عقده ماشينه خوب داره و لي پولش رو نداره ماشين چيني سواره...سگه درشكه هاي ايران خودرو به اين چينيا ميرزهخخخخخخخخ
تاييديه 8 36
 
سلام من رضا هستم
1393/11/19    08:00
من بازنشسته هستم اگه ميشه براي ما قشر بازنشسته تسهيلات ويژه در نظر بگيريد تا ما هم بتوانيم بعد از سي سال خدمت يك ماشين خوب سوار شويم
تاييديه 31 7
پاسخ
رضا
1395/07/08    14:27:40
چشم.امر دیگه ای ندارید؟به مدیر سایت میگیم تسهیلات بده بهتون.
تاييديه 1 4
 
حميد
1393/11/19    08:00
من در موردش خيلي تحقيق كردم،نسبت به پولش خيلي ماشين عالي و جذابيه،فقط كاش كمي حجم موتورش بالاتر ميبود
تاييديه 27 5
پاسخ
رامين
1393/11/19    08:00
فكر نكنم شركت BMWماشيناشو براي مونتاژ دست ايران بده!!
تاييديه 14 12
پاسخ
ميري
1393/11/19    08:00
نه ما خريديم ماشين خيلي خوبي هست برليانس h330 دنه معمولي وراضي هستيم
تاييديه 24 7
پاسخ
اميرعباس
1393/11/19    08:00
سلاممن مزدا 323دارم به نظرتون ارزش داره بفروشم h333 بخرم؟
تاييديه 16 10
پاسخ
Ali
1394/10/12    01:13:33
بله دوست عزيز، وام ٢٥ ميليوني به اين ماشين هم تعلق ميگيره
تاييديه 8 4
 
حميد اميني
1393/11/19    08:00
سلام من اطلاعاته كافي در مورد تسهيلات پارس خودرو ندارم آيا وام ۲۵ ميليوني به خودرو برليانس تعلق ميگيرهلطف كنيد حتي اگه اطلاعاته كمي هم در رابطه با تسهيلاتش داريد راهنمائي كنيد ممنون ميشم ياعلي
تاييديه 4 2
پاسخ
a
1393/11/19    08:00
اقا از پرايد بهتره يا نه؟؟؟خب پس اگ بهتره نبايد درخريدش شك كرد...
تاييديه 11 11
پاسخ
وحید
1395/09/10    01:14:27
آخه چی رو با چی مقایسه میکنی.مطمئنا هنوز سوارشدن نشدی.این ماشینو میشه با مگان مقایسش کرد اونوقت تو میگی پراید!!!!!!)!
تاييديه 1 0
 
حامد
1393/11/19    08:00
هموطنان عزيز نظر شما اين است كه اين خودرو بي كيفيت و قيمت بالا دارد . ديگر محصولات چي . 206 - 405 - و... آيا قيمت اين اتومبيلها بالا نيست آيا بي كيفيت تر از برليانس نيست . چرا ديد منفي داريد . لطف كنيد ماشيني با اين رنج قيمت معرفي كنيد . شما عزيزان كه مطمئن نيستيد دست نگه نگه داريد تا امتحان خودشو ÷س بده.به ياد ميآوريد همين حرفا را در مورد هينوداي ميزدن كه كيفيت نداره . اصطحلاكش بالاست .
تاييديه 11 6
پاسخ
فردين
1393/11/19    08:00
من دارم330خيلي عالييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه بينظيره هم كيفيت هم شتاب وزيبايي هم مصرفش كه عاشق كميشم با10ليترتوشهر118تا رفتم بخداقسم اينم شمارمه09173193166
تاييديه 23 6
پاسخ
مهرداد
1393/11/19    08:00
ام عزيزان من تاريخ 94/03/09 تحويل گرفتم و تاريخ 94/09/07 فر.ختم با 10 بار آگهي فروختم با 6000 كاركرد تو رو خدا اينو رو نخريد آشغال به تمام معنا من ريو 86 دارم به خدا صد رحمت به ريو پولتون نريزيد دور موتور بسبت به وزن سنگين .مو تور كم مياره .فرمون خوب بود اما بعد از 5 هزار تا ضربه ميزد صداي اتاق زياد شد. به طوري كه انگار15 تا راه رفتي روزي 10 بار مي گفتم چه اشتباهي كردم در آخر يا 3 ميليون ضرر + 1 ميليون خرج انتقال فروختم . خيلي خوشحالم .تو رو به خدا نخريد اينم بدونيد خيلي ناراحتم كه كسي اين بلا سرش بياد به خدا ميسپارمتون
تاييديه 16 37
پاسخ
فائزه
1394/11/21    20:03:50
ممنونم از راهنماييتون
تاييديه 3 7
 
وحید
1395/09/10    01:10:12
ایشون هنوز نگفتن چی خریدن که اینجوری ازش بد میگن .خب رفتی پراید 80 خریدی میخوای واست بشه برلیانسh330 اتوماتیک؟؟؟؟
تاييديه 2 0
 
عليرضا
1393/11/19    08:00
به نظرم خودروهاي شركتهاي Chery و Jac كرمان موتور، MVM شركت مديران خودرو و Geely شركت جليران خيلي با كيفيت تر، بهتر و مطمئن تر از خودروهاي چيني مي باشد كه شركتهاي خودرو ساز دولتي (ايران خودرو، سايپا، پارس خودرو و...) با قيمت به مراتب بالاتر و كيفيت پايين تر به فروش مي رسانند.
تاييديه 5 29
پاسخ
ناشناس
1395/04/09    16:06:24
میشه بگی. Mvmوcheriوgili کجایی هست
تاييديه 2 0
 
محمد
1393/11/19    08:00
من دارم 3000تارفتم..ازنظرزيبايي حقيقتاعروس جاده وشهره مصرفش صدي7توشهرتوجاده5.7واسم سوخته عزيزاني كه ميگن موتورش حجمش كمه چيزي حاليتون نيست بريد اولازمكانيكاسوال كنيدبعدادعابلدي كنيد...405بااون حجم1800قدرتش99اسب بخاره ولي اچ330باحجم1500قدرتش105اسب بخاره كه همه چزه قدرت موتوراسب بخار محسوب ميشه.بخاطر همينه كه تكنولوزي 330طوريه كه قدرت بالاست وحجم1500مصرفشوكم كره دقيقامثل سانتافه كه از3200موتورشوكردن2400 حالا باز بگيدحجم سانتافه چون كمه بدرد نميخوره درصورتيكهوزن2014از2010كه300كيلوسنگينتردموتورش2400.حالاهركسي كه ميگه موتورش ضعيفه عرضه داشته باشه باهمون405موتور1800باهاش كورس ببنده درضمن دورموتورروي4سرعتش150تاس ولي405روي4سرعت135تاس كه اينم ازگيربكس سرعتيشه باعث شده فشارموتو بالانباشه زيبايش هم خداييش گروه بسنده مخصوصادخترا كه عاشق سفيدومشكيشن كه جگرخودموخون كردن ازبسكه ازم سوال ميكنن چيه بلاخره
تاييديه 34 7
پاسخ
حامي رستماني
1393/11/19    08:00
من برليانس دارم ده هزارتا كاركردن واقعا كوه هم رفتن شتابش عاليه تو جاده كه محشره سبك و روان واقعا نسبت به قيمتش عاليه،،،،، درضمن من ماشين ازرا ،،، كاديلاك،،، سانتافه هم دارم ولي با برليانس تو جاده و شهر راحتم
تاييديه 31 11
پاسخ
محمدرسول
1395/09/29    01:45:42
يعني ميخواي بگي ماشين چيني رو با ماشين كره و ژاپن و…ميخواي مقايسه كني؟غير ممكنه شايد نرم تراز ازارا باشه ولي راحت تر نيست چون ازارا و سوناتا يكمي خشك تشريف دارن و از همه بدتر سراتو خيلي خشكه
تاييديه 0 0
 
رامين
1393/11/19    08:00
خيلي ماشين شيك خوب زيبا عالي و از لحاظ فني حرف نداره نماي داخلي ماشين عروسك عروسك عاشقشم ماسين كاملا اسپرت جديد و تكنولوژي بروز ولي حيف كه پول ندارم بخرم كاري ندارين من با دوچرخه م برم نون بخرم واي نونم گرون شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تاييديه 44 4
پاسخ
محمد
1393/11/19    08:00
سلام من اچ330 ثبت نام كردم ولي يكي از دوستام گرفته باهاش يك دور زدم تمام سيستمش خوب بود اما شتاب اوليه قابل قبول نبود حالا اگه كسي از دوستان اطلاعاتي دار به منم بگه با تشكر
تاييديه 7 11
پاسخ
حامد
1393/11/19    08:00
سلام دوستان عزيز خداوكيلي من موندم بين پارس دنده اتومات و برليانسh320اگه كسي اطلاعاتي داره كمكم كنه ممنونم
تاييديه 3 4
پاسخ
حسين نصرتي
1393/11/19    08:00
سلام من هم خريدم ماشين خيلي خوبيه
تاييديه 24 4
پاسخ
مجيد
1393/11/19    08:00
من چهارمحل ماهه انصراف دادم هنوز پولمو ندادن
تاييديه 9 4
پاسخ
مرتضي
1393/11/19    08:00
يكي از دوستان گفته داخلش عروسكه احتمالا منظورش عروسك زشت بوده احتمالا اخه لامصب ازين بدترم مگه ميشه
تاييديه 10 56
پاسخ
محمود
1393/11/19    08:00
سلام من 320 دنده دارم ماشين بدي نيست از بديهاش بگم اول ارتفاعش پايينه /صداي موتور كمي بالاست/شتابش كمي ضعيفه/ترمزهاش ايمني كافي نداره حتما بايد فاصله رعايت بشه تو سرعتهاي بالا /ديد عقب كم/زياد نرم نيست فنر بنديهاش/از خوبيهاش هم رخ عالي/رنگ بدنه عالي/طراحي داخل عالي/اپشنها عالي/فرمان پذيري عالي/چسبندگي به جاده عالي/سيستم صوتي عالي/مصرفش عالي/جادار بودن كابين عالي/
تاييديه 19 8
پاسخ
علي
1393/11/19    08:00
با سلام وخسته نباشيد من h 330اتومات گرفتم و7000كيلومتر باهاش راه رفتم حتي الموت قزوين هم باهاش رفتم تا گير بكس اتوماتش را امتحان كنم كه واقعا خوب جواب داد واقعا سواري نرم وخوبي داره وموتورش هم خيلي قوي وبا شتابه وهيچ ايرادي از نظر موتور وگيربكس نداره وحس رانندگي با يه ماشين نسبتا اسپورت رو به آدم تو جاده مي ده ويكي ديگه از مزاياش اينه كه به جاي تسمه تايم كمپاني از زنجير تايم استفاده كرده كه مزيت خوبيه من تو اين مدت دوتا ايراد پيدا كردم يكي اينكه بعضا صداي جير جير از قسمت كنسول ضبط به گوش مي رسه وايراد ديگش اينه كه تو دست انداز اگه با سرعت نه چندان بالا رد بشي كمك عقب صدا مي ده كه اگه كسي بتونه منو راهنمايي كنه كه چطور رفع بشن ممنون مي شم در ضمن برايرانتخاب رنگ من پارس خودرو رفتم وهمه رنگهاشو از نزديك ديدم به نظرم قهوه اي ونوك مداديش از بقيه رنگاش شيك ترن وكاملا به استايل ماشين مي يان
تاييديه 26 10
پاسخ
نگين
1394/10/05    13:17:35
سلام من اين ماشين رو دارم مشكل كمك عقب با يه تنظيم باد چرخ ها درست شد.
تاييديه 20 3
 
ثبت ديدگاه
نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *

عضويت در خبرنامه